سناتور تماس برای بررسی متحده' خانه سالمندان سیاست در طول همه گیر

بزرگنمایی این تصویر یک آمبولانس می کشد تا در خارج از یک خانه سالمندان در بروکلین n. y. دو سناتور به

توسط MINERALNEWS در 10 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک آمبولانس می کشد تا در خارج از یک خانه سالمندان در بروکلین n. y. دو سناتور به نام برای تحقیق و تفحص از پنج ایالت از جمله نیویورک که دستور داد خانه های سالمندان به اعتراف بیمارانی که آزمایش مثبت برای COVID-19. جاستین Heiman/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جاستین Heiman/گتی ایماژ

دو تن از اعضای مجلس سنا خواستار بررسی پنج کشور دستور داده است که خانه های پرستاری قبول COVID-19-مثبت بيمار ترخيص شده از بيمارستان ، جمهوری خواهان چاک Grassley آیوا و گرگ والدن از اورگان درخواست کریستی Grimm, اصلی, معاون بازرس کل وزارت بهداشت و خدمات انسانی برای تعیین اگر متحده نقض فدرال مراقبت های بهداشتی دستورالعمل ها و مقررات.

پنج هدفمند متحده, New York, New Jersey, پنسیلوانیا, کالیفرنیا و میشیگان. سفارشات خود را برای خانه های پرستاری قبول COVID-19-مثبت بيماران از بيمارستان بودند بحث از ابتدا و بلافاصله محکوم توسط جامعه برای پست حاد و دراز مدت مراقبت های پزشکی که نشان دهنده حرفه ای پزشکی مشغول به کار در مراقبت طولانی مدت.

سیاست های طراحی شده برای نگه داشتن بیمارستان از تاخت و تاز کردن با COVID-19 بيمار. اما این توافق اشاره می کند که "اگر چه نیروی دریایی ایالات متحده فرستاده می شود کل بیمارستان کارکنان کشتی با خدمه از 1200 به درمان COVID-19 بیماران 1000 تخت بیمارستان کشتی ترک نیویورک در آوریل 30th, گزارش پس از درمان کمتر از 200 در طول آن ماه باقی بماند."

این توافق اشاره می کند که خانه های پرستاری تلاش برای کنترل عفونت قبل از coronavirus. دولت دفتر پاسخگویی مطالعه نشان داد که "عفونت پیشگیری و کنترل کمبود شایع ترین نوع کمبود ذکر شده در بررسی خانه های سالمندان از خانه های سالمندان داشتن عفونت پیشگیری و کنترل کمبود ذکر شده در یک سال یا بیشتر از 2013 تا 2017."

متعدد وجود دارد, گزارش های خبری ذکر شده در این نامه در تعداد مرگ و میر در خانه های پرستاری در پنج متحده است. در پنسیلوانیا برای مثال 69 درصد از مرگ و میر ناشی از COVID-19 گزارش شده است در خانه های پرستاری یا مراقبت شخصی خانه.

و اشاره کرد که موج دوم coronavirus عفونت ممکن است در آینده سقوط سناتور درخواست بازرس کل برای تکمیل مطالعه سپتامبر. 30.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب