سنا تحت فشار قرار دادند به احضار جان بولتون به عنوان شاهد در مغلوب ساختن پیشی جستن استیضاح محاکمه

واشنگتن - سناتور رو فشار دوشنبه به احضار جان بولتون به شهادت در جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را استیضاح

توسط MINERALNEWS در 8 بهمن 1398

واشنگتن - سناتور رو فشار دوشنبه به احضار جان بولتون به شهادت در جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را استیضاح محاکمه و حتی به عنوان مغلوب ساختن پیشی جستن وکلا بیشتر خار گذشته فوق العاده ای جدید از اتهامات سابق مشاور امنیت ملی و متمرکز به جای فساد در اوکراین و تاریخی استدلال برای تبرئه.

در خارج از مجلس سنا مجلسی جمهوری خواهان دست و پنجه نرم ادعا می کند در آینده کتاب از بولتون که مغلوب ساختن پیشی جستن به حال می خواستم به خودداری از کمک نظامی از اوکراین تا زمانی که آن را کمک کرد تا با تحقیقات به رقیب دموکرات جو بایدن. که ادعا می فروختن یک کلید دفاع استدلال — که تهمت هرگز گره خورده تعلیق کمک به امنیت سیاسی و تحقیقات است.

وحی تیره کاخ سفید امیدوار است برای یک پایان سریع به استیضاح محاکمه سوخت خواستههای دموکراتیک برای شهود و احتمالا فشار بیشتر قانونگذاران جمهوریخواه کنگره به توافق برسند. آن را نیز پریشان از ساعت استدلال از مغلوب ساختن پیشی جستن وکلا را اعلام کرد دوباره که بدون شاهد است و شهادت به دانش مستقیم که مغلوب ساختن پیشی جستن را تحویل کمک شد مشروط بر تحقیقات به دموکرات ها. بولتون به نظر می رسد آماده به می گویند دقیقا همان است که اگر به نام در سنا به نظر می رسد.

"ما در برخورد با رونوشت مدارک ما در برخورد با اطلاعات در دسترس عموم," مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل جی Sekulow گفت. "ما با حدس و گمان است."

مغلوب ساختن پیشی جستن است به اتهام سوء استفاده از خود قدرت ریاست جمهوری با درخواست اوکراین رهبر برای کمک به بررسی بایدن در همان زمان دولت او بود خودداری صدها میلیون دلار در امنیت کمک کند. دوم اتهام متهم مغلوب ساختن پیشی جستن از مانع کنگره در پروب آن است.

جمهوری خواهان به این نتیجه استدلال های خود را در روز سه شنبه.

روز دوشنبه تهمت وکلای مدافع از جمله مشخصات بالا وکلا کن استار و Alan Dershowitz راه اندازی تاریخی, حقوقی و سیاسی حمله به کل استیضاح روند. آنها وجود دارد گفت: هیچ مبنایی برای حذف مغلوب ساختن پیشی جستن از دفتر دفاع از اقدامات خود را به عنوان مناسب و هزینههای بایدن که مبارزه برای نامزدی حزب دموکرات برای مخالفت با مغلوب ساختن پیشی جستن در نوامبر..

سابق فلوریدا دادستان عمومی Pam باندی اختصاص داده شده خود را ارائه به بایدن و پسرش, شکارچی که در خدمت در هیئت مدیره از یک گاز اوکراین شرکت در همان زمان پدرش پیشرو دولت اوباما دیپلماتیک معاملات با کیف. تیم حقوقی استدلال کرد که مغلوب ساختن پیشی جستن به حال دلایل قانونی مشکوک جوان بایدن کسب و کار معاملات و نگران فساد در اوکراین است و در هر صورت او در نهایت منتشر شد کمک اوکراین بدون ارتکاب به تحقیقات به رئیس جمهور می خواست.

دموکرات ها می گویند تهمت عرضه پول تنها پس از یک whistleblower ارائه یک شکایت در مورد وضعیت.

مغلوب ساختن پیشی جستن در پی بدون ارائه شواهد به دلالت Bidens در این نوع از فساد که به مدت طولانی گرفتار اوکراین است. هر چند مبارزه با فساد طرفداران نگرانی شده است وجود دارد هیچ مدرکی از تخلف توسط هر دو معاون سابق رئیس جمهور و یا پسر خود را.

استار که مستقل مشاور تحقیقات به رئیس جمهور بیل کلینتون در نتیجه خود را در استیضاح — او تبرئه توسط سنا — bemoaned آنچه او گفته بود "سن استیضاح." استیضاح او گفت: نیاز واقعی جرم و جنایت و یک "اصل وحدت ملی" که رئیس جمهور باید برود. نه وجود دارد در اینجا استار گفت.

"آن را پر از acrimony و آن تقسیم کشور مانند هیچ چیز دیگری" استار گفت: از استیضاح. "کسانی از ما که به زندگی از طریق کلینتون استیضاح درک است که در یک راه شخصی."

Dershowitz نهایی سخنران از شب استدلال کرد که impeachable جرائم نیاز جنایی-مانند رفتار هر چند که به نظر تا حد زیادی رد شده توسط دانشمندان حقوقی. او گفت: "هیچ چیز در بولتون آيات حتی اگر درست خواهد به سطح افزایش سوء استفاده از قدرت و یا یک impeachable جرم است."

"کاملا غیر-رفتار مجرمانه از جمله سوء استفاده از قدرت و انسداد کنگره در خارج از محدوده impeachable جرائم" Dershowitz گفت.

الیزابت وارن ریاست جمهوری مبارز مانند بایدن بلکه سنا داور گفت که او در بر داشت Dershowitz استدلال "مزخرف است."

حتی به عنوان دفاع وکلا گذاشته مورد خود را به عنوان برنامه ریزی شده روشن شد بولتون کتاب بود درهم بحث بر سر اینکه آیا به دنبال داشته است. بولتون می نویسد که تهمت به او گفت که او می خواست به خودداری امنیت کمک از اوکراین تا آن کمک کردهاند. مغلوب ساختن پیشی جستن تیم حقوقی است اصرار در غیر این صورت و تهمت توییتی دوشنبه که او گفت: هرگز بولتون چنین چیزی.

"من هرگز گفته جان بولتون که کمک به اوکراین شد و برای تحقیقات به دموکرات ها از جمله Bidens," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "اگر جان بولتون گفت: این آن بود که تنها به فروش یک کتاب است."

سناتور جمهوریخواه چهره محوری لحظه. فشار نصب برای حداقل چهار تا باک توافق رهبران و تشکیل یک اکثریت دو حزبی به زور این مسئله است. خواهان برگزاری یک 53-47 اکثریت.

"جان بولتون را در ارتباط به تصمیم ما تبدیل شده است به طور فزاینده ای روشن" جمهوریخواه ایالت میت رامنی از یوتا به خبرنگاران گفت:. سناتور. سوزان کالینز از مین گفت: او همیشه می خواست "فرصت برای شهود" و گزارش در مورد بولتون کتاب "تقویت این مورد است."

در خصوصی ایران با ناهار رامنی ساخته شده در مورد تماس بولتون با توجه به یک فرد غیر مجاز به بحث نشست و اعطا شده اند.

دیگر جمهوریخواهان از جمله سناتور. پت Toomey از پنسیلوانیا گفت: اگر مغلوب ساختن پیشی جستن سابق مشاور امنیت ملی است که به نام آنها خواهد شد و تقاضا متقابل به شنیدن از حداقل یکی از شاهدان. برخی از جمهوری خواهان می خواهند به تماس Bidens.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل نمی دانم در مورد بولتون کتاب میگویند. اما ایران با رهبر بی حرکت به نظر می رسد با خبر بولتون کتاب. پیام خود را در ناهار گفت: ایندیانا GOP بهداشت ، مایک براون بود که "یک نفس عمیق بکشید و اجازه دهید یک گام در یک زمان."

هنگامی که رئیس جمهور و تیم کاری آن استدلال سناتورها باید 16 ساعت برای پرسش و پاسخ به هر دو طرف است. توسط late در این هفته انتظار می رود آنها را به برگزاری یک رای گیری در مورد اینکه آیا یا نه برای شنیدن از هر گونه شهود.

در حالی که دموکرات ها می گویند بولتون آیات یادآور واترگیت قطره ای از اطلاعات جدید جمهوری خواهان در حال شمارش را بر نگرانی های نشست توسط سناتورها خواسته به رای دادن. آنها گفته که اگر توافق وجود دارد به احضار Bolton, کاخ سفید را به مقاومت در برابر این ادعا اجرایی امتیاز.

که راه اندازی یک هفته طولانی جنگ در دادگاه است که می تواند کشیدن استیضاح محاکمه یک سناریو برخی از اوباما و نه جلوگیری از.

مغلوب ساختن پیشی جستن و وکلای او استدلال کرده اند بارها و بارها که دموکرات ها با استفاده از استیضاح به تلاش برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری گذشته و رانندگی مغلوب ساختن پیشی جستن از دفتر.

دموکرات ها در ضمن می گویند تهمت امتناع اجازه می دهد تا مقامات دولت به شهادت تنها تقویت می کند که کاخ سفید در حال پنهان کردن شواهد. کاخ سفید تا به حال بولتون مقاله برای حدود یک ماه با توجه به نامه ای از بولتون وکیل.

رهبر حزب دموکرات مجلس سنا چاک شومر گفت: "ما همه خیره کاخ سفید coverup در صورت."

تشکر. Adam Schiff, که منجر به خانه تعقیب تیم به نام بولتون حساب یک آزمون برای سناتورهای.

"من نمی دانم چگونه شما می توانید توضیح دهید که شما می خواهید به جستجو برای حقیقت در این دادگاه و می گویند شما نمی خواهید به شنیدن از یک شاهد عینی که به طور مستقیم گفتگو در مورد مرکزی اتهام در مقالات استیضاح," شیف گفت: در سی ان ان.

بولتون حساب برای اولین بار گزارش شده توسط نیویورک تایمز و تایید شد به گزارش آسوشیتد پرس توسط یک فرد آشنا با این مقاله در خواست نامش فاش نشود. "از اتاق که در آن اتفاق افتاده است; کاخ سفید خاطرات" منتشر خواهد شد مارس 17.

جو بایدن رقابت انتخاباتی در آیوا گفت که او می بیند هیچ دلیلی برای شهادت او و یا پسر خود را.

"من چیزی برای دفاع از. این است همه چیز در یک بازی حتی اگر آنها را به من," او گفت. "آنچه که وجود دارد به دفاع ؟ این همه -- به این دلیل او در حال استیضاح است چرا که او در تلاش برای به دست آوردن یک دولت به لام من و آنها نیست. بیا."

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: مردم می توانند نگاهی به متن تماس خود را با رئیس جمهور اوکراین Zelinskiy برای دیدن وجود دارد هیچ فشاری برای تحقیقات به دریافت کمک. در آن تماس مغلوب ساختن پیشی جستن خواسته Zelinskiy به "آیا ما به نفع" با تحقیقات به عنوان او خودداری نزدیک به 400 میلیون دلار در کمک های نظامی به ایالات متحد در جنگ با روسیه است.

دموکرات استدلال سمت خود را از استیضاح مورد هفته گذشته هشدار داد که مغلوب ساختن پیشی جستن باقی بماند در سوء استفاده از قدرت خود و به خطر انداختن دموکراسی آمریکایی مگر اینکه کنگره مداخله به حذف او قبل از سال 2020 انتخابات.

احتمالی تبرئه شده است به احتمال زیاد در مجلس سنا که در آن دو سوم رای اکثریت مورد نیاز خواهد بود برای محکومیت

_____

آسوشیتد پرس نویسندگان آلن فرهم مری کلر Jalonick اندرو تیلور متی دالی لوری tanya warren و Padmananda راما کمک به این گزارش.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.sutny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن