روسی نیروگاه نشت هزاران تن نفت به قطب شمال منطقه

بزرگنمایی این تصویر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در اینجا نشان داده شده در اوایل این ماه اعلام وض

توسط MINERALNEWS در 16 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در اینجا نشان داده شده در اوایل این ماه اعلام وضعیت اضطراری در روز چهارشنبه در یک منطقه سیبری پس از بیش از 20 ، 000 تن سوخت دیزل ریخته از یک نیروگاه تسهیلات ذخیره سازی و خراب آبراه. الکسی Nikolsky/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکسی Nikolsky/AP

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با اعلام وضعیت اضطراری پس از یک لوله سوخت دیزل نشت در یک کنترل از راه دور قطب شمال منطقه از 1800 کیلومتر از مسکو.

پس از حادثه روز جمعه در یک نیروگاه متعلق به نوریلسک نیکل یکی از روسیه بزرگترین شرکت های استخراج معدن پوتین skewered مقامات خود را برای پاسخ تنبل.

"چرا سازمان های دولتی پیدا کردن در مورد این تنها پس از دو روز ؟ ما می رویم برای پیدا کردن در مورد شرایط اضطراری از رسانه های اجتماعی در حال حاضر؟" پوتین خواسته نوریلسک نیکل مدیر در طول تلفنی در روز چهارشنبه.

از حدود 23,000 آمریکا تن از محصولات نفتی است که ریخته شده به محیط زیست تقریبا از 17000 تن جریان را به یک رودخانه با توجه به روسیه را بازرسی محیط زیست سازمان. مقایسه حجم 1989 اکسون والدز نشت نفت در سواحل آلاسکا در حدود 39,000 تن نفت.

نوریلسک نیکل که اصرار دارد آن را به اطلاع مقامات این حادثه در یک "موقع" می گوید: سوخت مخزن ممکن است به دلیل سقوط از ذوب پرمافراست در زیر آن.

روسیه در تلویزیون دولتی گزارش روز پنج شنبه که نشت شده موجود با ویژه رونق در Ambarnaya رودخانه.

یک مشکل بزرگ است که دور از محل سکونت و آن باتلاقی زمین. نوریلسک نیکل ممکن است نیاز به ساخت ویژه جاده های دسترسی به نشت سایت تلویزیون دولتی گزارش شده است.

نوریلسک نیکل را پاک و دور خاک آلوده و ارسال ظروف مخصوص برای جمع آوری سمی مخلوط آب و سوخت از رودخانه اینترفاکس گزارش خبرگزاری به نقل از شرکت معاون اول رئیس جمهور سرگئی Dyachenko.

Dyachenko گفت: در تلویزیون دولتی که سوخت مخزن در نیروگاه ممکن است به دلیل سقوط از ذوب پرمافراست یک نتیجه از گرم شدن کره زمین و تهدید به ساخت و ساز در سراسر منطقه قطب شمال.

"طبیعت از ترک در بتن و سقوط ستون های حمایت ما اعتقاد داریم چیزی اتفاق افتاده در زمین — احتمالا ذوب خاک," او گفت:.

Dyachenko گفت: پاکسازی ممکن است دو هفته تحت شرایط آب و هوایی مطلوب اما این وضعیت است که "تحت کنترل است."

هنوز بازگرداندن تعادل زیست محیطی در تحت تاثیر قرار بدن آب را دهه توجه به روسیه فدرال شیلات خدمات.

محیط زیست در حال انتقاد از تمیز کردن تلاش در Ambarnaya رودخانه.

"این رونق است که راه اندازی شد تنها جمع آوری بخشی ناچیز از آلودگی بنابراین ما می توانیم ادعا که تقریبا تمام سوخت دیزل باقی خواهد ماند در محیط زیست" صلح سبز روسیه در بیانیه ای گفت.

مقامات در حال گرفتن درد به نشان می دهد آنها را مجازات کسانی که مسئول این حادثه است.

تلویزیون دولتی نشان داد رئیس نیروگاه که در آن حادثه صورت گرفت که منجر به زندان در دستبند. او را با اتهام نقض حفاظت از محیط زیست قوانین و چهره به پنج سال زندان.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن