سان فرانسیسکو پس از تحریم-دوری بی خانمان encampments

سان فرانسیسکو در حال پیوستن به دیگر شهرهای ایالات متحده در اجازه بی خانمان چادر encampments در پاسخ به کروناوی

توسط MINERALNEWS در 3 خرداد 1399

سان فرانسیسکو در حال پیوستن به دیگر شهرهای ایالات متحده در اجازه بی خانمان چادر encampments در پاسخ به کروناویروس گیر یک حرکت مقامات طولانی مقاومت کردند اما در حال حاضر با اکراه استقبال برای حفاظت از افراد بی خانمان.

حدود 80 چادر در حال حاضر منظمی فاصله در خیابان های گسترده ای را در نزدیکی شهر سان فرانسیسکو سالن به عنوان بخشی از یک "امن خواب روستا" در هفته گذشته باز. منطقه بین شهرستان در کتابخانه مرکزی و آسیایی, موزه هنر حصار است به خارج از نظارت در سراسر ساعت و وعده های غذایی را فراهم می کند دوش آب تمیز و زباله وانت.

در اعلام اردوگاه و یک دوم برای باز کردن در معروف Haight-Ashbury محله سان فرانسیسکو شهردار اذعان کرد که او نمی خواست به تصویب چادر اما داشتن غیر قابل تنظیم چادر قارچ در پیاده رو بود و نه امن و نه عادلانه.

"بنابراین در حالی که در زمان عادی من می گویند که ما باید تمرکز بر آوردن مردم در داخل و نه تحریم چادر encampments ما رک و پوست کنده نمی باید بسیاری از گزینه های دیگر در حال حاضر," او گفت: در یک صدای جیر جیر در هفته گذشته.

نیکلاس وودوارد, 37, کمپینگ در امن خواب سایت اما او گفت که او ترجیح خوابیدن در چادر خود را قبل از شهرستان پا در او می یابد شمشیربازی تحقیر و قوانین کنترل بیش از حد. دوست خود Nathan Rice, 32, گفت که او می خواهم نه یک هتل اتاق از یک چادر در پیاده رو, حتی اگر این شهر تامین آب تمیز و مواد غذایی است.

"من می شنوم آن را در اخبار آن را بشنود از مردم در اینجا است که آنها در حال رفتن به گرفتن ما اتاق هتل," او گفت:. "این چیزی است که ما می خواهیم, شما می دانید, به امن در داخل."

سان فرانسیسکو نقل مکان کرد 1,300 افراد بی خانمان به اتاق های هتل ها و rv ها به عنوان بخشی از یک ایالت برنامه به پناهگاه مردم آسیب پذیر اما شهردار انتقاد شده است برای حرکت بیش از حد به آرامی. او گفت که او مایل نیست به حرکت تمام شهر را برآورد 8,000 بی خانمان ها به هتل ها با وجود شکایت از طرفداران که می گویند سر می برند چادر بهداشت عمومی فاجعه است.

سان فرانسیسکو فقط آخرین شهر به اجازه encampments به عنوان پناهگاه در سراسر کشور حرکت به تخت نازک شمارش بنابراین افراد بی خانمان که به ویژه مستعد ابتلا به این ویروس به دلیل بهداشت ضعیف باید بیشتر اتاق را از هم جدا نگه دارید.

سانتا رزا در سونوما کانتی استقبال مردم در این هفته به آن برای اولین بار موفق اردوگاه با حدود 70 آبی چادر. پورتلند, اورگان, سه بی خانمان اردوگاه با شهرستان ارائه کیسه خواب و چادر و Maricopa شهرستان افتتاح دو پارکینگ به بی خانمان در کمپ ققنوس.

سان فرانسیسکو مقامات در طول تاریخ ناپسند مینی چادر شهرستانها و به طور معمول گرد چادر در خیابان های شهر. اما با یک برآورد 150,000 افراد بی خانمان در کالیفرنیا بسیاری از آنها را به زندگی در آن غیر ممکن است برای مهر کردن بسیار قابل رویت چادر در امتداد بزرگراه ها و در شلوغ شهری پیاده رو.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه می کند که مقامات مزاحم نشوید چادر encampments در طول بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه مردم داده می شود و فرد اتاق های هتل به عنوان بی خانمان طرفداران می خواهید برای دیدن. کسانی که طرفداران می گویند ارائه یک فضای امن که در آن مردم می توانند وعده های غذایی و استفاده از توالت و جلوگیری از اذیت و آزار عابران است یک گزینه مناسب با توجه به بار.

"بهترین بهترین گزینه خواهد بود مسکن. دوم-بهترین گزینه خواهد بود اتاق هتل, اما اگر شما نمی تواند انجام دهد که ما در حال رفتن به بسیاری از مردم خارج و سپس من فکر می کنم آن را حس می کند ... به کسانی که در خارج به عنوان امن می شود," دکتر گفت: مارگوت Kushel مدیر مرکز برای جمعیت های آسیب پذیر در دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو.

اما نان روم, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت ملی داد برای پایان دادن به بی خانمانی گفت: دولت فدرال ارائه مقدار شگفت آور از پول برای مبارزه با بیماری همه گیر و او امیدوار شهرها و استان ها از آن استفاده کنید برای قرار دادن مردم به خالی هتل ها و متل ها و دیگر مکان های استفاده نشده.

"این تقریبا مانند ما به خودمان اجازه است که آن را خوب است که مردم را خواب خارج و هنگامی که ما به خودمان است که اجازه آن را بسیار دشوار است برای گرفتن ابتکار عمل با هم انجام دهید در غیر این صورت," او گفت:.

هنوز دولت-تحریم چادر اردوگاه ممکن است در اینجا به ماندن حداقل تا یک coronavirus واکسن توزیع شده است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در خواست سان فرانسیسکو سرپرست Sandra Lee کمتر این شهر پارک ها و املاک و مستغلات بخش در حال تدوین یک موجودی از فضاهای باز که ممکن است مناسب برای چادر اردوگاه. او گفت: پیاده رو فضای یک آرزو کالا برای خرده فروشان داده coronavirus محدودیت ها و شهرستان های استراتژی اضافه کردن بیشتر پناهگاه تخت معنا ندارد با یک ویروس مسری است.

"این فقط یک دنیای جدید است که ما در حال زندگی در," او گفت:, "و آن را برای رفتن به باید ما طبیعی است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب