SEO Basics: بهینه سازی مطالب خود را

[ad_1] اگر شما تبلیغات خود را کسب و کار آنلاین, آن ضروری است که شما باید درک اساسی بهینه سازی موتور جستجو و ی

توسط MINERALNEWS در 16 خرداد 1399
[ad_1]

اگر شما تبلیغات خود را کسب و کار آنلاین, آن ضروری است که شما باید درک اساسی بهینه سازی موتور جستجو و یا جستجوگرها. SEO را فعال کنید وب سایت شما به موقعیت استراتژیک به طوری که افرادی که در فرایند خرید خواهد بود قادر به دیدن وب سایت خود را در جستجوی خود را برای خاص محصولات و خدمات.

وجود دارد بسیاری از روشهای عملی در جستجوگرها است که می تواند کمک به وب سایت شما رتبه بالاتر در نتایج موتورهای جستجو. این شیوه شامل استفاده از بک لینک و کلمات کلیدی تجزیه و تحلیل است که طراحی شده برای کمک به افزایش ترافیک وب سایت خود را. یکی از بهترین شیوه های SEO که شما می توانید در کار خود را برای بهینه سازی محتوای وب سایت خود را. در اینجا این است که چگونه برای رفتن در مورد آن:

ارائه محتوای با کیفیت. افرادی که مرور اینترنت برای محصولات و خدمات صرف وقت برای خواندن مطالب که در این وب سایت. هنگامی که یک شخص می بیند و محتوای وب سایت خود جالب باشد و آن را دوست داشت او ممکن است مرجع است که محتوای وب سایت خود را. وقتی این اتفاق می افتد مطالب خود را به عنوان به خوبی به عنوان وب سایت خود را گرفتن تبلیغات رایگان. ایجاد محتوا است که هر دو آموزنده و مفید به مردم را بیشتر به احتمال زیاد اوج منافع خود را در چه وب سایت شما ارائه شده است. این افراد به احتمال زیاد مستقیم دیگران به عنوان خوانده شده مطالب خود را به عنوان به خوبی. این کلمه از دهان وزوز در محتوای وب سایت خود را است آنچه را به وب سایت شما رتبه بالاتر در نتایج موتورهای جستجو.

ایجاد به روز رسانی و محتوای منحصر به فرد. هنگامی که شما نگه داشتن وب سایت خود را به روز شده با جدید و محتوای منحصر به فرد است که مفید به مردم, پس از آن شما خواهد شد بسیاری از بازدید کنندگان از آمدن به سایت شما. به روز رسانی وب سایت خود را با محتوای فعلی نیز افزایش خواهد یافت و ترافیک است که وب سایت خود را دریافت کنید. اما شما باید جلوگیری از rehashing محتوا است که در حال حاضر شده است به روز رسانی در وب سایت های دیگر. اگر شما نیاز به قرار دادن در حال حاضر محتوای موجود در وب سایت خود شما نیاز به دادن اعتبار به نویسنده اصلی آن محتوا و یا دیگری به شما خواهد شد با plagiarising محتوا. وجود دارد بسیاری از نویسندگان است که اجازه می دهد مطالب خود را به پست شده در وبلاگ های دیگر فقط به عنوان طولانی به عنوان آنها اعتبار داده شده برای این کار.

نوشتن آسان به خواندن محتوای. هنگامی که شما با قرار دادن مطالب در وب سایت شما, شما باید پیش بینی است که وب سایت شما در حال رفتن به بازدید توسط افرادی که در سطوح مختلف درک. محتوای وب سایت خود را باید وجود داشته باشد آسان به عنوان خوانده شده. اگر شما می توانید نیست استفاده بیش از حد از نظر فنی هنگامی که توصیف آنچه که محصول خود را می کند از تمام کسانی که بازدید وب سایت شما باید درک درستی از شرایط فنی. شما می توانید مطالب مختلف است که تهیه کردن به بازدید کنندگان مختلف. برای مثال شما می توانید بسیار ویژگی های محتوا و شخص غیر روحانی محتوا' به صورت انواع مختلف از بازدید کنندگان.

ایجاد محتوا برای مردم و نه برای موتورهای جستجو. آن است داده شده است که یک موتور جستجو رتبه بندی خواهد شد یک وب سایت بر اساس کلمات کلیدی و یا عبارت کلمه کلیدی مورد استفاده در محتوا. اما شما باید به یاد داشته باشید که محتوای وب سایت خود را برای مردم و نه برای موتورهای جستجو. قرار دادن متعدد غیر ضروری کلمات کلیدی در مقاله ممکن است موتورهای جستجو افزایش رتبه خود را, اما آن را آزار مردم در خواندن مطالب خود را.

به یاد داشته باشید که کیفیت محتوای وب سایت شما در حال حاضر در یک جستجوگرها خوب ابزار را افزایش می دهد که وب سایت خود را رتبه بندی موتور جستجو.

[ad_2]
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن