جدایی طلبان اعتراض اسپانیایی سلطنتی' سفر به روستایی کاتالونیا

L'ESPLUGA DE FRANCOLI اسپانیا - صدها نفر از کاتالان طرفداران استقلال اعتراض به سفر پادشاه ششم و ملکه Letizia ر

توسط MINERALNEWS در 30 تیر 1399

L'ESPLUGA DE FRANCOLI اسپانیا - صدها نفر از کاتالان طرفداران استقلال اعتراض به سفر پادشاه ششم و ملکه Letizia روز دوشنبه به منطقه شمال شرقی به عنوان بخشی از یک رویال تور در سراسر اسپانیا که به منظور تقویت روحیه در میان coronavirus بیماری همه گیر.

بازدید آمد و به عنوان یک مجموعه از رسانه ها نشت متهم پادشاه, پدر, سابق پادشاه خوان کارلوس من از اتهام پنهان کردن میلیون ها نفر از untaxed یورو در صندوق های دریایی.

دادستان در این کشور دیوان عالی کشور در حال تعیین اینکه آیا پادشاه بازنشسته می تواند مورد بررسی برای دریافت کمک های مالی از عربستان سعودی احتمالا به عنوان رشوه برای راه آهن با سرعت بالا پروژه. خوان کارلوس نشده علنا خطاب به اتهامات علیه او.

رسوایی آخرین به سنگ خانواده سلطنتی اسپانیایی. در اواسط ماه مارس آن باعث Felipe به نفی هر گونه ارث او می تواند دریافت از پدر خود و او را محروم سالانه دستمزد به عنوان پادشاه بازنشسته. خوان کارلوس استعفا از طرف پسرش در سال 2014.

با آن زمینه, زن و شوهر سلطنتی راه اندازی یک سفر به همه اسپانیا 17 مناطق که طراحی شده بود به عنوان یک حمایت از شهروندان و اقتصاد آن را به عنوان بهبود از اولین موج همه گیر.

کاتالان پا از تور در ابتدا برنامه ریزی شده برای هفته گذشته پوشش شهرهای مختلف و بارسلونا اما سلطنت در آن گفت: تا به حال به تعویق افتاد آن و کوچک آن را به یک سفر کوتاه به یک صومعه به دلیل افزایش ویروس موارد در داخل و اطراف پایتخت های منطقه ای.

معترضان روز دوشنبه انجام عکس فیلیپه وارونه و نامه تکمیل جمله "کاتالونیا ندارد یک پادشاه" در طول یک راهپیمایی سازماندهی شده توسط ANC منطقه بزرگترین طرفدار استقلال جامعه مدنی ،

ماه مارس به رهبری بود به سلطنتی صومعه Poblet که در آن پادشاه و ملکه بازدید شد اما پلیس مسدود شده و دسترسی به جاده اصلی. برخی از فعالان در تلاش برای رسیدن به صومعه با جسارت به نزدیکی باغ های انگور.

با سرعت بالا و قطار به طور منظم در داخل و خارج از شمال کاتالان شهرستان خرنا (شهر) نیز به تاخیر و یا لغو به دلیل "اعمال خرابکاری" با توجه به صدای جیر جیر با اسپانیا در زیرساخت های اپراتور ADIF. یک عکس منتشر شده بر روی برنامه های پیام رسانی نشان داد لاستیک سوختن در راه آهن در کنار یک علامت نشان دادن عبور وارونه تصویر از یک تاج.

تنش میان جدایی طلبان کاتالونیا که دارای جمعیت 7.5 میلیون و کسانی که در حمایت از وحدت به سر آمد و در اواخر سال 2017 پس از ممنوع رفراندوم ملاقات با خشونت پلیس که منجر به پیگرد قانونی از بالا و مقامات منتخب و فعالان است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب