راجر سنگ محکوم به بیش از 3 سال در میان دیوانگی بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن و DOJ

بزرگنمایی این تصویر راجر سنگ, مشاور سابق رئیس جمهور تهمت می رسد در E. Barrett Prettyman ایالات متحده

توسط MINERALNEWS در 1 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

راجر سنگ, مشاور سابق رئیس جمهور تهمت می رسد در E. Barrett Prettyman ایالات متحده دادگاه در روز پنج شنبه در واشنگتن با همسرش, Nydia. درو Angerer/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
درو Angerer/گتی ایماژ

یک قاضی فدرال محکوم راجر سنگ جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور سیاسی برای بیش از سه سال در زندان روز پنج شنبه در میان داد و بیداد در مورد آنچه منتقدان تماس تهمت دخالت در کارکرد عدالت است.

قاضی امی برمن جکسون خودش را در وسط یک طوفان شن سیاسی به عنوان او و احزاب بسته در صدور حکم برای سنگ پس از محکومیت در سال گذشته است.

یک هیئت منصفه در بر داشت سنگ به جرم دروغ گفتن به کنگره مانع آن تحقیق و شاهد دستکاری. دادستان در ابتدا توصیه می شود که او با دریافت یک جمله از بين هفت و نه سال در زندان است.

دادستان کل ویلیام بار فکر کردم که پیشنهاد شد بیش از حد شدید و با توجه به حساب خود تصمیم به دستور باراک اوباما برای واشنگتن به فایل دوم یادداشت خواستار کمتر ،

بیش از مدت مشابه از ساعت تهمت با انتقاد از صدور حکم اولیه توصیه در توییتر و, به طور جداگانه, ستایش, بر, برای, به عنوان رئیس جمهور آن را "مسئول" از این مورد است.

مغلوب ساختن پیشی جستن به خود جلب کرد, انتقاد درک است که او مربوط به خود را در عملکرد وزارت دادگستری که قرار است به طور مستقل.

حتی وفادار بر خواست عموم برای مغلوب ساختن پیشی جستن به شماره گیری پشت توییتر خود تفسیر از آنجا که بحث ساخته شده کار خود را "غیر ممکن" Barr گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن را روشن ساخته پس از آن پست در توییتر و در فرد است که او قصد ندارد متوقف شود و این که او متعلق حق به درگیر شدن در هر زمان با Barr.

"من کار خود را سخت تر است. من با شما موافقم که" مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: در روز سه شنبه.

اگر چه رئیس جمهور گفت که او انتخاب کرده است نه به تمرین آنچه که او به نام امتیاز خود را به انجام این کار, او اضافه کرد: "من اجازه داده بود کاملا درگیر است. من مرتب کردن بر اساس از رئیس افسر اجرای قانون ... من می تواند درگیر شود اگر من می خواستم."

همان روز مغلوب ساختن پیشی جستن را عفو قدرت در تعدادی از مشخصات بالا محکومین از جمله سابق فرماندار ایلینویز راد Blagojevich و سابق پلیس شهر نیویورک کمیسر برنی Kerik.

سنگ دوستان باید با تشکیل یک گروه مدافع که او هم باید دریافت کرد. مغلوب ساختن پیشی جستن خواسته شده است بسیاری از موارد که آیا او ممکن است پیشنهاد عفو به افراد محکوم در روسیه imbroglio و رئیس جمهور نیست حکومت هر چیزی.

مغلوب ساختن پیشی جستن با انتقاد از دست زدن به سنگ را در روز پنج شنبه حتی آن را به عنوان جریان بود در دادگاه.

دولت وحدت ملی برای "سردرگمی"

جکسون خطاب جنجال بر دولت صدور حکم یادداشت ها و کبابی فدرال دادستان به نمایندگی از دولت پنج شنبه. او توبه و پشیمانی.

"من می خواهم برای معذرت خواهی به دادگاه برای سردرگمی دولت باعث شده است که در مورد صدور حکم است. من می خواهم روشن به دادگاه است که این سردرگمی باعث شد با اصلی محاکمه تیم. آن را تا به حال مجوز برای ارسال اصلی صدور حکم یادداشت روز دوشنبه قبل از آخرین" گفت: دستیار آمریکا وکیل جان Crabb جونیور

چهار دادستان فدرال که رسیدگی به این پرونده کناره گیری از این پرونده هفته گذشته چند ساعت پس از وزارت دادگستری دخالت کرده است.

جکسون فشرده Crabb برای اطلاعات بیشتر در مورد فرایند است که رهبری دولت به پرونده تکمیلی یادداشت.

Crabb به او گفت که وجود دارد miscommunication بین ایالات متحده وکیل برای ناحیه کلمبیا و Barr در مورد پر کردن. اما دولت می ایستد مورد آن است.

"وزارت دادگستری و باراک اوباما متعهد به اجرای قانون و بدون ترس و نفع و یا نفوذ سیاسی این محاکمه شد و عادل است" Crabb گفت.

جکسون خواسته Crabb که امضا مکمل یادداشت که آیا او آن را نوشته است. Crabb گفت که او نمی تواند مورد بحث داخلی مذاکرات.

پرسید که آیا او کارگردانی شد به امضای آن توسط شخص دیگری او دوباره گفت که او نمی تواند بحث در مورد این موضوع.

بیش از 1000 سابق وزارت دادگستری وکلا و کارکنان خود را به نام در Barr به مرحله پایین به جای ادامه به آنچه آنها به نام مغلوب ساختن پیشی جستن نامناسب تصاحب.

تعدادی از حزب دموکرات نیز گفت: Barr باید استعفا دهد.

سنگ ماده

سنگ به دنبال به خدمت به عنوان یک واسطه بین مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی در سال 2016 و ویکی لیکس بود که انتشار مواد به سرقت رفته توسط cyberattackers هدف شرمسار اهداف سیاسی در ایالات متحده است.

مغلوب ساختن پیشی جستن و خود را بالا مشاوران معتقد بودند که سنگ تا به حال برخی از نوع داخل خط با ویکی لیکس و با در اختیار جولیان آسانژ که سنگ و یا می تواند مواد برای مبارزات انتخاباتی استفاده و یا حداقل پیش نمایش در مورد زمانی که بیشتر آیات آینده شد.

در واقع سنگ را تلاش برای استفاده از شبکه خود را برای دریافت از طریق به آسانژ به نظر می رسد به سقوط کوتاه اگر چه او پیشنهاد کرد در که او لوپ در مورد ویکی لیکس' برنامه.

زمانی که نمایندگان مجلس هوش کمیته مورد سوال سنگ مورد آنچه اتفاق افتاده بود به او دروغ گفته در مورد مخاطبین خود را و مطالب خود را در اختیار دادستان گفت.

"سنگ اظهارات نادرست در مورد اسناد و مدارک به حال تاثیر قابل توجهی در این کمیته بررسی" دادستان نوشت: در اولین صدور حکم ضبط خبرنگاری. سنگ نیز به دنبال منصرف کردن یک تماس از رندی Credico از صحبت کردن خود را به خانه آورديم.

این قسمت که در آن سنگ به استناد یک لحظه از فیلم پدرخوانده قسمت دوم که در آن اراذل و اوباش خبرچین, فرانک Pentangeli کاهش به دادن شهادت به یک کمیته مجلس سنا پس از زودتر implicating یک رئیس جرم خصوصی به محققان.

"به عنوان Credico شهادت در دادگاه هنگامی که سنگ گفت Credico به انجام Pentangeli,' Credico درک سنگ به این معنی است که Credico باید آنها را پرتاب کردن رد' و 'منحرف' کمیته با دروغ ادعا نیست به یاد هر یک از مکالمات Credico بود با سنگ و یا اتفاقاتی که تا به حال برخوردی," دادستان نوشت.

دستورالعمل

کلیت کاذب اظهارات شاهد دستکاری و به اتفاق آرا پیدا کردن از گناه توسط هیئت منصفه merited هفت تا نه سال در زندان به فکر توسط فدرال دستورالعمل صدور حکم دادستان نوشت: در اولین یادداشت.

سنگ وکلای خواسته بود Jackson به صورت مشروط.

دوم وزارت دادگستری صدور حکم یادداشت نمی توصیه یک مقدار مجموعه ای از زمان و فراتر از آن گفت که معتقد است سنگ سزاوار نیست زمان زندان در هفت-به-سه-سال محدوده. دومین یادداشت همچنین اذعان کرد که حکم نهایی به قاضی.

در نهایت جکسون محاسبه جرم در سطح 27 که تحت دستورالعمل های فدرال را معنی طیف وسیعی از میان حدود شش یا هفت سال در زندان است. که پایه ای برای او حکم نهایی.

دفاع وکیل شیث Ginsberg خواست قاضی به چشم پوشی از سر و صدا در مورد این پرونده و در نظر داشته باشید که سنگ 67-سال اول-مجرم با خانواده و دوستان است.

"مهم است به تمرکز بر روی بسیاری از چیزهایی که در خارج از این دادگاه به صورت حکم دادگاه به اعمال امروز یک جمله خواهد شد که اعمال یک فرد واقعی — و نه رسانه ها در شکل و نه یک شخصیت سیاسی اما یک شخص واقعی" Ginsberg گفت.

سنگ خود را به آدرس نیست و عذاب را در روز پنج شنبه. او با توجه به این فرصت را به ارائه یک بیانیه است اما کاهش یافته است.

"افتخار شما من را انتخاب کنید به سکوت در این زمان" سنگ گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن