عربستان سعودی برای برگزاری "بسیار محدود" حج به علت ویروس

دبی, امارات متحده عربی - عربستان سعودی روز سه شنبه گفت که به دلیل coronavirus تنها "بسیار محدود اعداد" از مردم

توسط MINERALNEWS در 2 تیر 1399

دبی, امارات متحده عربی - عربستان سعودی روز سه شنبه گفت که به دلیل coronavirus تنها "بسیار محدود اعداد" از مردم خواهد بود و مجاز به انجام مراسم حج که به طور سنتی تساوی حدود 2 میلیون نفر از سراسر جهان است.

پادشاهی را وزارت حج گفت: تنها افرادی از ملیت های مختلف در حال حاضر ساکن در این کشور اجازه داده می شود برای انجام بزرگ حج است که برای آغاز این سال در پایان ماه ژوئیه.

دولت مشخص نیست که چگونه بسیاری از مردم خواهد بود مجاز به شرکت.

عربستان سعودی گفت: تصمیم خود را به شدت محدود کردن تعداد زائران ساخته شده بود با توجه به عدم در دسترس واکسن برای ویروس و یا یک درمان برای کسانی که آلوده و همچنین به عنوان خطرات مرتبط با اجتماعات بزرگ از مردم است.

"این تصمیم گرفته شده است برای اطمینان از حج انجام می شود در یک شیوه ای امن از ديدگاه بهداشت عمومی" دولت در بیانیه ای گفت:.

این ویروس باعث خفيف علائم در اکثر افراد که بهبود در عرض چند هفته. اما آن را بسیار مسری است و می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ به خصوص در بیماران مسن و یا کسانی که با مشکلات اساسی.

همه سفت مسلمانان ملزم به انجام حج یک بار در طول عمر خود. زیارت مراکز حدود پنج روز شدید عبادت و مناسک در مکه این زائران به طور معمول شروع به ورود به عربستان سعودی از طریق آن دروازه اصلی شهر جده هفته ها و حتی ماه ها در پیش است.

پادشاهی دارای یکی از بالاترین نرخ از coronavirus عفونت در خاورمیانه با بیش از 161,000 مجموع مورد تأیید و 1,307 مرگ و میر.

عربستان سعودی در حال حاضر معلق کوچکتر در طول سال عمره مفرده در اوایل این سال و بسته مسجد اعظم مکه به اسلام جنش سایت ، شهر مکه نیز تحت سخت lockdown برای حدود دو ماه.

اگر چه عربستان سعودی برداشته است برخی از محدودیت ها در روزهای اخیر در سراسر کشور به عمره همچنان معلق و مرزهای آن باقی می ماند بسته به بازدید کنندگان و گردشگران است.

اندونزی و مالزی که همراه ارسال در حدود یک چهارم میلیون مسلمان به حج هر سال در حال حاضر اعلام کرد که آنها نمی خواهد ارسال شود شهروندان خود به زیارت این سال است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن