او جان سالم به در برد جنگ در ال سالوادور شد یک شهروند ایالات متحده است و در حال حاضر مبارزه با کروناویروس

برای بستگان نورا اسکلنت چند روز گذشته دشوار بوده است. السالوادور مهاجر پذیرفته شد به رونالد ریگان UCLA مرکز پز

توسط MINERALNEWS در 10 فروردین 1399

برای بستگان نورا اسکلنت چند روز گذشته دشوار بوده است. السالوادور مهاجر پذیرفته شد به رونالد ریگان UCLA مرکز پزشکی با علائم کروناویروس و تلاش برای زنده ماندن.

در حال حاضر هیچ کس نمی تواند با او.

"او رفت و از طریق جنگ مطرح فرزندان او — او یک زن قوی ما ایمان است که او را بهبود می یابند گفت:" او دختر Noemí آیالا تنفس عمیق. اسکلنت در بیمارستان بستری شده است از مارس 19.

اسکلنت 58 ساله است که در اصل از Cabañas, El Salvador. در اواسط 1980s, در حالی که مسلسل و تفنگ thundered او مهاجرت به ایالات متحده است. او حل و فصل در لس آنجلس و بیشتر از زندگی خود را اختصاص داده شده به دوخت.

تبلیغات

"او طرح کاهش می کند و همه چیز را او به دختر گفت.

در طول 10 سال گذشته اسکلنت اغلب به بازدید از یک دکتر برای مشکلات خود لوزه ها. هنگامی که او توسعه لوزه درد دو هفته پیش او پسر او را در زمان. او آنتی بیوتیک های تجویز شده و به خانه فرستاده شده در مارس 13. اما این مشکل همچنان ادامه داشت.

روز بعد پسر او در زمان بازگشت او به دکتر. او تا به حال یک تب بالا. او با توجه به دو تزریق و با توجه استامينوفن استفاده شده است که برای مدیریت درد و تب است.

بعد آیالا نام مادر او را برای پیدا کردن چگونه او انجام شد. "در اینجا با کمی تب هنوز هم" او پاسخ داد.

تبلیغات

با توجه به کار و فاصله مادر و دختر شده اند قادر به دیدن هر یک از دیگر. آیالا زندگی در پومونا و مادرش در جنوب لس آنجلس است.

"او در زمان مراقبت از خودش نیز گفت:" Ayala, 38, که او نیز متولد شده در السالوادور. "او اعمال می خوردند هست. او را در 5 صبح برای آماده شدن و قرار دادن در آرایش است."

روز پنج شنبه در اسکلنت خود را جشن سالگرد یک سال از تبدیل شدن به یک تابعیت شهروند ایالات متحده است. که در همان روز مشخص شده یک هفته پس از آیالا گذشته به حال صحبت با او است.

"من شما را بسیار دوست دارم," اسکلنت به او گفت که دختر چند ساعت پس از او وارد بیمارستان در حالی که ترک او را به عنوان تنها فرد مجاز به تصمیم گیری های پزشکی را به نمایندگی خود را.

آیالا یک پرستار دستیار, به یاد تفکر این عجیب بود برای مادرش به لوزه درد و تب به مدت سه روز در یک ردیف. او بیشتر مشکوک که در 15 مارس اسکلنت دریافت تماس از یک بیمارستان که در آن او رئیس بود و در حال درمان است.

رئیس او تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus و داده بود اسکلنت نام به عنوان کسی که با آنها او تا به حال تا به حال تماس در روز های اخیر.

صبح روز بعد آیالا گفت: مادرش از خواب بیدار شدم با تب بالا. آنها او را به بیمارستان رساندیم اما پزشکان آزمون نیست او را برای coronavirus یا اعتراف ، آنها به او گفت که برای منزوی کردن در خانه برای دو هفته.

در ضمن او شروع علائم را بدتر کند. در مارس 17, فشار خون خود را افزایش یافته است. دو روز بعد یکی از اعضای خانواده رفت و به دیدار اسکلنت و او را با مشکلات تنفسی.

تبلیغات

"ما به نام امدادگران. آنها در حال رفتن به او را به بیمارستان" آیالا برادر به او نوشت.

راه خانواده آن را می بیند چهار روز بحرانی از دست داده بودند. آیالا تاسف است که او در اصل قادر به همراهی مادرش به بیمارستان به اصرار داشت که او بستری بود که روز است.

"او تا به حال تب است که کنترل نشده و بیش از 102 درجه," او گفت:.

آیالا در تماس بوده است بیمارستان دو یا سه بار در روز به درخواست مادر در مورد وضعیت. اسکلنت در حال حاضر متصل به ونتیلاتور. در ابتدا او وابسته به طور کامل بر روی ونتیلاتور تنفس و پس از آن تنها در حدود 40 درصد است. اما دو روز پیش به گفته پزشکان ریه ها او بودند ،

قبل از ورود به بیمارستان اسکلنت به او گفت پدر: "اگر من بمیرم, من می خواهم به کار گرفته می شود به ال سالوادور."

اسکلنت یک خانه در سنسونتپقو, Cabañas, گذشته محل زندگی او قبل از مهاجرت به لس آنجلس. مادر بزرگ او نیز به خاک سپرده شد وجود دارد.

خانواده از دست داده است ایمان خود را بازیابی. اما دردناک ترین چیز این است که هیچ کس نمی تواند با او در بیمارستان است.

"ما نمی توانیم او را لمس کنید با او صحبت کنید به او" آیالا گفت: صدای او را ترک.

تبلیغات

اسکلنت پسر و شریک زندگی دو نفر که بيشترين تماس را با او هستند در انزوا.

بستگان و پیوسته در نماز و دیگران نامیده می شود برای پیدا کردن چگونه اسکلنت در حال انجام است. همانطور که برای تشییع جنازه مسائل آنها ساخته شده در هر طرح و مطمئن نیستند که اگر آنها قادر خواهد بود به انجام اسکلنت آخرین آرزوها.

"اگر او می تواند سوزانده ما را بسوزانند و او را دارد به بود با من great-grandmother" آیالا گفت.

اما در حال حاضر, او گفت:, "ما در حال در دست خدا و پزشکان است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lytny.im
آخرین مطالب