سی ورلد مدیر عامل استعفا پنج ماه به نزدیکی به نقل از هیئت مدیره

اورلاندو فلوریدا. - سی ورلد سرگرمی اجرایی استعفا داد تنها پنج ماه به کار خود را تبدیل شدن به سومین رهبر این پا

توسط MINERALNEWS در 18 فروردین 1399

اورلاندو فلوریدا. - سی ورلد سرگرمی اجرایی استعفا داد تنها پنج ماه به کار خود را تبدیل شدن به سومین رهبر این پارک شرکت ترک در بیش از دو سال به یک شرکت تشکیل پرونده دوشنبه منتشر شد.

سرجیو ریورا ذکر شده اختلاف نظر با هیئت مدیره مشارکت در تصمیم گیری در این شرکت با توجه به تشکیل پرونده با آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار.

سلف خود گوستاوو "گاس" Antorcha ذکر شده مشابه دلایل خود را برای ترک سپتامبر گذشته.

ریورا در دست استعفای خود را روز شنبه. او نام مدیر عامل این شرکت در ماه نوامبر گذشته.

"هیئت مدیره باقی می ماند متحده در هدایت این شرکت را از طریق دشوار اما لازم است تصمیم گیری برای بهترین موقعیت کسب و کار برای موفقیت بلند مدت" رئیس هیئت مدیره اسکات راس در بیانیه ای گفت.

گسترش رمان coronavirus را فلج کرده پارک میباشد. مانند بسیاری دیگر از پارک شرکت های فعال در ایالات متحده سی ورلد 12 پارک بسته شده اند پس از اواسط ماه مارس.

این شرکت گفت: بیش از یک هفته پیش بود که furloughing 90 درصد از کارگران آن است.

SeaWorld در مورد استخدام 4,700 کارکنان تمام وقت و حدود 12000 پاره وقت کارکنان. در طول فصل اوج در سال 2018 به استخدام شرکت بیش از 4000 اضافی کارگران فصلی و بسیاری از آنان دبیرستان و دانشجویان. هیچ یک از کارمندان این شرکت تحت پوشش توسط یک توافق دسته جمعی.

همه گیر نیز مجبور به تعطیل سی ورلد تالار گفتمان رقیب والت دیزنی و یونیورسال اورلاندو به عنوان به خوبی به عنوان آنها در کالیفرنیا هستند. دیزنی جهان در هفته گذشته گفت: این امر شروع furloughing اجرایی حقوق و مزایای خود و در ساعات غیر اتحادیه کارکنان در اواسط ماه آوریل به عنوان آن را نمی دانم زمانی که آن پارک خواهد بازگشایی شده است. Universal Orlando قبلا با هدف دوباره باز پارک های آن در اواسط ماه مارس اما یک سخنگوی گفت که این تعطیلی به احتمال زیاد تمدید خواهد شد.

مارک سوانسون سی ورلد رئیس امور مالی و خزانه دار شد, نام مدیر عامل موقت. این شرکت گفت: او را به اقامت در این کار حداقل تا پارک بازگشایی شده است.

"هیئت مدیره بررسی خواهد شد نقش یک بار این شرکت بازگشایی آن پارک" SEC تشکیل پرونده گفت.

قبل از همه گیر مجبور پارک های آن نزدیک به سی ورلد شده بود در شکوفایی پس از درد و رنج از دست داده و حضور و غیاب و درآمد در سال پس از انتشار 2013 مستند "Blackfish." این فیلم با تمرکز بر زندگی Tilikum, یک نهنگ قاتل مسئول قتل مربی سحر Brancheau زمانی که او کشیده و او را به یک استخر در مقابل شوکه بازدید کننده در سال 2010.

در سه ماهه چهارم سال گذشته سی ورلد حال 2.2 درصد افزایش در حضور و غیاب از همان زمان در سال 2018 است. حضور و غیاب برای سال مالی 2019 شد 22.6 میلیون بازدید کنندگان 0.2% از سال قبل. درآمد کل برای سال مالی 2019 افزایش تقریبا 2 درصد بیش از سال قبل به $1.4 میلیارد دلار و درآمد خالص شروع به پریدن کرد در سال مالی 2019 توسط تقریبا 100 درصد بیش از سال قبل به $89.5 میلیون.

"این یک منحصر به فرد و فوق العاده دوره برای شرکت ما صنعت ما و جهان" سوانسون در بیانیه ای گفت. "ما یک شاغل و با تجربه تیم رهبری است که با تمرکز بر مدیریت این کسب و کار از طریق این زمان دشوار از سرگیری عملیات و استقبال ما ارزش سفیران و مهمانان به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

___

دنبال مایک اشنایدر در توییتر در https://twitter.com/MikeSchneiderAP.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب