کلانتر: پسر مرده پس از تعقیب و گریز پلیس تا حدودی ضبط توسط خدمه تلویزیون

BIRMINGHAM, علا. - یک مرد led آلاباما افسران و یک واقعیت تلویزیون خدمه در یک تعقیب و گریز آخر هفته که به پایان

توسط MINERALNEWS در 30 اردیبهشت 1399

BIRMINGHAM, علا. - یک مرد led آلاباما افسران و یک واقعیت تلویزیون خدمه در یک تعقیب و گریز آخر هفته که به پایان رسید زمانی که او سقوط وسیله نقلیه خود را به یک تانکر کامیون, قتل مرد 15 ساله, پسر, مقامات گفت.

Reico تری, 41, باقی مانده زندانی دوشنبه پس از مرگ پسرش Jaylen Derrel تری در چهار تصادف در بیرمنگام. Jefferson County sheriff نمایندگان متوقف شده بود تعقیب تری به دلیل پیگیری تبدیل شده بود بیش از حد خطرناک قبل از تصادف رخ داده است, کلانتر Sgt. جونی پول در بیانیه ای گفت.

نمایندگان گفت: 15 ساله از بیرمنگام حومه بسمر یکی از دو مسافر در وسیله نقلیه و پس از درگذشت گرفته شده است به یک بیمارستان است. نوجوان بود در حد مرگ مسافر.

تعقیب و گریز آغاز شد که نمایندگان به همراه یک خدمه تلویزیون از برنامه زنده PD گزارش دیدن یک معامله مواد مخدر در حومه ایستگاه گاز. نمایندگان متوقف خریدار که پول گفت: تایید خرید. خدمه فیلمبرداری شد اما نیست زندگی می کنند.

زمانی که نمایندگان سعی کردم به روش تری او به سرعت دور پول گفت.

نمایندگان تعقیب او را بر روی ایالتی 59/20 ناموفق در تلاش برای جلوگیری از تقاطع. تری خاموش کردم بین پول و افزود: نمایندگان قطع پس از تعقیب تری sped از طریق تقاطع های بدون بازده به ترافیک می دوزند یا توقف سیگنال.

تری سقوط کمتر از 20 دقیقه پس از فرار از نمایندگان با توجه به پول است. او گفت: Terry سعی به فرار پس از تصادف صحنه اما دستگیر شد و به هروئین.

نمایندگان می گویند که جلو-صندلی مسافری که تا به حال تنها جراحات جزئی سوال شد و منتشر شد. مقامات می گویند نیست که آیا تری بود و مجروح در تصادف.

تری متهم است با غیر قانونی توزیع مواد تحت کنترل در اختیار داشتن مواد مخدر متعلقات جنایت بودند eluding بی پروا خطر افتادن و مقاومت در برابر بازداشت. وثیقه تعیین شد در بیش از $40,000.

آلاباما سازمان اجرای قانون در حال بررسی سقوط و مقامات گفتند تری صورت می تواند هزینه های اضافی.

در ماه نوامبر چهار نفر در بیمارستان بستری شدند و برخی از زخمی پس از یک تصادف در بیرمنگهام طی یک تعقیب و گریز توسط Jefferson County نمایندگان با زنده PD همراه.

نشان می دهد به تصویر می کشد اقدام پلیس بدون هیچ گونه موسیقی, اسکریپت, مصاحبه و یا راوی. قرارداد با جفرسون کانتی به پایان رسید و در دسامبر اما بیرمنگام اخبار گزارش زنده PD خدمه را در ادامه به همراه معاونان اگر چه فیلمبرداری است که دیگر زندگی می کنند.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب