سهام دوباره بجای اول برگشتن در glimmers از پیشرفت در مبارزه با ویروس

بانکوک - سهام آسیا و آمریکا آتی بازگشت در روز دوشنبه به عنوان سرمایه گذاران درک در تاپیک امید که مبارزه با این

توسط MINERALNEWS در 18 فروردین 1399

بانکوک - سهام آسیا و آمریکا آتی بازگشت در روز دوشنبه به عنوان سرمایه گذاران درک در تاپیک امید که مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس ممکن است برخی از پیشرفت در برخی از سخت-آمار مناطق.

بازار در توکیو سئول و سیدنی به دست آورده بیش از 2 درصد در اوایل معاملات و هنگ کنگ شد تا نزدیک به 1٪. نیویورک آتی حدود 3 درصد بالاتر است.

دستاوردهای به دنبال یکی دیگر از جمعه جلسه از ضرر و زیان پس از ایالات متحده آمریکا گفت: کارفرمایان قطع 701,000 شغل بیشتر نسبت به آنها اضافه شده در ماه گذشته اولین قطره در نزدیک به یک دهه. فرار سرمایه گذاران از بازار جلوتر از آخر هفته. قیمت نفت بالاتر است.

گزارش نشان داد که تعداد زیادی از مردم در حال مرگ به نظر می رسد کاهش در شهر نیویورک, اسپانیا و ایتالیا. اخبار با احتیاط استقبال رهبران که همچنین اشاره کرد که هر گونه سود به راحتی می تواند معکوس شود اگر مردم همچنان پایبند به سخت مستندات.

"صدها نفر از مردم در حال عبور دور هر روز از این بیماری همه گیر اما کمتر از روز گذشته به بازارهای امیدوارم که این مستند اقدامات در نهایت شروع به اثبات موثر" جفری هالی از Oanda گفت: در یک تفسیر.

"مانند بقیه جهان, بازارهای مالی در حال جستجو برای هر slivers از امید," او گفت:.

به وخامت وضعیت در مناطق دیگر به عنوان نرخ عفونت باید رسید.

ژاپن "شینزو آبه" شد اعلام وضعیت اضطراری در روز سه شنبه بیشتر به محدود کردن فعالیت عمومی و شامل شیوع. دولت تایلند بود که با توجه به گسترش آن 10 شب تا 6 صبح مقررات منع رفت و آمد.

این شاخص نیکی 225 در ژاپن در توکیو به دست آورد 2.4% به 18,249.57 در حالی که هانگ سنگ در هنگ کنگ افزایش یافت 0.9% به 23,439.92. کره جنوبی Kospi اضافه 2.2% به 1,763.93 در حالی که S&P/ASX 200 در سیدنی پیشرفته 2.9% به 5,213.60. سهام نیز افزایش یافت در تایوان و جنوب شرق آسیا است.

شانگهای بازار بسته شد برای یک روز تعطیل عمومی.

نیویورک اولین واکنش به خبر هولناک مشاغل آمریکا در گزارش به آن را در گشاد گشاد راه رفتن. اما وال استریت تضعیف در طول روز به عنوان سرمایه گذاران آماده برای اخبار بیشتر بد.

زیان شتاب پس از نیویورک فرماندار اعلام کرد بزرگترین روزانه پرش در عین حال برای مرگ و میر ناشی از کروناویروس در این کشور سخت ترین ضربه به دولت است.

S&P 500 با کاهش 1.5% به 2,488.65. میانگین صنعتی داو جونز از دست 1.7% به 21,052.53 و نزدک ریختن 1.5% به 7,373.08. کوچک-سهام شرکت کاهش یافت و به مراتب بیشتر از بقیه از بازار است. این شاخص راسل 2000 داد تا 3.1% به 1,052.05.

S&P 500 به پایین است 26.5% پس از آن رکورد در ماه فوریه منعکس کننده رشد فرض که اقتصاد کشویی به ناگهان بسیار تیز رکود است.

معامله گران در حال نیروبخش برای بیشتر پتانسیل دوز خبر بد: به طور بالقوه ترسناک حوادث در تقویم شامل پنج هفتگی, گزارش برنامه های کاربردی برای مزایای بیکاری است که نزدیکترین چیز به یک زمان واقعی اندازه گیری چگونه ferociously اخراج را جاروب کشور است. شرکت ها نیز به زودی شروع گزارش خود سود برای سه ماه اول سال گزارش فصل ابتدا به صورت جدی در دو هفته.

روز جمعه گزارش اشتغال به احتمال زیاد به طور کامل نمی گرفتن تا چه حد از کار اخیر ضرر و زیان شده اند که شتاب روز به روز به خاطر آن جمع آوری داده ها از قبل از اقامت در خانه سفارشات گسترده بود.

وحشت فروش که تحت سلطه چند هفته اول به فروش کاسته است کمی پس از واشنگتن به راه انداخته مقادیر عظیم کمک برای کمک به بازار و اقتصاد. فدرال رزرو وعده داده است برای خرید به عنوان بسیاری از اوراق بهادار خزانه داری آن را به عنوان طول می کشد به نگه داشتن وام بازارهای در حال اجرا هموار و کنگره تصویب 2.2 تریلیون دلار طرح نجات برای اقتصاد است.

اما تنها یک اوج در شماره جدید کروناویروس موارد می تواند به من قرض بدهید وضوح در چقدر عمیق و طولانی رکود اقتصادی خواهد بود.

ایالات متحده بیش از 377,000 تایید موارد ویروس پیشرو در سراسر جهان و شمارش بیش از 1.25 میلیون دلار وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه. اما برای دیگران و به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات سلامتی آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.

بیش از 69,000 مردم فوت کرده اند اما بیش از 260,000 بهبود یافته اند.

بازارهای انرژی را بازیافت تا حدودی انتظارات است که عربستان سعودی و روسیه ممکن است تن خود را به قیمت جنگ. اما معیار خام ایالات متحده کمتر بود در روز دوشنبه سقوط $1.52 دلار 26.82 در هر بشکه در معاملات الکترونیکی بورس نیویورک. روز جمعه آن صعود 11.9 درصد به $28.34 در هر بشکه اضافه کردن به آن نزدیک به 25% افزایش روز قبل از.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

قیمت نفت خام برنت با استاندارد بین المللی داد تا $1.06 دلار 33.05 در هر بشکه رسید. آن افزایش یافت $4.17 روز جمعه به $34.11 در هر بشکه رسید.

جهان غرق در نفت به عنوان تقاضا برای انرژی فرو می ریزد و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن روز پنجشنبه گفت که رقبا ممکن است به کاهش در تولید برای سرپا نگه داشتن قیمت نفت.

در معاملات ارز, دلار افزایش به 108.87 ین ژاپن از 108.48 ین در روز جمعه. یورو افزایش یافت به $1.0814 از $1.0812.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن