کلانتر اذعان می کند او دستور تخریب گرافیک کوبه برایانت تصادف عکس

رسوایی بیش از لس آنجلس معاونین کلانتر عکس های از کوبه برایانت هلیکوپتر سقوط گسترده تر شد, روز شنبه هنگامی که ک

توسط MINERALNEWS در 13 اسفند 1398

رسوایی بیش از لس آنجلس معاونین کلانتر عکس های از کوبه برایانت هلیکوپتر سقوط گسترده تر شد, روز شنبه هنگامی که کلانتر الکس بیانوبا اذعان به NBC4 که او دستور تخریب تصاویر.

تایمز هفته گذشته گزارش که در تلاش برای نگه داشتن این موضوع تحت کاری ادامه داده اند و این گروه بی سر و صدا به دستور نمایندگان به حذف هر گونه عکس از سقوط هلیکوپتر صحنه پس از یک شهروند شکایت کرده است که یک معاون بود نشان دادن تصاویر وحشتناک در نورواک نوار.

این تصمیم موجب خشم و انزجار از برخی در داخل بخش که گفت که این تصمیم می تواند به مقدار تخریب شواهد.

به طور معمول چنین شکایت خواهد ماشه یک درخواست رسمی و احتمالا یک امور داخلی تحقیقات به شدت به دنبال زنجیره ای از فرمان دو امنیت عمومی منابع گفت: بار.

تبلیغات

در عوض در روز پس از سقوط و معاونان دستور داده شد به گزارش بخش را از دست داده و تپه ایستگاه و گفته است که اگر آنها را پاک و حذف شده و عکس آنها را در صورت هر گونه نظم و انضباط گفت: منابع صحبت کرد که به شرط ناشناس ماندن به دلیل ماهیت حساس از حوادث.

ونسا برایانت بود "کاملا ویران" توسط نمایندگان اقدامات به گفته او وکیل است. وکیل, Gary C. Robb, requested, داخلی, در امور رسیدگی به اتهامات و "شدیدترین ممکن است نظم و انضباط" برای کسانی که مسئول. او به اتهام رفتار "غیر قابل توجیه و اسفناک است."

"این غیر قابل نقض نجابت انسانی و احترام و حقوق و حریم خصوصی قربانیان و خانواده خود را," او گفت:.

بیانوبا است در پاسخ به تکرار سوالات با بار مورد که دستور نمایندگان برای پاک کردن عکس بدون کامل تحقیقات داخلی.

تبلیغات

اما NBC4 گزارش داد که او اعتراف کرد او تصمیم به منظور هشت نمایندگان به حذف تصاویر.

"ما شناسایی نمایندگان درگیر آنها آمد به ایستگاه خود به خود و تا به حال اعتراف کردند که آنها را گرفته و آنها را حذف. و ما محتوا است که با آن درگیر بود که" او گفت: ایستگاه.

"ما ابلاغ در هیچ شرایط نامشخص که رفتار غیر قابل توجیه" بییانوئبا گفت. "منظورم این است که مردم عزادار از دست دادن عزیزان خود. که در بالا از آنچه آنها در حال حاضر از طریق رفته است نامعقول. و به فکر می کنم هر عضو از گروه ما خواهد بود درگیر در آن است."

این بود تنها پس از زمان " گزارش روز شنبه که کلانتر راه اندازی یک بررسی.

"تا به حال ما از انجام اصلی روال معمول که از بین بردن همه از وظیفه و همه وکلا و همه آن خواهد بود که افزایش شانس از 10 برابر شده که این عکس ها را چگونه ساخته شده راه خود را به حوزه عمومی است. و این است که قطعا آنچه ما نمی خواهیم" بییانوئبا گفت: با توجه به NBC4.

یوسف Giacalone که می آموزد روش های پلیس در, John Jay College of عدالت کیفری در نیویورک گفت: L. A. شهرستان دفتر بازرس کل باید برای باز کردن یک پرس و جو به چه بخش کلانتر رسیدگی به شکایت است.

"در حال حاضر تمام تحقیقات آلوده است," او گفت: کلانتر جدید کاوشگر. "بدون توجه به آنچه آنها پیدا است, رفتن به ابرو مطرح."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن