سن Diegan همسر و فرزندان به دام افتاده در چین در میان شیوع کروناویروس

سن دیگو ساکن Yanjun وی سفر با دو فرزند کوچک به شهر ووهان برای جشن سال جدید چینی با پدر و مادر خود را.در حال حا

توسط MINERALNEWS در 11 بهمن 1398

سن دیگو ساکن Yanjun وی سفر با دو فرزند کوچک به شهر ووهان برای جشن سال جدید چینی با پدر و مادر خود را.

در حال حاضر خانواده پر از سوراخ در یک آب و برق در کلانشهر زمین صفر مرگبار شیوع کروناویروس که به کشته شدن بیش از 200 نفر و بیمار هزاران نفر.

در طول هفته گذشته دولت چین قرار است شهری منطقه 11 میلیون نفر تحت بی سابقه ای شده است. پروازهای تجاری حمل و نقل عمومی و حتی جاده های اصلی تعطیل شده اند ترک معمولا شلوغ شهر به طرز مرموزی آرام با توجه به حساب های متعدد.

"من تلاش می شود در اینجا گفت:" 37 ساله وی, پاره کردن طول یک مصاحبه تصویری با San Diego Union-Tribune با استفاده از رسانه های اجتماعی برنامه WeChat.

تبلیغات

"من حتی نمی باید کلمات برای توصیف آن" او افزود: گفت او نگران عمیقا برای سلامت او 3 سال روآن و 1 سال میا.

او گفت که او تمایلی به حتی کودکان خود را به پارک و یا برای یک پیاده روی کوتاه که ثابت شده است به چالش کشیدن به عنوان پسر او تبدیل شده است به طور فزاینده افراطی.

وی گفت که بسیاری از همسایگان در ساختمان که در آن پدر و مادر او زنده ماندن نیز cooped در آپارتمان خود را با تکیه بر WeChat برای معاشرت و به اشتراک گذاری اطلاعات.

اما به عنوان غذا برای کودکان اجرا شده است کم او 64 ساله مادر جرأت خارج به فروشگاه برای مواد غذایی — یک فرایند از آنها آموخته می تواند چالش برانگیز.

تبلیغات

وی گفت: مردم باید آغاز صف بندی در بازارهای طولانی قبل از آنها باز به عنوان کل فروشگاه ها می تواند به سرعت تمیز کردن.

"شما باید وجود داشته باشد یک زن و شوهر ساعت جلوتر و هنگامی که آنها باز کردن درب تصور کنید یک گروه مانند یک ارتش در حال اجرا در آن وجود دارد و گرفتن چیزهای," او گفت:.

تنها روش فوری برای وی و فرزندان او خواهد بود برای تضمین یک نقطه در یک هواپیمای خصوصی اجاره توسط وزارت امور خارجه ایالات متحده.

دولت فدرال تخلیه حدود 200 شهروندان آمریکایی در یک پرواز فرود آمد که در جنوب کالیفرنیا روز چهارشنبه از جمله دیپلمات که مشغول به کار بود در کنسولگری ایالات متحده در ووهان و خانواده خود را. مسافران در حال حاضر به طور داوطلبانه برگزار می شود و نظارت به مدت سه روز در پایگاه هوایی رزرو مارس در شهرستان ریورساید.

وجود دارد و بنا به گزارش ها حدود 1000 نفر از شهروندان آمریکایی زندگی شهری در منطقه ووهان قبل از وقوع.

کشورهای دیگر باید سازمان یافته شبیه تخلیه پرواز quarantining مردم به درجات مختلف به محض ورود در کشورهای خود.

سازمان بهداشت جهانی روز پنجشنبه اعلام کرد که شیوع کروناویروس بود "اضطراری برای بهداشت عمومی بین المللی نگرانی است." مقامات به طور خاص ابراز نگرانی در مورد پتانسیل برای این بیماری به گسترش به کشورهای در حال توسعه که دسترسی محدود به مراقبت های بهداشتی.

این بیماری می تواند باعث ذات الریه و نارسایی تنفسی به گفته مقامات بهداشت عمومی. کسانی که آلوده ممکن است برای اولین بار در این نمایشگاه تعدادی از علائم شبه آنفولانزا از جمله آبریزش بینی و تب و سرفه.

تبلیغات

در خانه در سن دیگو, وی, شوهر, Kenneth برنت گفت: او را خواستار شده است و ایمیل وزارت امور خارجه ایالات متحده nonstop.

او برنامه ریزی شده بود در پیوستن به خانواده اش در چین برای جشن سال نو با خانواده بازگشت همه با هم هفته آینده زمانی که شیوع رسید.

"من خواب نیست," او گفت: در خانه خود در سرا مسا محله. صندلی ماشین پوشک بچه و دیگر لوازم کودک وضع پراکنده در سراسر اتاق نشیمن آماده شود تا در یک لحظه متوجه.

"من در تلاش بود برای به دست آوردن برخی چیزها آماده اگر فرصتی بود چرا که آنها تخلیه برخی از افراد گفت:" 45 ساله به دنبال شدت لرزاند.

"شما در حال فکر کردن وجود دارد به عنوان یک راه," او اضافه شده است.

تا کنون خانواده شنیده نشده چیزی از دولت فدرال در مورد شانس خود را برای تامین صندلی در پرواز بازگشت به ایالات متحده پیچیده این موضوع وی گفت که در حالی که هر دو فرزندان او در حال شهروندان ایالات متحده او اقامت قانونی ایالات متحده او گفت که او برنامه ریزی شده بود به او تابعیت تست در فوریه.

در پاسخ به پرسش از Union-Tribune در مورد چگونه evacuees هستند که انتخاب شده توسط وزارت امور خارجه منتشر شد در این بیانیه گفت: "اولویت داده شد به افراد آسیب پذیر در معرض خطر بالاتر از coronavirus: کودکان و افراد مسن و افراد با شرایط بهداشتی قرار داده است که آنها را بیشتر در معرض خطر است."

که پاسخ به نا امید برنت و وی گفت که آنها هنوز به دریافت هر گونه تماس از دولت فدرال خارج از انبوه ایمیل.

تبلیغات

"هنگامی که آنها می گویند اولویت داده خواهد شد و به بالاتر-گروه های در معرض خطر هر کسی عادی فکر می کنم بچه های ما خواهد بود با توجه به این اولویت — 1 ساله و 3 ساله" وی گفت.

"من نمی دانم اگر آنها نادیده گرفتن ما و یا آنها را دیدم درخواست ما," او اضافه شده است.

وی گفت: یک دوست که به تازگی به اشتراک گذاشته رسمی-به دنبال اطلاع از طریق WeChat که گفت: بزرگراه در اطراف ووهان خواهد بود بسته از Jan. 24 مارس 23.

برنت می گوید او تلاش بپذیریم که خانواده خود را می تواند در گیر ووهان برای چند ماه اما این ایده است که عمیقا نگران کننده است.

"شما فکر می کنم که چه اتفاقی خواهد افتاد اگر پدر و مادر او مریض شدم او مریض شدم" او گفت:. "چه کسی می خواهد به مراقبت از آنها است ؟ بیمارستان ها باید مثل بدن مرده تخمگذار در راهرو. شما بروید وجود دارد, شما در حال رفتن به دریافت کنید."

دولت چین در حال حاضر دو ساختمان جدید بیمارستان ها در ووهان برای خدمت به کسانی که مبتلا به ویروس است. هر دو امکانات پزشکی انتظار می رود که تا پایان هفته آینده.

اسمیت می نویسد: San Diego Union-Tribune



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب