دانشمندان بذر محلی دریا با افتتاح ماهی. می تواند دریایی غول پیکر, باس, make a comeback?

یک تیم غواصی-غواصی زیست شناسان روز چهارشنبه منتشر شد نزدیک به 200 نوزاد غول پیکر در دریا و باس به تیره اعماق خ

توسط MINERALNEWS در 15 اسفند 1398

یک تیم غواصی-غواصی زیست شناسان روز چهارشنبه منتشر شد نزدیک به 200 نوزاد غول پیکر در دریا و باس به تیره اعماق خلیج سانتا مونیکا که در آن به شدت در معرض خطر انقراض ماهی ها رشد خواهد کرد به اندازه فولکس واگن سوسک.

اسیر-پرورش نوزادان به سرعت اقتباس به خانه جدید خود را, یک زیردریایی کانیون حدود 30 فوت در زیر امواج که در آن جریان غنی از مواد مغذی و ریز میگو, مواد غذایی مورد علاقه برای باس است.

چهار اینچ نوزادان — آراسته با رنگ نارنجی و آبی و خاکستری رنگ — می تواند رسیدن به 560 پوند و هفت متر طول و زندگی می کنند به 75 سال است.

sea bass

یک تیم غواصی-غواصی زیست شناسان از تجلیل cabrillo دریایی آکواریوم آماده به انتشار نزدیک به 200 نوزاد غول باس دریایی در خلیج سانتا مونیکا.

(Allen J. Schaben/لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

آنها همچنین به عنوان خطر به عنوان کرگدن سیاه و سفید. غول دریا و باس در میان بسیاری از overfished گونه در 1930s. امروز کمتر از 500 پرورش بزرگسالان کروز مرکزی و جنوب کالیفرنیا آبهای ساحلی با توجه به های اخیر مطالعه ژنتیکی.

"مجموع موفقیت!" مایکل Couffer یک زیست شناس و عکاس زیر آب درگیر در از سرگیری تلاش, با لبخند گفت: بلافاصله پس از او گل رز به سطح.

"آنها رفتار به عنوان اگر آنها تا به حال مطرح شده در طبیعت به جای در اسارت" او گفت:. "برخی از آنها تعقیب یکدیگر در اطراف. دیگران به نظر می رسید آماده برای شروع به دنبال مواد غذایی است."

در میان کسانی که انتظار رعایت تلاش از عرشه در نزدیکی قایق بود Crislyn McKerron عملیات مدیر تجلیل cabrillo آکواریوم دریایی. "ما فوق العاده افتخار" او گفت:.

sea bass

یک کودک در تعامل با بزرگسالان در معرض خطر دریایی غول پیکر, باس در آبی غار در آکواریوم اقیانوس آرام در ساحل.

(Allen J. Schaben/لس آنجلس تایمز)

بی سابقه انتشار از بسیاری از غول های دریا و باس بود زاییده افکار لری آلن استاد زیست شناسی در Cal State University Northridge که امیدوار است که آنها طلیعه چیزی بودن در یک نسل جدید از باستان ملوانان شناور بين ساحلی جنگل اشنه دریایی و آبهای آبی صدها مایل دریایی.

تبلیغات

خود وجود آمد از طریق بیولوژیکی در آلن آزمایشگاه.

در ماه مه یک نر و دو ماده بالغ غول دریا و باس است که تحت مطالعه باعث ناخواسته فضل هزاران نفر از تخم مرغ است. لارو از تخم آن تخم مرغ رفت و تبدیل به چند صد نوازش نوزادان در دقت نظارت مخازن در تجلیل cabrillo آکواریوم دریایی در سن پدرو.

حدود 200 نفر از نوزادان بعدها به اشتراک گذاشته شده با آکواریوم اقیانوس آرام در ساحل.

در اسارت آنها, استریپتیز, روزانه, معجون مرکب ماهی ساردین و ماهی خال مخالی و صدف — پس از دسر: میگو.

"میگو است که همیشه در خدمت گذشته به دلیل آن را مانند بستنی به کودک غول پیکر دریا و باس" گفت: آندره کاریلو از تجلیل cabrillo آکواریوم دریایی. "آنها مانند بچه های کوچک: اگر شما پیشنهاد غول seabass میگو برای اولین بار آنها نمی خوردن هر چیز دیگری."

sea bass

زیست شناسان آماده سازی برای انتشار نوزاد غول پیکر در دریا و باس به خانه جدید خود را.

(Allen J. Schaben/لس آنجلس تایمز)

در همکاری با وزارت کالیفرنیا از ماهی ها و حیات وحش, Cal State نورتریج و Cal State بلند, ساحل, 180 نوزاد غول پیکر در دریا و باس پرورش يافته در سن پدرو مرکز منتشر شد حدود 100 متری از ساحل در چهار شنبه. یکی دیگر از 175 از ساحل طولانی آکواریوم به شمار می رود منتشر شده در هفته آینده.

پدر و مادر خود و هر یک به وزن حدود 200 پوند برچسب بودند و پس از آن منتشر شد به اقیانوس در ماه اکتبر.

آکواریوم مقامات خواسته است که مکان دقیق نمی توان به بهبود ماهی شانس بقا.

تبلیغات

اما با شانس و نهان بچه غول "به سرعت رشد می کنند" گفت: Nicole Leier ارشد aquarist مسئول نمایشگاه در آکواریوم اقیانوس آرام که در میان یک دوجین کارکنان است که با کمک تلاش چهارشنبه. "در 10 سال آنها خواهید بود تا حدود 100 پوند است. در 15 سال آنها را از رسیدن به بلوغ است."

در سال 2016 آکواریوم اقیانوس آرام شد نخستین تسهیلات در نوع خود برای تخم ریزی و افزایش یک غول دریا و باس از لارو به نوجوانان ارائه حیاتی نگاه اجمالی به زندگی این گونه است.

sea bass

حدود 100 کودک در معرض خطر دریایی غول پیکر باس تغذیه می شوند در حالی که مطرح شدن در آکواریوم اقیانوس آرام در ساحل.

(Allen J. Schaben/لس آنجلس تایمز)

در 1930s, full-grown, غول باس دریا گرفتار در اعماق دریا منشور جذب جمعیت زیادی در محلی اسکله.

خواستار غول دریا و باس حفاظت رشد در دهه 1990 پس از قلاب و خط شیلات غواصان مسلح با تیر و تجاری gill-netters تا به حال نزدیک به پاک کردن آنها.

این گونه است که طبقه بندی به عنوان انقراض اتحادیه بین المللی برای حفاظت از محیط زیست و طبیعت است.

دانشمندان می گویند که آنها نیاز به بیشتر و بهتر برای بازیابی این گونه افراد که حمل منحصر به فرد نقطه الگوهای است که می تواند به عنوان خوانده شده مانند یک بارکد.

در سال های اخیر غواصی غواصان از دانشگاه سانتا باربارا و آکواریوم اقیانوس آرام عکاسی شده غول باس دریا در نزدیکی جزیره سانتا کاتالینا شهر از آوالون.

sea bass

تجلیل cabrillo آکواریوم دریایی Aquarist و غواص داریل Deleske منتشر نوزاد غول پیکر در دریا و باس بر روی پایین در 25 فوت آب در امتداد ساحل جنوبی خلیج سانتا مونیکا.

(مایکل Couffer)

عکس ها در آرشیو یک لکه غول پیکر دریا و باس شناسایی وب سایت است که باعث می شود منطبق با استفاده از الگوی الگوریتم های تشخیص برای اولین بار طراحی و توسعه توسط اخترفیزیکدانان به نقطه الگوهای ستاره فلکی.

تبلیغات

دانشمندان می گویند رنگ های روشن از نوجوانان در ترکیب خوبی با زیراب زمينه ارائه استتار از شکارچیان بزرگ به اندازه کافی به مصرف آنها است.

الگوی رنگ تغییر خواهد کرد به عنوان ماهی سن.

تغییر آب و هوا با این حال همچنان یک چالش جدی برای غول دریا و باس و دیگر گونه های دریایی. دریایی و امواج گرما باید دو برابر فرکانس پس از سال 1982 و گزارش های اخیر نشان داد که اقیانوس جهانی درجه حرارت در سال 2019 شد گرمترین ثبت.

"وجود ندارد بسیاری از نوجوانان از این گونه های در معرض خطر در دریای دیگر" Carrillo گفت: "بنابراین آنها رو به اقیانوسی از مشکلات در جاده ها به بزرگسالی است."

sea bass

حدود 100 کودک در معرض خطر دریایی غول پیکر باس تغذیه می شوند در حالی که مطرح شدن در آکواریوم اقیانوس آرام در ماه ژانویه است.

(Allen J. Schaben/لس آنجلس تایمز)



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن