راجر سنگ نمی توانید جدید محاکمه قاضی قوانین پس از اختلافات

بزرگنمایی این تصویر راجر سنگ صحبت از شهادت ایستاده به عنوان دادستان وکیل Jonathan Kravis ایستاده در

توسط MINERALNEWS در 29 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

راجر سنگ صحبت از شهادت ایستاده به عنوان دادستان وکیل Jonathan Kravis ایستاده در سمت چپ سنگ وکیل بروس Rogow سوم از سمت راست و قاضی امی برمن جکسون گوش. دانا Verkouteren/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دانا Verkouteren/AP

یک قاضی فدرال را رد کرده است راجر سنگ پیشنهاد برای یک محاکمه جدید رد او ادعا می کند که اتهام سوء رفتار و تعصب سیاسی در بخشی از داوران foreperson آلوده رسیدگی.

حکم پنج شنبه از قاضی امی برمن جکسون می آید تقریبا دو ماه پس از محکوم سنگ دیرین جمهوری خواه عمل و از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به بیش از سه سال در زندان فدرال.

با حرکت خود را برای یک محاکمه جدید در حال حاضر به پایین پرتاب سنگ است که انتظار می رود درخواست فایل از اعتقاد خود را. او تا 14 روز به انجام این کار.

یک هیئت منصفه در بر داشت سنگ گناه در ماه نوامبر از انسداد شاهد دستکاری و دروغ گفتن به کنگره است.

این اتهامات را که آورده بودند به عنوان بخشی از روسیه تحقیقات مربوط به سنگ تلاش برای پنهان کردن تلاش های خود را برای تماس با ویکی لیکس در طول مبارزات انتخاباتی 2016 و پیدا کردن آنچه که این گروه در نظر گرفته شده برای انجام با هزاران نفر از هک دموکراتیک ایمیل.

جکسون سفارش می گوید, سنگ باید تسلیم به خدمت خود حکم در نهاد تعیین شده توسط اداره زندانها زودتر از 14 روز از امروز حاکم است. معلوم نیست که آیا سنگ اجازه خواهد داشت برای باقی می ماند رایگان به قید وثیقه در حالی که او در انتظار تجدید نظر در حال بررسی است.

مغلوب ساختن پیشی جستن است و بارها و بارها با انتقاد از روسیه بررسی و گفت: او معتقد است سنگ ناعادلانه رفتار شده است توسط دادستان و قاضی جکسون. که سوخت حدس و گمان است که رئیس جمهور ممکن است عفو سنگ و یا رفت و آمد خود را از جمله.

وقتی پرسیده شد که در مورد احتمال تهمت است تصریح کرد که او فکر می کند سنگ قربانی اما می گوید او نیست ساخته شده یک تماس در یک عفو چرا که او می خواست اجازه می دهد تا روند قانونی به بازی کردن.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن