ساندرز' کمپین می پرسد قاضی برای حفظ L. A. شهرستان مرکز رأی دهی به دلیل طولانی خطوط اشکالات

برنی ساندرز' کمپین درخواست یک قاضی به زور رای گیری مکان در لس آنجلس به باز بماند تا 10 p. m. پس از رای دهندگان

توسط MINERALNEWS در 14 اسفند 1398

برنی ساندرز' کمپین درخواست یک قاضی به زور رای گیری مکان در لس آنجلس به باز بماند تا 10 p. m. پس از رای دهندگان گزارش زمان انتظار طولانی و اشکالات در تعدادی از شهرستان به تازگی طراحی شده مراکز رای.

"چند مکان های رای گیری در شهرستان باید با تجربه شدید زمان انتظار برای افراد به رای دادن از جمله زمان انتظار تا چهار ساعت به بازیگران یک رای" کمپین نوشت: در صورت درخواست ثبت سه شنبه شب. "اگر اضطراری [موقت سفارش محدود] است نه اعطا شده به نگه داشتن پای صندوق های رای باز برای دو ساعت اضافی شهرستان رای دهندگان حق شرکت در دموکراسی ما خواهد شد و غیر قابل جبرانی آسیب می بینند."

در پرونده ساندرز' کمپین ذکر نمونه هایی از مشکلات گزارش شده در 17 رأی در سراسر شهرستان.

در لوگان مدرسه ابتدایی در اکو پارک تشکیل پرونده گفت: صبر کنید یک دقیقه طولانی در 12:20 بعد از ظهر از آنجا که حدود نیمی از بررسی در ایستگاه کار نمی شد.

تبلیغات

در دانشگاه UCLA Ackerman اتحادیه تنها مرکز رای گیری در محوطه دانشگاه به عنوان بسیاری از 300 نفر در انتظار در خط در نقاط مختلف در بعد از ظهر تشکیل پرونده گفت. چرا که از Wi-Fi و مشکلات آن گفت: نه تنها 39 دستگاه رای گیری می شد استفاده می شود.

تشکیل پرونده گفت: مراکز رأی دهی باید ارائه موقت آراء هر رای دهندگان که می رسند پس از 8 p. m. کسانی موقت برگه های رای باید تفکیک موقت از آراء بازیگران پیش از آن در روز تشکیل پرونده گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن