جلسات vies برای سنا در باز گشت در مسابقه سایه با مغلوب ساختن پیشی جستن

MONTGOMERY, علا. - به دنبال یک فساد سابق ایالات متحده دادستان کل جف جلسات در تلاش است به ضرب و شتم سابق و مربی

توسط MINERALNEWS در 21 تیر 1399

MONTGOMERY, علا. - به دنبال یک فساد سابق ایالات متحده دادستان کل جف جلسات در تلاش است به ضرب و شتم سابق و مربی فوتبال کالج تامی Tuberville در روز سه شنبه جمهوریخواه اولیه رواناب و اصلاح آلاباما در سنای صندلی او برگزار شد برای چند دهه. برای انجام این کار جلسات نیز از طریق رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

مغلوب ساختن پیشی جستن تایید کرده است Tuberville که به رسمیت شناختن نام می آید از وقت خود را در حاشیه در دانشگاه و قاطعانه در برابر کابینه سابق عضو گیری مستقیم تجدید نظر برای آلاباما رای دهندگان به رد جلسات نامزدی. "اعتماد ندارند جف جلسات" مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی در این بهار. "او اجازه دهید کشور ما پایین است."

جلسات برگزار شد با خیال راحت بسازید برای 20 سال قبل از استعفا منجر به مغلوب ساختن پیشی جستن وزارت دادگستری. رابطه خود را soured پس از جلسات انصراف از تحقیق و تفحص از روسیه دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2016 یک حرکت که infuriates مغلوب ساختن پیشی جستن به این روز است. جلسات گفت که او تا به حال هیچ چاره ای چون او شرکت در مغلوب ساختن پیشی جستن در کمپین 2016 و می توانست بالقوه موضوع یا شاهد.

او خواسته است رای دهندگان به دنبال گذشته دشمنی. "من خواستار بر مردم آلاباما و من این گفت. شما از من می دانید. شما می دانید من می تواند اعتماد" جلسه گفت: در طول یک کمپین جلوگیری از این گذشته هفته است.

"من ایستاده بود با شما. من پیشرفته ارزش های ما و من درخواست شما در حال حاضر به ایستادگی و مطمئن شوید که صندلی از آلاباما در سنای ایالات متحده است که یک گیاه گلدانی نه خالی کت و شلوار و کسی که می داند که این مسائل را برای مبارزه با آنها است."

برنده انتخابات را در وقت حزب دموکرات داگ جونز در یک مسابقه با پیامدهای عمده برای کنترل سنا.

جمهوری خواهان در حال دفاع از 25 38 کرسی سنا در بازی این سال است. دموکرات ها باید به دست آوردن حداقل سه نفر را به تصرف اکثریت است. آن را دشوار است اما دست یافتنی کار به عنوان آنها همچنین سعی کنید را به نفع خود به کاخ سفید است. اما راه خود را می شود به طور قابل توجهی تندتر اگر جمهوریخواهان قادر به آلاباما صندلی که جونز اسیر در یک سال 2017 انتخابات ویژه مسابقه بود که طرح میتوانست با سوء رفتار جنسی اتهامات علیه ایران نامزد Roy Moore.

در هفته های منتهی به انتخابات جلسات به تشدید حملات خود را در Tuberville سوال هم دخالت خود را در یک صندوق که در آن Tuberville شریک التماس کرد گناه به تقلب و Tuberville دست زدن به یک مورد که در آن یک بازیکن فوتبال بود متهم به تجاوز به عنف قانونی. Tuberville انتخاباتی نیویورک تایمز گفت که دخالت خود را در صندوق های تامینی یک اشتباه بود که او پرداخت کرده است و در دفاع از Tuberville را از دست داده و این بازیکن را مورد.

جلسات نیز تمسخر Tuberville به عنوان یک "توریست" از آنجا که او تا زمانی که به تازگی به ثبت نام برای رای دادن در فلوریدا.

سیاسی تازه وارد Tuberville مسلح هر دو با تهمت را تایید و به دولت گسترده ای به رسمیت شناختن نام است که می آید از آبرن ، باور او راحت سرب Tuberville تبدیل شده به یک صفحه آشنا در فوتبال راهکار به دنبال اجرا کردن ساعت در روز.

مبارزات انتخاباتی خود را کاهش یافته است به Tuberville در دسترس برای مصاحبه و یا افشای هر گونه حضور خود را در هفته منتهی به اولیه. او کاهش یافته است در جلسات' چالش های متعدد به بحث با وجود در ابتدا گفت که او شرکت کنند.

"جف جلسات یک فاجعه بود. این زمان برای ارسال یک پیام به جف جلسه که رئیس جمهور تهمت نمی خواهند او و یا دوستان خود در باتلاق" Tuberville در توییتر نوشت ماه گذشته.

جک کمپبل یک مشاور سیاسی و بحث های رادیویی میزبان که پشتیبانی از Tuberville گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن را انکار جلسات تبدیل شده است رئیس موضوع مبارزات انتخاباتی.

"این کاملا مغلوب ساختن پیشی جستن recusal موضوع" کمپبل گفت:. "من فکر می کنم که آن را در ملخص کلام است."

جلسه اول شده بود سناتور به تایید مغلوب ساختن پیشی جستن پوشیدن قرمز "را در امریکا بزرگ دوباره" کلاه و تزریق کمپین 2016 با دوز واشنگتن اعتبار. اتحاد خود مستحکم به عنوان تهمت به تصویب رسید hard-خط مهاجرت پیشنهاداتی که تا به حال جلسات دفاع و پشتیبانی برای سال در سنا است.

اما در یک پیچ و تاب و از طنز سیاسی, رئیس جمهور که تعمیرشده حزب جمهوری خواه در جلسات این تصویر در حال حاضر در تلاش برای فشار او را خارج از آن. مغلوب ساختن پیشی جستن برنامه ریزی برای برگزاری یک تجمع برای Tuberville در کمپین پایانی هفته اما نام آن را به دلیل نگرانی در مورد تجدید حیات coronavirus موارد و بالقوه برای تکرار خود embarrassingly کم با حضور در مراسم انتخاباتی در اوکلاهما.

آلاباما-بر اساس مشاور سیاسی دیوید What گفت: جلسات' تغییر از ثروت است "تقریبا ذهن ترا درهم میشکنند." جلسات یک بار برگزار می شود سنا صندلی بنابراین ایمن او حتی نمی رسم یک رقیب.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"او در حال مبارزه برای زندگی سیاسی اساسا در برابر رئیس جمهور حساب توییتر گفت:" Mowery. او گفت: این سخت است به دست بالا گرفتن تهمت نفوذ در آلاباما. شصت و دو درصد از رای دهندگان ایالت پشتیبانی مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 و Mowery پکتیا میباشد که مغلوب ساختن پیشی جستن است "در مورد 2 امتیاز پشت سر عیسی" در محبوبیت میان دولت خواهان.

Tuberville led جلسات با 2 درصد در شلوغ مارس اولیه اما نه رسیده آستانه مورد نیاز برای جلوگیری از رواناب. مقام سوم پس دان در کنگره ایالات متحده Bradley بایرن است نه تایید و در مسابقه.

اولیه در مارس اما این انتخابات به تعویق افتاد تا در تابستان به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

What گفت: Tuberville کمپین احساس اعتماد به نفس "اما سوال این است که به چه کسی رای. این سوال کاملا متفاوت در یک بیماری همه گیر در زمانی که مردم در حال تشویق به رای غایب."

جلسات بانکی در طول تاریخ طولانی خود را با رای دهندگان.

دیوید Mosley از اوزارک استقبال جلسات در کنار سطل بادام زمینی و هندوانه بعد از کمپین توقف در شیرین نهر مزرعه بازار است. Moseley گفت: او قصد دارد برای رای دادن به جلسه.

او گفت: جلسات بازدید با واحد طول هر دو از استقرار گارد ملی درخواست اعزام سربازان چگونه او می تواند به آنها کمک کند.

"که گیر کردن به من به عنوان کسی که مراقبت" Mosely گفت.

____

آسوشیتد پرس نویسنده Zeke میلر در واشنگتن کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن