راجر سنگ را انکار می کند خودداری 'کالا' در مغلوب ساختن پیشی جستن در ازای بخشش

واشنگتن—راجر سنگ های سیاسی عمل محکوم به دروغ گفتن و مانع رسیدگی به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مبا

توسط MINERALNEWS در 24 تیر 1399

واشنگتن—راجر سنگ های سیاسی عمل محکوم به دروغ گفتن و مانع رسیدگی به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی را تکذیب کرد دوشنبه شب که او نکردن متهم اطلاعات در مورد رئیس جمهور قبل از دریافت عفو نگه داشتن او را از زندان است.

در اولین مصاحبه تلویزیونی پس از مغلوب ساختن پیشی جستن تبدیل حکم او جمعه شب سنگ و گفته اشتباه زمانی که او گفت که او تا به حال حاضر "برای بازی یهودا" در برابر رئیس جمهور است. او گفت: محققان برای مشاور ویژه رابرت مولر می خواستم او را به "احکام" در برابر مغلوب ساختن پیشی جستن.

"من نمی خواهد دروغ دوست من از 40 سال به طوری که آنها می تواند استفاده از آن برای استیضاح" سنگ گفت: Sean Hannity را نشان می دهد در فاکس نیوز. "آنها از من خواست به ژامبون گوشت خرگوش در ساندویچ ژامبون چرا که آنها می دانستند مولر گزارش به خصوص در روسیه منفجر نشده. این یک غاز تخم مرغ. آنها تا به حال هیچ چیز نیست."

رئیس جمهور تصمیم به پاک کردن سنگ 40-ماه حکم زندان است تولید گیل انتقاد از دموکراتها و برخی جمهوریخواهان که او را متهم کرد با استفاده از عفو قدرت به پاداش متحد که به دروغ او را حفظ کند. آمریکا قول داد به منظور بررسی و پیگیری قانون محرومیت مغلوب ساختن پیشی جستن از صدور عفو یا commutations به افرادی که درگیر در یک coverup محافظ از پیگرد قانونی اگر چه چنین اقدامی را در قانون اساسی موانع و هرگز به قانون امضا شده توسط مغلوب ساختن پیشی جستن.

سنگ به اعدام محکوم شد هفت جنایات از جمله دروغ گفتن به کنگره و شاهد دستکاری مانع تحقیقات مربوط به روابط بین مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین و روسیه در سال 2016 انتخابات. قاضی امی برمن جکسون در ایالات متحده دادگاه منطقه ای برای منطقه کلمبیا که ریاست آن بر سنگ دادگاه گفت: در صدور حکم است که او "تحت پیگرد قانونی قرار نمی, به عنوان برخی شکایت کرده اند به صورت ایستاده برای رئیس جمهور; او تحت تعقیب قرار بود برای پوشش تا برای رئیس جمهور."

مغلوب ساختن پیشی جستن تبدیل جمله با این استدلال که بررسی شد و یک "شکار ساحره" و سنگ ناعادلانه رفتار. او در دو صفحه جهت روز دوشنبه منتشر تهمت نیز پاک دو سال تحت نظارت آزاد و $20,000 (ایالات متحده آمریکا) جریمه اعمال شده توسط جکسون و دستور داد او را آزاد شده از خانه بازداشت.

در ساعت قبل از تخفیف پنج شنبه, سنگ گفت: نسبت ناروا می دانست که او می تواند در او. "او می داند که من تحت فشار زیادی را بر او روشن" سنگ گفت: روزنامه نگار Howard Fineman. "آن را کاسته وضعیت من بطور قابل توجهی. اما من نمی. آنها می خواستند مرا به بازی یهودا. من خودداری کرد."

در فاکس, مصاحبه, سنگ گفت که این معنی نیست که او می دانست که چیزی که او حاضر به گفتن کرد. "زمانی که من گفت که مردم گفت:" آه می بینید ؟ سنگ تا به حال این کالا در مغلوب ساختن پیشی جستن و او در داد و ستد با سکوت خود برای تخفیف,'," او گفت:. "است که آشکارا نادرست است. من هرگز نگفتم که. من هرگز ضمنی آن است."

سنگ را محکوم کرد "وحشتناک" دادستان تماس یکی از آنها "پلیدترین از مولر کثیف پلیس" و دیگری یک بارگیری با "تمام جذابیت از یک کره شمالی نگهبان زندان است."

سنگ 67, که گفت که او می ترسید که او را به مرگ در زندان به دلیل یک بیماری تنفسی است که او را در معرض coronavirus ابراز امتنان از مغلوب ساختن پیشی جستن. "من باید عمیق محبت برای دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از آنجا که من او را شناخته شده است 40 سال," او گفت:. "او یک مرد بزرگ عدالت و انصاف. او یک مرد از شجاعت. من می دانستم که او را به برخی از عکس های این. اما من فکر می کنم اکثر مردم بیشتر منصف مردم درک او زندگی من را نجات داد."

در حالی که خود را مجازات محو شد او اعتقاد نبود و سنگ گفت که او مطمئن بود اگر او در ادامه به تجدید نظر شود چرا که اگر گناه حکم لغو شد, او را مجبور به رفتن به دادگاه دوباره قبل از همان قاضی است.

مغلوب ساختن پیشی جستن در دفاع از خود بخشش سفارش دوشنبه assailing اجرای قانون مقامات که دنبال سنگ در کاخ سفید رویداد به نام جشن مقامات مجری قانون.

"من بررسی بیحوصلگی حرف زدن برای آنچه که من برای راجر سنگ" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: حمله به دادستان و قاضی و هیئت منصفه forewoman در مورد. "او با توجه به یک محاکمه عادلانه."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن