مجموعه سازنده: 'آن را در شهر نیویورک ... در نهایت حوادث باید دوباره'

بزرگنمایی این تصویر قبل از آنها بودند گذاشته ماکسول Kirsner و ناتالی Borowicz خود را نامزد هر دو مشغ

توسط MINERALNEWS در 8 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

قبل از آنها بودند گذاشته ماکسول Kirsner و ناتالی Borowicz خود را نامزد هر دو مشغول به کار برای یک شرکت که در صحنه حوادث بزرگ در شهر نیویورک است. حسن نیت ارائه میدهد از Maxwell Kirsner پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از Maxwell Kirsner

ماکسول Kirsner استفاده می شود برای ساخت این مجموعه برای یک شرکت که در صحنه حوادث بزرگ در شهر نیویورک است. کسانی که حوادث خشک به طور ناگهانی در اواسط ماه مارس.

"من گذاشته شد در جمعه 13th" او به یاد می آورد.

زمان در واقع تبدیل به خوش شانس به عنوان Kirsner قادر به اعمال می شود و شروع به دریافت مزایای بیکاری قبل از موج بزرگ از اخراج که به زودی به دنبال بیکاری قریب به اتفاق دفاتر.

مشاغل از دست داد. کسب و کار در خطر است. جلسات رفته مجازی. چهره Coronavirus رکود اقتصادی ارائه می دهد عکس از کار آمریکایی که زندگی شده اند طرح میتوانست با این بیماری همه گیر.

نامزدش ناتالی Borowicz و دیگران که کار می کرد برای همین شرکت رو ورقه صورتی چند هفته بعد. هنگامی که ما صحبت کرد و برخی از آنها هنوز هم در حال انتظار برای منافع خود را به آغاز خواهد شد.

"آنها در حال تلاش برای پرداخت اجاره و خرید مواد غذایی و همه که" Kirsner گفت. "ما همه در همان قایق اما ما همه در های مختلف صندلی که قایق."

او را سپاسگزار است که او کارفرمایان و همکاران در ادامه به بررسی یکی دیگر از به طور منظم و او امیدوار به بازگشت به کار ببرد.

"نور در انتهای تونل است که آن را در شهر نیویورک و در نهایت حوادث باید دوباره" او گفت:. "پس از ایمان است اما بخشی از من است و نگران است که چه زمانی خواهد بود؟"



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن