دستمالی کردن انجمن ممنوعیت نژادی, قومی, تهمت از رسمی خود لیست کلمه

بزرگنمایی این تصویر یک دستمالی کردن بازیکنان گروه می یابد برخی از واژه ها بیش از حد تهاجمی آن در لیس

توسط MINERALNEWS در 19 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک دستمالی کردن بازیکنان گروه می یابد برخی از واژه ها بیش از حد تهاجمی آن در لیست تایید شده. اسمیت مجموعه/Gado/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اسمیت مجموعه/Gado/گتی ایماژ

کلمه "لکه دار" تعدادی از معانی در زبان انگلیسی, اما یکی که نگران دستمالی هنردوستان و Hasbro که صاحب ایالات متحده و کانادا علامت تجاری برای این بازی محبوب هیئت مدیره به معنی "موهن و یا توهین به اصطلاح اعمال شده به گروه خاص از مردم است."

روز چهارشنبه در آمریکای شمالی دستمالی کردن بازیکنان ارتباط اعلام کرد که موهن زبان خواهد بود از بازی حذف رسمی لیست کلمه.

این تصمیم به دنبال یک آنلاین نظرسنجی انجام شده توسط NASPA که بدستآمده مهیجی پاسخ مدیر عامل شرکت سازمان جان جویدن در بیانیه ای گفت: در روز چهارشنبه.

"برخی از اعضای تهدید به ترک انجمن اگر یک کلمه حذف شدند; دیگران را تهدید به ترک انجمن اگر هر یک از کلمات توهین آمیز باقی مانده است," او گفت:. "وجود دارد مقدار زیادی از خوب و بد استدلال در هر دو طرف است."

NASPA کلمه لیست استفاده شده است در رقابتی مسابقات که متفاوت از Merriam-Webster رسمی بازیکنان دستمالی فرهنگ لغت. Hasbro می گوید این کار برای از بین بردن کلمات توهین آمیز از فرهنگ لغت با هر چاپ جدید آن است.

در حالی که Hasbro هیچ می گویند بیش از NASPA لیست و سازمان اعضای آیا استفاده از دستمالی کردن لغت در رقابت های این شرکت گفت: آن اصلاح قوانین است که به نظر می رسد در هر دستمالی کردن جعبه "را به روشن است که تهمت نیست خداوند در هر شکل از این بازی است."

"Hasbro بازی است که ریشه در جامعه و آوردن مردم با هم و ما متعهد به ارائه یک تجربه است که فراگیر و لذت بخش برای همه" این شرکت اعلام کرد.

صحبت کردن, NPR, جویدن گفت: NASPA نشان دهنده حدود 10 ، 000 بازیکنان در ایالات متحده و کانادا بود که "در مورد یک 50-50 تقسیم" بیش از این که آیا برای حذف این تهمت از رسمی آن در لیست کلمه.

او گفت: reevaluation از لیست آغاز شده چند هفته پیش با یک پست در NASPA را در Facebook صفحه.

"یکی از اعضای ما پرسید که چه ما انجام شد به منظور کاهش تنش های نژادی در آمریکا و کانادا," او گفت:. "و سپس شخص دیگری پرسید:" چه می شود اگر ما را "N" کلمه از واژگان خواهد بود که حداقل یک شروع خوب?' "

بحث و گفتگو و نظر سنجی آنلاین در گرفت و NASPA هیئت مشورتی در نهایت رای به حذف 236 کلمات از لیست جویدن گفت. کلمات که به طور بالقوه تهاجمی هستند اما در نظر گرفته نشده تهمت — از جمله کسانی که به صورت بخش هایی از بدن باقی می ماند, او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن