به دنبال اخراج توقف در coronavirus همه گیر معترضان هدف Garcetti خانه

مسکن فعالان برگزار شد درایو های اعتراض در لس آنجلس شهردار اریک Garcetti محل اقامت صبح روز چهارشنبه بوق می زدند

توسط MINERALNEWS در 13 فروردین 1399

مسکن فعالان برگزار شد درایو های اعتراض در لس آنجلس شهردار اریک Garcetti محل اقامت صبح روز چهارشنبه بوق می زدند و فریاد از خود ویندوز به اصرار او را به پاس یک پتو مهلت قانونی مسکونی اخراج در طول coronavirus بیماری همه گیر.

رژه از حدود 20 وسایل نقلیه دور گتی خانه در ویندسور مربع برای بیش از یک ساعت و نیم بافی در اطراف بلوک تا زمانی که پلیس لس آنجلس گروه افسران وارد شده و مسدود شده در نزدیکی تقاطع با وسایل نقلیه بزرگ است.

بعد از پلیس مسدود تقاطع جمعیت بیش از 40 مسکن فعالان سپس در زمان برای پیاده رو در مقابل گتی خانه. "این یک واقعی توقف" معترضان فریاد می زدند. "بدون دستمزد و بدون اجاره" دیگران فریاد زد در حالی که برخی از علائم است که خواندن "توقف تمام اجاره."

آلبرت Corado, 31 که از قشم ایجاد کرد برای پیوستن به این اعتراض گفت که او نا امید شده توسط شهر جدید سیاست اخراج استدلال که چه شهردار و L. A. شورای شهر انجام داده اند به اندازه کافی رفتن نیست.

تبلیغات

"آنچه در این شهرستان انجام داده است که واقعا اثر" Corado گفت.

معلوم نیست اگر Garcetti شد و در طول 7 صبح کردند. خود را سخنگوی الکس Comisar گفت که شهردار و L. A. شورای شهر باید "گرفته شده سریع اقدام تهاجمی" برای مسدود کردن رانت و جلوگیری از اخراج در طول بحران.

"شهردار می ایستد با تمام Angelenos و او را به ادامه مصرف در هر مرحله ممکن است به حمایت از آنها از طریق این اورژانس" Comisar گفت.

شورای شهر در هفته گذشته به تصویب موقت ممنوعیت اخراج برای مستاجرها که قادر به پرداخت اجاره بها به دلیل coronavirus. این شورا همچنین چشم پوشی از هزینه های اواخر و به مستاجرها تا یک سال و به پرداخت اجاره خود را از این شهر اضطراری جهت همه گیر منقضی می شود.

تبلیغات

اعضای شورای, اما, رد یک پتو بان بر همه مشفق. به منظور واجد شرایط مستاجرها که قادر به پرداخت اجاره باید نشان دهد که چگونه آنها صدمه شده اند توسط coronavirus که منتقدان می گویند بیش از حد طاقت فرسا یک وظیفه داده شده است که بسیاری ممکن است قادر به گرفتن تست شده برای coronavirus یا دکتر مراجعه کنید.

مستاجرها همچنین ممکن است یک زمان سخت در اثبات این است که کار خود را ساعت قطع شد برای مثال به دلیل تحول اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر.

Garcetti بیشتر رفت در این هفته اعلام کرد که صاحبخانه اجازه داده نمی شود به افزایش اجاره بها برای مستاجران که در آپارتمان زندگی می کنند که سقوط این شهر اجاره ثبات برنامه. این خبر را پوشش می دهد در مورد 624,000 آپارتمان و معلوم نیست که چگونه بسیاری از کسانی که واحد شده اند که موضوع را به اجاره سالانه افزایش طول بیماری همه گیر.

سازمان دهندگان گفت که روز چهارشنبه در اعتراض شد و انتظار می رود برای جذب اعضای L. A. مستاجران اتحادیه Chinatown جامعه به صورت عادلانه توسعه NOlympics لا و گروه های دیگر. معترضان گفت: آنها می خواهند یک مهلت قانونی برای همه اخراج در طول بحران کامل اجاره بخشش و/یا اجاره تعلیق و استفاده فوری از هتل و متل اتاق به تامین مسکن دائمی برای unhoused ساکنان.

معترضان برگزار مشابه تجمع Garcetti محل اقامت یکشنبه.

به طور جداگانه مستاجر فعال گروه برگزار شد "اجاره اعتصاب" تظاهرات در چندین شهر دوشنبه تعهد به جست و خیز پرداخت به دلیل رکود اقتصادی از coronavirus بیماری همه گیر.

بار نویسنده کارکنان لیام دیلون کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب