خود انزوا سفارشات گودال آزادی های مدنی در برابر عمومی خوب در Coronavirus همه گیر

بزرگنمایی این تصویر کنتاکی رژیم صهیونیستی است. اندی Beshear دیده می شود در هفته گذشته در دفاع از rou

توسط MINERALNEWS در 28 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

کنتاکی رژیم صهیونیستی است. اندی Beshear دیده می شود در هفته گذشته در دفاع از round-the-clock نظارت از یک مرد که گفته می شود تست مثبت برای coronavirus و نمی خواهد خود جدا. بروس Schreiner/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بروس Schreiner/AP

زمانی که بهداشت محلی افسران صادر همزمان سفارشات در مارس 16 برای همه ساکنان هفت استان ها در منطقه خلیج سان فرانسیسکو به "پناهگاه خود را در محل اقامت" Arnab Mukherjea فکر آن بود "کمی سخت گیرانه" برای او به عنوان خوب به عنوان همسر و دو فرزند جوان است.

"اجازه دهید صادقانه این درد است اما کمی از درد در حال حاضر ممکن است ارزش آن گفت:" دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در ایست بی استاد علوم سلامت و ساکن در شهرستان کنترا کوستا ایالت یکی از حوزه های قضایی تحت تاثیر اقامت در خانه حکم.

"اگر ما این کار را به درستی آن را در واقع ما را سریع تر به آن چیزهایی است که بسیار به ترتیب اولویت در ما روز به روز زندگی می کند به خصوص برای کسانی که در معرض خطر جوامع است."

اما یک ملت قرنطینه کارشناسان می گوید: San Francisco منطقه سفارشات به احتمال زیاد در دادگاه به چالش کشیده و قضات را به تعادل فردی و آزادی های مدنی و حقوق اساسی در برابر نیاز به حفاظت از سلامت عمومی است.

"وجود دارد هیچ سوال که اگر شما شده است در معرض ویروس اما نشان داده نمی شود در حال حاضر علائم است که می تواند وجود داشته باشد یک قرنطینه نظم و که آن را می تواند اجرا توسط قانون می گوید:" جورج تاون دانشگاه دانشکده حقوق لارنس Gostin مدیر اونیل موسسه ملی و جهانی سلامت قانون است.

"اما هنگامی که شما شروع به گرفتن به آنچه که ممکن است در محاوره توان به نام یک مرتبه قرنطینه و یا یک مستند که در آن دولت را در واقع به شدت با اجرای آن و سپس شما در حال وارد شدن به خاک است که رسالت اساسی ترین حقوق اساسی و حق آزادی حق آزادی سفر."

وجود دارد به احتمال زیاد تحمل کمی برای کسانی که ادعا چنین آزادی در میان ترس القا همه گیر — به ویژه هنگامی که چنین افرادی شده اند یافت می شود عفونی.

در کنتاکی معاونین کلانتر آخر هفته گذشته احاطه شده خانه 53 ساله که حاضر به خود منزوی پس از آزمایش مثبت برای coranavirus.

"ما در حال رفتن به اینجا 24/7 برای دو هفته" نلسون County Sheriff رامون Pineiroa گفت کنتاکی استاندارد در حالی که ایستاده در خارج از مرد محل اقامت.

"این یک گام من امید من هرگز به" اندی رژیم صهیونیستی است. Beshear گفت: در یک کنفرانس خبری پس از مدت کوتاهی "اما ما نمی توانیم اجازه می دهد یک نفر که ما می دانیم این ویروس به امتناع محافظت از همسایگان خود است."

تحت کنتاکی, قانون, دولت بهداشت و خانواده بخش خدمات است که مجاز به صدور و اجرای قرنطينه اگر آن معتقد است "که وجود دارد احتمال است که هر عفونی یا بیماری مسری خواهد شد حمله به این دولت است."

جورج تاون را Gostin می گوید در مورد کنتاکی مرد به طور قابل توجهی متفاوت از سان فرانسیسکو پناهگاه در محل سفارشات.

"اگر شما یک حلال قرنطینه سفارش برای کسی که شناخته شده است به یک خطر برای عمومی باید آن را اجرا, قانون مدنی, مجازات, مجازات کیفری یا به معنای واقعی کلمه حضور پلیس و اجازه نمی دهد شما را به ترک خانه خود را. که توجیه" می گوید Gostin. "چه چیزی نیست توجیه لزوما به انجام است که یکهو به یک کامل مستند."

مقامات شده اند سفارش افراد به انزوا زمانی که آنها مظنون به حمل بیماری های عفونی پس از حداقل قرن 14.

کشتی که در آن زمان نزدیک شدن به شهر ونیز از خارج از کشور نياز به لنگر دریایی برای 40 روز; "قرنطینه" مشتق شده است از quaranta کلمه برای 40 در ایتالیایی.

Coronavirus همه گیر نیز منجر به یک نوع معکوس قرنطینه که در آن موسسات با ساکنان آسیب پذیر مانند خانه های پرستاری نوار بازدید کنندگان خارج — از جمله اعضای خانواده — از ورود به حداقل رساندن خطر عفونت است.

"قبل از این بحران ما تا به حال به ندرت دیده می شود این نوع از سفارشات گروه تحمیل می گوید:" آمریکایی دانشگاه واشنگتن کالج قانون استاد و پیشرو قرنطینه متخصص لیندسی Wiley. "آنها نمی افزایش همان سطح از قانون اساسی با نگرانی به عنوان اجباری دستورات قابل اجرا برای همه در تمام یک منطقه جغرافیایی از جمله بسیاری از کسانی که در حال بعید است که در عین حال در معرض شده است."

حتی در حالی که او در هیئت مدیره با منطقه خلیج 21 روز کانکس-در-محل سفارش که اجازه می دهد تا مردم را به ترک خانه های خود را تنها برای "ضروری" فعالیت های بهداشت عمومی استاد Mukherjea نگرانی عمومی را رعایت می افول به عنوان روز رفتن.

"من فکر می کنم اگر دولت شفاف نیست در مورد آنچه اتفاق می افتد با ما محلی [conavirus] اعداد در شرایط مورد شمارش می گوید:" Mukherjea "شما ممکن است که فرد به طور متوسط می گوید:" من روز به روز زندگی را تحت تاثیر قرار است تا به طور چشمگیری اما هیچ چیز خوب اتفاق می افتد, چرا زحمت؟' "

آمریکا دانشگاه ویلی می گوید اگر مطابق با سفارشات محدود مردم به خانه های خود است نه داوطلبانه وجود دارد می تواند مشکلات عمده.

"من مطمئن هستم که مقامات بهداشتی این منظور بسیار امیدوار نیست برای ورود به یک وضعیت که در آن وجود دارد توده بازداشت و ازدحام مردم محلی زندان," او می گوید.

کلید برای جورج تاون را Gostin نوشت که مدل دولت اضطراری سلامت قدرت عمل برای مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری است که برای مقامات به شدت توصیه خود انزوا برای جمعیت زیادی را برای به اجرا درآوردن آن است.

"اولین چیزی که ما می خواهیم در این coronavirus پاسخ به نگه داشتن ما سر نمی شود نامتناسب نمی شود شدیدی اما برای به دست آوردن اعتماد عمومی را می گوید:" Gostin. "و هنگامی که شما از دست دادن اعتماد عمومی را هنگامی که شما عبور از خط است که فکر می کند که بیش از حد دور ما خواهد بود در کنار از دست دادن این نبرد است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب