ملوان در یو اس اس تئودور روزولت می میرد از COVID-19 عوارض

بزرگنمایی این تصویر یک ملوان بر روی ناو یو اس اس تئودور روزولت مرده است از COVID-19 عوارض نیروی دریا

توسط MINERALNEWS در 25 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک ملوان بر روی ناو یو اس اس تئودور روزولت مرده است از COVID-19 عوارض نیروی دریایی روز دوشنبه گفت:. نزدیک به 600 نفر از اعضای خدمه کشتی را آزمایش مثبت برای coronavirus. Bullit مارکز/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Bullit مارکز/AP

ملوان اختصاص داده شده به یو اس اس تئودور روزولت کشتی درگذشت از COVID-19-عوارض مربوط به نیروی دریایی روز دوشنبه گفت:.

ملوان نام است که نکردن تا 24 ساعت پس از خانواده اش اطلاع داده شود.

ملوان آزمایش مثبت برای COVID-19 مارس 30 و حذف شد از این هواپیما حامل قرار می گیرد و در انزوا خانه در گوام با چهار ملوانان دیگر از کشتی.

در 9 آوریل ملوان داشت بی توجه در طول یک بررسی پزشکی و CPR اجرا شد. ملوان منتقل شد به بخش مراقبتهای ویژه در نیروی دریایی ایالات متحده بیمارستان در گوام و مرده اعلام شد در آوریل 13.

"ما سوگواری از دست دادن ملوان از ناو یو اس اس تئودور روزولت که درگذشت و امروز ما در کنار خانواده و عزیزان و shipmates به عنوان آنها غمگین" رئیس عملیات نیروی دریایی Adm. مایک Gilday در بیانیه ای گفت. "این از دست دادن بزرگ برای کشتی و برای ما در نیروی دریایی است. من عمیق ترین همدردی می رود خانواده و ما تعهد ما حمایت کامل خود را از این کشتی و خدمه آنها به عنوان ادامه مبارزه خود را در برابر coronavirus."

وزیر دفاع علامت Esper همچنین ابراز غم و اندوه در مرگ ملوان. "افکار ما هستند که با خانواده از ناو یو اس اس تئودور روزولت ملوان که خود را از دست داد نبرد با ویروس امروز. ما متعهد به حفاظت از پرسنل خود و خانواده خود را در حالی که همچنان به کمک به شکست این شیوع" او در بیانیه ای گفت.

یکشنبه, 585 روزولت ملوانان باید آزمایش مثبت برای این ویروس در حالی که 3,921 آزمایش منفی است. بیش از 4000 ملوانان منتقل شده اند در ساحل.

به عنوان NPR دیوید Welna گزارش روزولت کاپیتان سروان. برت Crozier بود حذف شده از فرمان او سپس اقدام وزیر نیروی دریایی توماس Modly در مارس 2 بعد از نوشتن پرشور و گسترده در نامه ای به مقامات ارشد خود را برای پاسخ سریعتر به شیوع کروناویروس در کشتی. Modly سپس استعفا داد و هفته گذشته پس از او برای انتقاد از یک آدرس به خدمه کشتی که در آن او را متهم Crozier بودن "یا بیش از حد ساده لوحانه یا بیش از حد احمق" به باور این نامه نمی توان به مطبوعات درز.

روزولت ملوان دوم خدمات عضو به مرگ از ویروس. نیوجرسی گارد ملی سرباز که در خدمت به عنوان یک دستیار پزشک, کاپیتان داگلاس Linn Hickok درگذشت مارس 28.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب