سنگال وعده یک تخت برای هر Coronavirus بیمار و تماس های خود را بیش از حد

بزرگنمایی این تصویر بیماران وارد داکار بیمارستان در داکار در آوریل 23. جان Wessels /خبرگزاری گتی ای

توسط MINERALNEWS در 28 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

بیماران وارد داکار بیمارستان در داکار در آوریل 23. جان Wessels /خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Wessels /خبرگزاری گتی ایماژ

هر روز صبح در چند دقیقه پس از ساعت 10 صبح Dakar زمان رسمی از سنگال وزارت بهداشت با آرامش پیاده روی به یک تریبون معمولا با یک ماسک صورت کشیده در سراسر چهره خود – وجود دارد هیچ نشانه بصری که آیا روز COVID-19 مورد تعداد خبر خوبی است یا دلیلی برای نگرانی. رسمی می رسد میکروفون و شروع یک روال تبدیل شده است که روزانه یک جزء اصلی در سنگال پس از وقوع آغاز شد در اوایل ماه مارس.

اولین رسمی لیست نتایج دیروز COVID-19 انجام شد. (در سنگال نتایج آزمون به طور معمول شناخته شده و در عرض 24 ساعت). در یک صدای یک نواخت رسمی می خواند کردن چهره های متعدد — تعداد موارد جدید تعدادی از این موارد جدید که شناخته شده بودند مخاطبین (به طوری که در حال حاضر در انزوا) تعداد که مبتلا به جامعه انتقال تعدادی از بهبود بیماران ،

بیش از دو ماه به شیوع این کشور از تقریبا 16 میلیون نفر ثبت نام بیش از 2400 موارد مثبت و 25 مرگ و میر.

همانطور که مردم به تماشای آنها صدای سنج ایجاد کردن در Facebook با از emoji-لادن نظرات: "تقریبا 1000 بیمار است که ترسناک است ...."49 بهبود "... "از آن زمان برای ما به یاد بگیرند که چگونه به زندگی با COVID-19 که ما انجام می دهیم با مالاریا HIV hypertensions. اگر از آن خواهد شد یک فاجعه است. ما نمی توانیم استراحت در خانه ما ندارد. دو ماه است که بیش از حد طولانی است."

و هر بار مرگ را اعلام رسمی می افزاید: توجه داشته باشید شخصی: "سنگال ثبت نام خود را 13th مرگ از COVID-19 سهشنبه, مه 5 سال 2020 است. مرگ یک 94-سال - ، وزیر بهداشت و درمان و عمل اجتماعی تسلیت خود را به خانواده اش."

در این کشور از 16 میلیون شناخته شده برای خود را مسالمت آمیز به دموکراسی و حس جامعه سنگال در پاسخ به coronavirus قابل توجه است نه تنها برای بشریت بلکه برای آن نظم و دقت. برای مثال هر تازه تشخیص داده شده فردی – مهم نیست که چقدر خفیف یا شدید مورد – ارائه یک بیمارستان و یا مرکز درمانی تخت جایی که او باقی می ماند جدا شده و مشاهده شده– یک عنصر کلیدی به سنگال استراتژی حاوی ویروس است.

"سنگال در حال انجام است به خوبی و ما تحت تاثیر قرار گرفته بودند در آغاز در تعامل و تعهد توسط رئیس دولت می گوید:" میشل Yao, مدیر برنامه, برای پاسخ اضطراری سازمان بهداشت جهانی در آفریقا.

مقامات از هر دو سنگال را وزارت بهداشت و کسانی که استرس که چرخ از پاسخ تیم بودند در طول پنج سال پیش در پاسخ به شیوع بیماری ابولا در غرب آفریقا. یائو توضیح می دهد: "آنچه که ما توصیه کشورها باید در محل زیر ابولا در غرب آفریقا به یک مرکز عملیات را در یک مکان به اطلاعات مورد نیاز برای موثر تصمیم گیری. آن را کاملا یک ابزار مهم برای کنترل بحران بود و این یک طرح خوب از سنگال به این ساختار است."

سنگال راه اندازی آن بهداشت اورژانس مرکز عملیات (همچنین شناخته شده توسط خود فرانسوی مخفف COUS) در دسامبر 2014 در پاسخ به شیوع بیماری ابولا در کشورهای نزدیک. در آغاز این مرکز تا به حال برخی از 23 کارکنان – پنج نفر از پزشکان آنها را.

بیش از پنج سال گذشته که مرکز با همکاری وزارت بهداشت و درمان و حمایت از شرکای بین المللی مانند سازمان بهداشت جهانی, مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری و یونیسف باید اجرای شبیه سازی های مسخره شیوع گردد و اقدامات اضطراری برای فعال کردن در مورد یک بیماری همه گیر.

بزرگنمایی این تصویر

یک موتور سوار در داکار می پوشد یک ماسک با شبح از یک رهبر مذهبی محلی. Ricci Shryock/برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Ricci Shryock/برای NPR

که نیمی از یک دهه از تهیه و تنظیم شد و به حرکت در مارس 2. در عجیبی در تصادف, سنگال رئیس جمهوری رئیس جمهوری سنگال شد و نشست با مقامات بهداشتی برای نهایی کردن این کشور COVID-19 طرح احتمالی ساعت قبل از اولین مورد تایید شده در آزمایشگاه انستیتو پاستور پایین خیابان از کاخ ریاست جمهوری که در آن آنها جلسه — یک مسافر از بازگشت به داکار پایتخت از فرانسه است.

"ما باید صبر کنید و آن را بر ما به واکنش نشان می دهند" رئیس جمهور Sall گفت: از این ویروس به عنوان او مشخص شده در دستور کار قبل از جلسه.

در واقع می گوید: دکتر Abdoualye بوسو مدیر COUS سنگال مقامات بهداشت آغاز شده بود خود را تشکیل طرح احتمالی در ماه ژانویه پس از دریافت هشدار در ژانویه 10 از یک شبکه بین المللی از سازمان بهداشت و درمان آنها به دنبال نزدیک.

بوسو افزود آنها می دانستند که به hospitalize هر مورد مثبت و منزوی کردن تمام مخاطبین خواهد بود یک چالش در یک کشور که در آن تجهیزات بیمارستانی است در تامین کوتاه مدت. در آغاز شیوع بیماری وجود دارد تنها 86 تخت ICU قادر به تامین اکسیژن پشتیبانی در امکانات بهداشت عمومی ،

"اولین شماره بود برای پیدا کردن تخت احتمالی موارد" بوسو می گوید. برای اولین گام تیم خود و شرکای اضافه شدن 500 تخت عمدتا در موجود بهداشت و درمان-مراقبت از امکانات. در اوایل ممکن است آنها بالا برده است که به 900 تخت جدید در مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان با 300 تخت برای موارد خفیف در هتل ها. این طرح در مقیاس بالا توسط یکی دیگر از 700 تخت اختصاص داده شده به COVID-19 بيمار در پایان ممکن است.

این استراتژی از یک تخت برای هر مورد – مهم نیست که چقدر خفیف علائم — –کمک کرده است جلوگیری از گسترش ویروس در یک کشور که در آن زندگی بسیاری از افراد در خانواده بزرگ خانواده که در آن تقریبا غیر ممکن است به خود منزوی می گوید: Nicolas Mouly رئیس خدمات اضطراری برای ALIMA بین المللی سازمان بهداشت کار با سنگال دولت به سطح شیب دار تا مراقبت های بهداشتی و امکانات. "آنها می تواند آلوده دیگر مردم اگر آنها خانه" او می گوید: از موارد خفیف تر.

سنگال نیز راه اندازی تماس با ردیابی تیم های کار در خارج از 78 مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان با حمایت صلیب سرخ و سازمان بهداشت جهانی اما رهبری با کارکنان محلی برای ایجاد اعتماد بوسو تنش. توسط مه بودجه برای سنگال پاسخ بود $160 میلیون.

هنگامی که تماس ها مشخص می افزاید: بوسو آنها قرنطینه در یک اتاق هتل برای دو هفته با وعده های غذایی ارائه شده است.

این گسترده آماده سازی و اقدامات سریع نیز نیاز به دلیل سنگال سلامت زیرساخت ها کافی نیست و می تواند به راحتی غرق شده است. با توجه به وجود حدود 7 پزشکان در هر 100 ، 000 نفر است.

مانند بسیاری از کشورها در سراسر جهان سنگال گرفته شده از دیگر اقدامات برای کنترل گسترش COVID-19. با 47 مجموع موارد مثبت ثبت شده در آوریل 20, سنگال, در حال حاضر مرزهای خود را بسته به ترافیک هوایی قرار دادن مدارس در وقفه اجرا منع و توقیف جمع آوری بسیاری از نقاط مانند رستوران ها و مساجد.

برای کمک به فقرا کار در طول حبس در مارس رئیس Sall اعلام کرد, اقتصادی و اجتماعی و انعطاف پذیری برنامه است که در میان دیگر اقدامات پرداخت قبوض برق برخی از 975,522 خانواده به مدت شش ماه و خرید مواد غذایی برای یک میلیون خانوار واجد شرایط.

با وجود ستایش از رئیس جمهور اقدامات اولیه وجود داشته است برخی از اشتباه و مجادلات.

در ابتدا پس از بسته شدن مساجد در اواسط ماه مارس (باعث حداقل یک اعتراض صدها نفر از نمازگزاران در داکار محله) رئیس جمهور کاسته محدودیت در مارس 11 — روز سنگال ثبت نام 177 جدید موارد مثبت — بالاترین تعداد. Sall گفت: خانه عبادت (و همچنین به عنوان کسب و کار) می تواند بازگشایی روز بعد.

Hady, Ba, یک استاد علوم شناختی و فلسفه در دانشگاه داکار و متخصص در سنگال سیاست می گوید ناگهانی باز از مساجد به احتمال زیاد منعکس فشار از سنگال قدرتمند رهبران مسلمان در این دولت در طول ماه رمضان است. "ما باید این رهبران مذهبی درخواست می شود مجاز به دعا," او می گوید و اشاره کرد که رهبران مذهبی باید همیشه در حال نوسان قدرتمند در سیاست است.

عبادت مسلمان عمل اجتماعی فاصله پس از مساجد بودند بازگشایی در داکار در مارس 12. جان Wessels /خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Wessels /خبرگزاری گتی ایماژ

شده اند وجود دارد نگرانی های دیگر نیز هست. در اوایل پلیس در برخی مناطق حمله به مردم با باتوم برای بودن در خیابان ها گذشته مقررات منع رفت و آمد. مدت کوتاهی پس از آن پلیس با صدور بیانیه ای عذرخواهی برای "نیروی بیش از حد."

و بخشی از این کشور در زمان طرح درمان شامل بحث استراتژی درمان با داروهای ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین حمایت های دکتر موسی سیدی های عفونی و طب گرمسیری در سنگال Fann بیمارستان – با وجود هشدارهای از سازمان جهانی بهداشت در مورد خطرات بالقوه و خطرات ناشی از استفاده از داروهای آزمایش نشده.

تا کنون مقامات در سنگال می گویند که آنها را نگه داشته و اعداد پایین به اندازه کافی به چوب استراتژی یک تخت برای هر مورد و انزوا برای مخاطبین به عنوان به خوبی. و مقامات در انستیتو پاستور در حال کار بر روی یک آزمون که به نتایج در 10 دقیقه. که نماینده در سنگال دکتر Lucile Imboua می گوید او امیدوار است این آزمون موفق خواهد بود.

برای لحظه ای بوسو امیدوار است که سنگال را حفظ خواهد کرد آن مورد شمارش پایین با وجود به طور پیوسته افزایش تعداد مورد در هر دو پایتخت سیاسی داکار و این کشور بزرگترین شهر مقدس طوبی.

او همچنین واقع گرایانه در مورد چقدر سخت است که ممکن است.

"ما می تواند به توقف آتش اما در کشور ما در آتش است و هنوز هم در کشورهای دیگر.." او می گوید: فرار کردن قبل از او برای اجرا به یکی دیگر از جلسه فوری است.

Ricci Shryock یک عکاس آزاد و روزنامه نگار مستقر در داکار, سنگال. دنبال او در Instagram در @ricci_s.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب