سناتور انتظار برای کاخ سفید وعده برای جلوگیری از ترویج استیضاح شاهد

بزرگنمایی این تصویر ارتش ستوان سرهنگ الکساندر Vindman یک افسر نظامی در شورای امنیت ملی که شهادت در ط

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

ارتش ستوان سرهنگ الکساندر Vindman یک افسر نظامی در شورای امنیت ملی که شهادت در طول جلسات استیضاح در کاپیتول هیل, دیده می شود, در کاخ سفید پیچیده در ماه ژانویه است. سوزان والش/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سوزان والش/AP

سناتور. Tammy Duckworth می گوید NPR او هنوز هم نشده است و مطمئن باشید با این وزیر دفاع که دولت نمی خواهد بلوک روال ارتقاء استیضاح شاهد سرهنگ سرهنگ الکساندر Vindman.

Duckworth گفت: هفته گذشته که او را نگه دارید تا تبلیغات از بیش از 1100 ارشد افسران ارتش مگر اینکه وزیر دفاع علامت Esper تضمین شده در نوشتن است که اگر Vindman در پنتاگون تبلیغات لیست به عنوان انتظار می رود, کاخ سفید نمی خواهد از تداخل با پیشرفت خود به سرهنگ.

هر سناتور صرف نظر از حزب می تواند محل رسمی برگزاری در یک ماده برای جلوگیری از حرکت از رسیدن به زمین. چنین اقدامی می تواند سیگنال ممکن است filibuster.

صحبت کردن با همه چیز در نظر گرفته, میزبان, Mary Louise کلی Duckworth یک خلبان هلی کوپتر نظامی که از دست هر دو پا پس از شلیک بیش عراق تقبیح کاخ سفید دخالت "در آنچه که باید روال امور نظامی است."

بزرگنمایی این تصویر

سناتور Tammy Duckworth یک دموکرات از ایلینوی می پوشد یک ماسک محافظ در طول نیروهای مسلح سنا در جلسه کمیته است. Al Drago/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Al Drago/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

سنا بررسی سالانه تبلیغات فهرست و کاخ سفید همچنین باید ثبت نام کردن در آن. به طور خاص اشاره به Vindman, Duckworth گفت: اگر او در لیست "[سه] رتبه بالاتر ماموران کرده بود به توافق برسند که او باید ترویج شود."

"و اگر او را در لیست او سزاوار برای رفتن به جلو در یک روال راه به عنوان هر کس دیگری," او گفت:.

در ماه فوریه Vindman مهاجر از اوکراین اخراج شد از موقعیت خود به عنوان یک شورای امنیت ملی کارمند و همراهی در خارج از کاخ سفید با توجه به وکیل. دو برادر یوگنی که آیا شهادت در استیضاح جلسات اخراج شد همان روز از او به عنوان یک اخلاق وکیل در شورای امنیت ملی است.

در یک صدای جیر جیر پس از آن رئیس جمهور گفت: الکساندر Vindman بود "بسیار سرکش گزارش مطالب من کامل خواند "نادرست" و اضافه میکند: "به عبارت دیگر "از"."

Duckworth گفت که او شنیده نشده از هر یک از خدمات اعضای که تبلیغات در معرض خطر هستند که مخالف با Vindman ارتقاء – در واقع چندین نام کرده اند برای بیان حمایت از او گفت:.

ایلینوی از حزب دموکرات نیز محکوم کرد و گفت آنچه که او به نام رئیس جمهور استفاده نظامی "سیاسی به دست آورید."

"[W]hether آن را تلاش برای استفاده از آنها به عنوان غرفه با یک رژه نظامی مانند او در سال گذشته و یا اینکه آیا آن است که برای استفاده از آنها را به سکوت و مسالمت آمیز اعتراض مانند آنها در این سال," او گفت:.

"نظامی ندارد که. و که نقش نظامی ما. به همین دلیل آن را یکی از معدود موسسات چپ در این کشور است که واقعا مورد احترام توسط آمریکایی" Duckworth گفت: "ما بی احترامی قربانی از نیروهای ما هنگامی که ما سیاسی آنها است."

در یکی دیگر از توسعه نظامی یک روز پس از باقی مانده مشخص شد که ارتش Spc. ونسا Guillen بود که بنا به گزارش bludgeoned به مرگ پس از نظر جنسی مورد آزار و Duckworth گفت: "در این مورد خاص من بسیار نگران هستم که او احساس نمی کند که این سیستم که در محل بود و پاسخگو به او."

او گفت که او تا به حال خواسته دولت دفتر پاسخگویی به بررسی اینکه آیا وزارت دفاع برنامه های برای گزارش آزار و اذیت جنسی و تجاوز جنسی "در واقع کار می کند یا نه."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب