S. C. سواحل بازگشایی — یا نه — بازتاب تقسیم بیش از Coronavirus Shutdown

بزرگنمایی این تصویر چند بزرگ در سواحل کارولینای جنوبی بسته باقی می ماند و دیگران در حال بازگشایی سه

توسط MINERALNEWS در 3 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

چند بزرگ در سواحل کارولینای جنوبی بسته باقی می ماند و دیگران در حال بازگشایی سه شنبه پس از دریافت پتو تایید از فرماندار. شهر گل تلفونی ساحل پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
شهر گل تلفونی ساحل

کارولینای جنوبی سواحل در حال حاضر رژیم صهیونیستی است. هنری مک مستر تصویب به بازگشایی پس از بسته شدن با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. اما به عنوان فرماندار اجرایی سفارش اثر در زمان سه شنبه, برخی از دولت محبوب ترین سواحل تصمیم به ماندن بسته و دیگران بازگشایی شد, ایجاد یک لی لی الگوی متفاوت کشوراست.

"من به ترمیم عمومی, ساحل, دسترسی اجازه می دهد مردم محلی برای استفاده از اختیار خود" مک مستر اعلام کرد روز دوشنبه گفت: تصمیم خود مطلع شد در آخرین پیش بینی که نشان داد این بیماری را بدترین اثرات ممکن است در حال حاضر به اوج خود رسید در دولت خود را.

مک مستر دستور داده بود تمام دولت سواحل بسته از طریق یک فرمان اجرایی در مارس 30, پس از کثیری از مردم همچنان به جمع عمومی با وجود هشدارهای بهداشتی در مورد پتانسیل برای گسترش coronavirus.

دقیقه پس از فرماندار جدید سفارش اثر در زمان شنبه, جمعیت مردم فرود در ساحل به عنوان گاوین جکسون نشان داد از طریق توییتر.

Surfside Beach درست در جنوب Myrtle Beach, تصمیم گرفتند برای بازگشایی تنها به جاگر پیاده و دوچرخه سواران. اما در مجاور باغ شهر بسیاری از کسانی که وارد آمد مجهز به صندلی ساحل و پتو برای استراحت بر روی شن و ماسه.

این یکی از بسیاری از صحنه های متفاوت که بازی از بالا و پایین دولت به عنوان مقامات محلی آمد به نتیجه گیری خود را در مورد حفظ امنیت عمومی در حالی که همچنین اجازه می دهد از سرگیری فعالیت هایی مانند قدم زدن در طول گشت و گذار.

در عرض یک ساعت از مک مستر rescinding اجباری خود را بسته شدن در دوشنبه مرتل بیچ شهرستان مدیر جان پدرسن صادر شده خود را اجرایی سفارش, گفته, عمومی, ساحل, نقاط دسترسی و پارکینگ بسته باقی خواهد ماند همراه توریستی هیون رشته بزرگ.

این حرکت مورد نیاز بود پدرسن گفت: "برای حفظ سلامت ایمنی و رفاه" از ساکنان شهر است.

اما در شهرستان همسایه از نرت مرتل بیچ مقامات بازگشایی ساحل دسترسی شنبه همراه با oceanside امکانات رفاهی مانند دوش و دستشویی و حمام. این شهرستان می گوید beachgoers هنوز هم باید عمل اجتماعی فاصله و مردم محروم از جمع آوری در گروه های سه یا بیشتر از سه جز برای خانواده ها. این شهر همچنین می گوید آن را "ممنوع, مهمانی, و بازی های تیم (والیبال و غیره.)."

در جنوب دورتر بزرگ سواحل در چارلستون منطقه مانند حماقت ساحل تصمیم به ماندن بسته به بازدید کنندگان است. حماقت ساحل می گوید آن را در حال حاضر عامل یک ایست بازرسی به اعتراف تنها ساکنان و یا مجاز به بازدید کنندگان از جمله کارگران ساختمانی و رانندگان تحویل.

هیلتون رئیس جزیره می گوید آن سواحل عمومی باقی می ماند بسته شده است. اما یک تعداد انگشت شماری از سواحل باقی مانده اند باز در طول اضطراری از جمله سواحل خصوصی هر دو وجود دارد و در Kiawah Island. مانند بسیاری دیگر از مناطق رفت و آمد مکرر Kiawah ممنوع است هر گونه حضورها و یا رزرو در کوتاه مدت اجاره املاک از طریق حداقل وسط ممکن است.

کارولینای جنوبی شده است تحت یک وضعیت اضطراری پس از مارس 13, زمانی که هر دو رئیس جمهور تهمت و رژیم صهیونیستی است. McMaster اعلام شرایط اضطراری به دلیل COVID-19. رئیس جمهور اعلام کرد یک فاجعه در کشور در مارس 27, پس از درخواست از فرماندار.

دولت در حال حاضر 4,608 تایید coronavirus موارد از جمله 135 مرگ و میر.

به عنوان مک مستر اعلام سیاست جدید در روز دوشنبه اپیدمیولوژی دولت دکتر لیندا بل گفت: تغییرات منعکس پیش بینی های جدید در بهداشت عمومی, مدل, با توجه به, کارولینای جنوبی, عمومی رادیو و تلویزیون.

با استناد به اطلاعات از دانشگاه واشنگتن موسسه سلامت و معیارهای ارزیابی بل گفت جدید, مدل سازی, کارولینای جنوبی "نشان می دهد یک تخمین اوج برای بستر استفاده است که در حال حاضر در اطراف مارس 15."

با توجه به این که مدل دولت ضربه اوج آن در مرگ و میر در سراسر مارس 9, زنگ, گفت:.

"با توجه به این دو پیش بینی ها نشان می دهد که منحنی ممکن است شروع به سطح برای ما در اینجا در ایالت کارولینای جنوبی،," او اضافه شده است.

بل اضافه شده است که مدلسازی روند می توانید تغییر دهید و از او خواست مقامات بسیار با احتیاط به آنها استراحت محدودیت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب