دوم مرگ در آلبرتا شرکت کارگیل گیاه جرقه تماس از مخالفان, اتحادیه به تعطیل برای کارگر ورودی

کلگری آلبرتا مخالفت NDP همراه با رهبران اتحادیه, است تماس در استان به تعطیل یک شرکت کارگیل گوشت-بسته بندی مواد

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399

کلگری آلبرتا مخالفت NDP همراه با رهبران اتحادیه, است تماس در استان به تعطیل یک شرکت کارگیل گوشت-بسته بندی مواد گیاهی پس از آن می تواند تعیین اینکه آیا شرکت در نشست تعهدات قانونی شامل کارگران در نگرانی های ایمنی.

ایمنی و بهداشت شغلی و گزارش می گوید شرکت کارگیل را شامل نمی شود و کارگران در یک بررسی داخلی در ماه گذشته از شرایطی که منجر به بیش از 950 تایید موارد COVID-19 کارکنان در کارخانه در رودخانه بالا آلتا.

این بخش با توجه به گیاهی که 2000 نفر از کارگران یک هفته را که اتفاق می افتد.

آلبرتا دولت روز دوشنبه اعلام کرد که یک دوم کارمند در شرکت کارگیل بود درگذشت COVID-19.

"متاسفانه یک مورد مرگ گزارش شده در طول تعطیلات آخر هفته یک کارمند از شرکت کارگیل که بیمار در ماه گذشته گفت:" دکتر دینا Hinshaw, افسر ارشد پزشکی سلامت.

"اگر چه ما در حال صحبت کردن در مورد امروز این فرد در بیمارستان بستری شد حدود یک ماه پیش."

این اتحادیه گفت: بیشتر مشارکت کارکنان مورد نیاز است به مطمئن شوید که کشتارگاه امن است.

"اگر کارگران نیست و در روند تعیین اگر محل کار امن است, آنها در حال رفتن به احساس امنیت در بازگشت به کار. این ماده نه تنها در روش و قانون بلکه از درک در میان اعضای ما به عنوان اینکه آیا یا نه این گیاه امن است" گفت: Michael Hughes از ایالات مواد غذایی تجاری و کارگران محلی 401.

هیوز گفت: این اتحادیه درخواست شده است به درگیر در یک بررسی از این گیاه پس از وقوع آغاز شد.

"ما نمی دانیم چگونه این گیاه می تواند باز امروز اگر مناسب بررسی شده است انجام می گیرد. تا کنون به نظر می رسد که شرکت کارگیل در حال رفتن به انجام آنچه که شرکت کارگیل در حال رفتن به انجام. و واقعا ما مثل صدا در بیابان."

کریستینا خاکستری کار منتقد برای NDP یک کنفرانس خبری گفت این نا امید کننده است که ایالات محافظه کار دولت نیست تضمین ایمنی از شرکت کارگیل کارگران است.

"این است که یک محیط کاری امن. ما اعتقاد داریم که دولت مسئول است و کارفرما مسئول است و باید وجود داشته باشد یک پرس و جو عمومی اورژانس پس از به پایان رسیده است اما خواهد شد که یک راه دور," او گفت:.

"اگر شرکت کارگیل نمی تواند به دنبال آنها نباید باز باقی می ماند. کامل متوقف شود."

گیاه فرآیند حدود 4500 سر گاو در یک روز بیش از یک سوم از کانادا گوشت-بسته بندی ظرفیت.

آن را تعطیل و به مدت دو هفته در ماه آوریل بیش از شیوع اما بازگشایی در هفته گذشته.

روز یکشنبه یکی دیگر از شرکت کارگیل گیاه در جنوب مونترال اعلام کرد که به طور موقت درهای خود را پس از حداقل 64 کارگران وجود تست مثبت برای COVID-19.

بیانیه ای از شرکت کارگیل گفت: بهداشت حرفه ای داده است این شرکت زمان بیشتری را برای تکمیل تحقیقات خود را به رودخانه بالا کارخانه و بیشتر شامل تسهیلات مشترک ایمنی و بهداشت کمیته.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

"آن است که مشترک در طول تحقیقات برای بهداشت حرفه ای افسران مستقیم کارفرما را در نظر بگیرید اطلاعات تکمیلی به عنوان بخشی از تحقیقات" بیانیه ای گفت:.

"شرکت کارگیل به طور کامل در نظر دارد در همکاری با بهداشت حرفه ای افسر و جهت را در نظر بگیرید بیشتر از توصیه های این کمیته در صورت وجود."

شرکت کارگیل گفت: ایمنی و بهداشت شغلی می تواند توسط قانون مورد نیاز برای صدور stop-سفارش کار اگر گیاه یافت شد ناامن و که اتفاق افتاده است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب