"او تنها نبود,' دکتر بازتاب در شهر نیویورک Coronavirus اوج

بزرگنمایی این تصویر Dr. Ray Lorenzoni است که در سال دوم خود را از کودکان فلوشیپ قلب و عروق در بیمارس

توسط MINERALNEWS در 28 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

Dr. Ray Lorenzoni است که در سال دوم خود را از کودکان فلوشیپ قلب و عروق در بیمارستان کودکان در مرکز پزشکی مونته فیور در برانکس. در ماه مارس او استخدام شد برای درمان بزرگسالان COVID-19 بيمار در شهر نیویورک به اوج. الیاس ویلیامز برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الیاس ویلیامز برای NPR

در شب مارس 30, فقط قبل از 7 p. m., Dr. Ray Lorenzoni قرار دادن بر روی صورت خود ماسک راه می رفت در سراسر خیابان را از برانکس آپارتمان او سهام خود را خود را آغاز شیفت در بیمارستان کودکان در مرکز پزشکی مونته فیور.

Lorenzoni, 35, است که در سال دوم خود را از کودکان فلوشیپ قلب و عروق در بیمارستان. اما این شب این بیماران متفاوت خواهد بود: این نخستین تغییر درمان بزرگسالان coronavirus بیماران — اول بزرگسالان او را تحت درمان در بیمارستان پس از دانشکده پزشکی شش سال قبل.

"آمدن به بیمارستان آن را کمی غیر واقعی," او می گوید. "کل طبقه پر شده بود با بیماران."

در آن COVID-19 موارد systemwide در مرکز پزشکی مونته فیور رفته بود از فقط دو مورد کمی بیش از دو هفته قبل از آن به بیش از 700. در پاسخ فیور تبدیل بخشی از کودکان به بیمارستان 40 تخت بالغ COVID واحد. همه در اطراف شهر دیگر بیمارستان شد ساخت مشابه تنظیمات. دانشجویان پزشکی فارغ التحصیل شد. اتاق های عمل تبدیل شد به مراقبت های ويژه. یک بیمارستان صحرایی در پارک مرکزی.

اما این افزایش در شهر نیویورک انجام می شود بسیار بیش از به سادگی تنظیم مجدد فضا و upend پروتکل. بیش از 15000 نفر فوت کرده اند از COVID-19 وجود دارد که تلفات عظیم را عمیقا تاثیر این شهر دهها هزار نفر از کارکنان مراقبت های بهداشتی برای سال آمده است. Lorenzoni یکی از آنها است.

کمی بیش از یک ماه پیش Lorenzoni پاسخ یک درخواست از NPR برای کارگران بیمارستان برای توصیف آنچه در کار بود که در کانون بحران است. Lorenzoni شروع ضبط بازتاب خود را برای NPR بعد از شیفت نشستن در پشت میز در اتاق خواب خود صحبت کردن به آی فون خود را در یک, کند, اندازه گیری صدا.

فقط چند هفته قبل از آن Lorenzoni در حال تماشا — همراه با بسیاری دیگر از آمریکایی ها — چگونه ایتالیایی سیستم پزشکی شده بود به زانو در آورده. به نظر می رسید به احتمال زیاد آن را تنها یک ماده که اگر coronavirus می رسند در آمریکا و البته در آن در حال حاضر.

"من می دانستم که من می تواند درگیر شود به دلیل آنچه که اتفاق افتاده در ایتالیا" Lorenzoni می گوید و می افزاید: "اطفال پزشک نیاز به مراقبت از بحرانی بیماران بی سابقه است."

هنوز هم او شگفت زده شد او استخدام شد خیلی زود است.

"آنها پر ما تا خیلی سریع و بیماران بسیار بیمار است. من به یاد داشته باشید در چند شیفت ما قرار دادن لوله تنفس در بیماران در یک طبقه نیست که معمولا انجام این کار," او می گوید.

درمان بزرگسالان آمار او سخت او می گوید. او استفاده می شود به کار با کودکان و نوجوانان.

"اطفال حرفه ای است که در آن بسیاری از بیماران خود را بهتر کنید," او می گوید. "اما این بود که بسیار با آن بزرگسالانی که ترسیده بودند. آنها می دانستند چه خطر بود."

این احساس مهم است به او می گوید: صادقانه بگویم در مورد آنچه اتفاق می افتد حتی زمانی که این خبر خوب نیست.

"یکی از اصلی مانتراها به نشستن با کسی. که بسیار دشوار در این محیط چون ما تجهیزات حفاظتی نیست ما را احاطه کرده است," او می گوید. "بنابراین ما دلسرد شد از نشستن روی تخت کنار یک بیمار به یک بحث عمیق و یا نشستن در یک صندلی و در سطح چشم با بیمار است."

او می گوید او را به انجام بهترین خود را به بیمار خود حس راحتی و به دیوار تکیه داده تلاش برای ایستادن و یا بیش از صحبت کردن به آنها.

"من فکر می کنم بیماران می توانید حق را از طریق یک پزشک زمانی که آنها سعی کنید به رقص در اطراف یک مشکل مکالمه," او می گوید. "شما می توانید صادقانه با یک فرد و درک آنها که صداقت."

یک بیمار یک مرد در اواسط چهل سالگی نگهداری می پرسیدن چقدر بد وضعیت خود بود. به عنوان سلامت انسان را رو به وخامت گذاشته Lorenzoni شد باز با او آگاه است که کسانی که سخت مکالمات — مانند آنچه در آن به معنی قرار دادن در یک ونتیلاتور — گاهی اوقات آخرین بیمار را تا کنون داشته است.

"من به یاد داشته باشید که او از من خواست, 'doc, من می دانم که من نه بهتر چه چیز دیگری می توانیم انجام دهیم ؟' و متاسفانه من تا به حال به پاسخ این است که ما می خواهم به انجام همه چیز ما می تواند. و او را شکست. و من خراب شد کمی در اشک" او می گوید.

بزرگنمایی این تصویر

Dr. Ray Lorenzoni متخصص اطفال در برانکس, پاسخ یک درخواست از NPR و اسیر تجارب خود را درمان بزرگسالان COVID-19 بيمار در شهر نیویورک قله در یک سری از ضبط صدا. الیاس ویلیامز برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الیاس ویلیامز برای NPR

در خود ضبط Lorenzoni درنگ در این لحظه ساکت تر. او در مورد اینکه چرا این مهم به زمان را با بیماران خود را به ویژه به دلیل بازدید کنندگان مجاز نیست. یکی در اوایل 30s اغلب می خواستم کارکنان برای بررسی در در او فراتر از حد معمول دور که پزشکان و پرستاران را.

"من احساس می کنم او می دانست که او به خوبی انجام می دهند و او می خواست این شرکت" Lorenzoni می گوید.

هنگامی که او را ترک برای روز او در بررسی خود را به مطمئن شوید که او خوب بود اما او نگران است که او را به نوبه خود برای بدتر زمانی که او بازگشت.

در نهایت این چیزی است که اتفاق افتاده است. او نیاز به قرار داده شده بر روی یک دستگاه تنفس مصنوعی برای تنفس.

"یکی از چیزهایی که من به یاد داشته باشید قبل از لوله تنفس قرار داده شد بود به سادگی نشستن در کنار او و گفتن او آنچه در حال اتفاق است. و آنچه که ما می تواند و نمی تواند انجام دهد برای کمک به" او به یاد می آورد. "او می ترسم در مورد چگونگی کنترل کمی او و یا حتی پزشکان تا به حال در مورد چگونه او انجام داد."

Lorenzoni انتقال به ICU اتاق عمل که تا به حال تبدیل شده است. تغییر او بود و او امضا کردن بیماران دیگر اما او در آنجا ماند تا با این یکی در طول لولهگذاری.

"هنگامی که بدن او نیست پاسخ خوبی به این دلیل آن خیلی ضعیف من وجود دارد انجام ماساژ قفسه سینه در," او می گوید. "و من امضا گواهی مرگ او پس از آن. آن روز سخت."

او برای اولین بار از بیماران خود را به مرگ.

"اگر چه او در گذشت و بدون خانواده اش در کنار او, او تنها نبود," او می گوید. "من امیدوارم که حتی این مقدار کوچک از شرکت که او در پایان آرامش برای او. و آن را به یکی از چیزهایی است که چوب با من برای بقیه زندگی حرفه ای من."

بسیاری از افرادی که فوت کرده اند از COVID-19 در نیویورک اساسی شرایط بهداشتی مانند دیابت و فشار خون بالا و این درست در Lorenzoni تجربه به عنوان. اما او می گوید شرایط قرار داده است که کسی که در معرض خطر هستند بسیار شایع تر از مردم متوجه است.

"این مردم هستند که ما می دانیم. این مردم هستند که ما مربوط به," او می گوید. "این یا خودتان و یا همسایه خود و یا افرادی که شما را با کار."

بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر ناشی از COVID-19 کاهش شده است برای چند هفته در حال حاضر در نیویورک و Lorenzoni در اطفال. این یک امداد خوش آمدید, در حال حاضر, اما او می گوید اگر وجود دارد یکی دیگر از خروش او می تواند به نام.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن