سانتا مونیکا به پرداخت $42.6 میلیون دلار برای حل و فصل سوء استفاده از کودکان در برابر ادعای پلیس داوطلب

برای چند دهه, اریک Uller به عنوان سانتا مونیکا اداره پلیس فناوری جادوگر نظارت خیابان دوربین های ایجاد جرم نقشه

توسط MINERALNEWS در 21 اسفند 1398

برای چند دهه, اریک Uller به عنوان سانتا مونیکا اداره پلیس فناوری جادوگر نظارت خیابان دوربین های ایجاد جرم نقشه ها و پیشبرد آن در کامپیوتر شما ، اما بسیاری او را می دانستند بهتر است که همیشه حاضر داوطلب در پلیس فعالیت های لیگ ابتدا در سال 1980 کمک به پسران جوان عمدتا در لاتین پیکو منطقه است. او به بچه ها سواری در ماشین پلیس بینام.

اما دو سال پیش در لس آنجلس ویژه قربانیان واحد کارآگاهان دستگیر Uller برای اعمال هرزه با پسران نوجوان. Uller درگذشت خودکشی در نوامبر سال 2018 پس از اینکه به اتهام تعرض چهار پسر.

به زودی تعداد قربانیان سر به فلک کشید تا 23 با موارد قدمت آن به سال 1989.

در روز سه شنبه سانتا مونیکا شورای شهر موافقت به پرداخت آن قربانیان $42.6 میلیون دلار برای حل و فصل سوء استفاده جنسی دعاوی است. حل و فصل نیز برطرف ادعا توسط یک زن که او مورد آزار قرار گرفته توسط یکی دیگر از رفیق داوطلب.

تبلیغات

"اینها مادام العمر همسایگان و دوستان عزیز. به این مردان با تشکر از شما برای شجاع بودن و رو به جلو در آینده نه تنها برای خودتان بلکه برای ایستاده تا برای دیگران" گفت: Councilwoman Ana Maria Jara پس از رای دادن. "جامعه ما و این شورا قدم به قدم با شما در این سفر نسبت به شفا و عدالت است. لطفا می دانم که جامعه خود را ادامه خواهد داد به رشد قوی تر و اتصال ما با هم با هدف حصول اطمینان از این هرگز دوباره اتفاق می افتد."

Uller موقعیت با شهر و نقش خود را به عنوان یک داوطلب با PAL — غیر انتفاعی اداره شهر به او دسترسی به پسران نوجوان. مقامات ادعا می کنند او تعرض آنها را در ماشین خود را و گاهی اوقات تحت پوشش گرفتن آنها را برای امتحانات پزشکی در پزشکی ، او تجاوز جنسی یک پسر بچه برای سال در 1980s و 1990s, مقامات ادعا.

"اداره پلیس و شهر به هشدارهای مکرر و گزارش های وحشتناک خود رفتار" به گفته دیوید حلقه یکی از چندین وکیل به نمایندگی از قربانیان است."Uller به عنوان شکل قدرت تمام آسیب پذیر ترین جوان فوتبال."

چندین سابق شهرستان سانتا مونیکا کارکنان گفت: لس آنجلس کلانتر کارآگاهان بررسی اتهامات که آنها گزارش Uller را به سوء رفتار با کودکان زیر سن قانونی خود را به کارفرمایان و حتی توصیف او قادر به استفاده از یک ماشین پلیس با آگاهی از مقامات بالا.

تبلیغات

Uller سابق رئیس بازنشسته سرهنگ گرگ کشتار, گفت کارآگاهان او شاهد Uller رانندگی پسران جوان "در سراسر شهر" و گزارش آن را به کارفرمایان خود را. کشتار نیز گفت: کارآگاهان که تحقیقات راه اندازی شد پس از پورنوگرافی کودکان پیدا شد در یک اداره پلیس مرکز ارتباطات صفحه نمایش "منجر به اریک Uller" این گزارش گفت:.

عدم اقدام علیه Uller زودتر موجب خشم و انزجار در جامعه است. این تحقیقات همچنین تمدید پایدار سوال چگونه سانتا مونیکا یک لیبرال سنگر و استحکامات از ثروت و رفتار آن کمتر ممتاز ساکنان.

عضو هیئت مدیره مدرسه Oscar De LaTorre, در یک قطعه نظر در سانتا مونیکا روزانه مطبوعات متهم به شهرستان از نادیده گرفتن گزارش ها و شایعات در مورد Uller برای سال و یک نسل از جوانان لاتین بود قربانی شکارچیان جنسی در PAL برنامه. De La Torre که نظارت پیکو جوانان و خانواده مرکز است گفت که او شخصا مطلع عالی رتبه پلیس شهرستان در اوایل 2000s در مورد Uller.

یکی دیگر از رفیق کارمند دستگیر شده بود برای عکس گرفتن یک دختر, دامن, در یک داجرز بازی. کارمند دونالد Condon بود به جرم تعرض جزئی در سال 2015 و نیاز به ثبت نام به عنوان یک مجرم جنسی.

پس از آیات مربوط به Uller شهر استخدام یک شرکت مشاور با تجربه در سوء استفاده جنسی قرار گرفتهاند ،

در سه شنبه شب اعضای شورای شهر به تصویب یک کودک حفاظت قطعنامه برای اطمینان از پایدار در سطح شهرستان اقدامات لازم برای شناسایی رفتارهای نامناسب و جلوگیری از سوء استفاده.

همانطور که برای Uller ادعا قربانیان یک قاضی تصمیم خواهد گرفت که چه مقدار پول هر یک را دریافت خواهد کرد.

"ما در حال برطرف رسیده اند و فقط به قطعنامه ای که به اذعان این درد از این اعضای جامعه و خانواده خود را در حالی که حفاظت از حریم خصوصی آنها همچنان به سزاوار گفت:" شهردار کوین McKeown پس از بسته جلسه تصویب شهرک.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب