سن دیگو ساکن تست منفی برای coronavirus پاکسازی شهرستان لیست بیماران بالقوه

یک ساکن سن دیگو که توسعه یک بیماری تنفسی پس از بازگشت از ووهان چین را آزمایش کرده است منفی ها برای این کروناوی

توسط MINERALNEWS در 11 بهمن 1398

یک ساکن سن دیگو که توسعه یک بیماری تنفسی پس از بازگشت از ووهان چین را آزمایش کرده است منفی ها برای این کروناویروس جدید.

سن دیگو شهرستان بهداشت و خدمات انسانی سازمان گفت: پنجشنبه شب بود که مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری تا به حال تایید نتایج. هیچ کس دیگری در این شهرستان در حال حاضر تحت مشاهده نشانه هایی از ویروس.

"ما در حال نظارت بر این ویروس فقط می خواهم ما را از هر گونه بیماری عفونی" دکتر ویلما Wooten, San Diego County سلامت عمومی افسر در بیانیه ای گفت. "ما آماده هستند و انجام نظارت برای حفظ این ویروس از محلی."

مسافران پس از رسیدن از ووهان در فرودگاه بین المللی لس آنجلس و سان فرانسیسکو در فرودگاه بین المللی هستند که به نمایش در آمد. هدف این است که برای شناسایی افرادی که ممکن است علائم و نشانه های آلوده شدن با کروناویروس که سازمان بهداشت جهانی روز پنج شنبه اعلام کرد یک اورژانس بهداشت جهانی.

تبلیغات

مقامات بهداشت در ادامه می گویند که خطر عفونت را برای عموم مردم این است که حداقل در کالیفرنیا و همچنین در بقیه, ایالات متحده است. افرادی که سفر به منطقه ای که در آن ویروس شناسایی شده است و تا به حال تماس نزدیک با بیمار که تست مثبت برای coronavirus بسیار کم خطر عفونت است.

از روز شنبه تنها دو نفر در کالیفرنیا ساکن در لس آنجلس و اورنج کانتی, تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus به نام 2019-nCoV. تنفسی ویروس برای اولین بار شناسایی شده در ووهان است تا به بیمار بیش از 9,770 مردم در چهار قاره و ادعا کرد حداقل 213 زندگی می کند.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب