رابرت اوبراین تهمت مشاور امنیت ملی آزمایش مثبت برای COVID-19

بزرگنمایی این تصویر کاخ سفید مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین صحبت می کند در یک جلسه مبارزه با مواد مخد

توسط MINERALNEWS در 6 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

کاخ سفید مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین صحبت می کند در یک جلسه مبارزه با مواد مخدر در فلوریدا در اوایل ماه جولای. اوان Vucci/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اوان Vucci/AP

رئیس جمهور تهمت مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین دارای آزمایش مثبت برای coronavirus کاخ سفید اعلام کرد در روز دوشنبه.

"مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین آزمایش مثبت برای COVID-19. او دارای علائم خفیف بوده و خود منزوی و کار از یک مکان امن خارج از سایت. وجود دارد هیچ خطر قرار گرفتن در معرض به رئیس جمهور یا معاون رئیس جمهور است. کار شورای امنیت ملی همچنان بدون وقفه" کاخ سفید در بیانیه ای گفت. هیچ جزئیات بیشتر شد و بلافاصله در دسترس است.

اوبراین ارشد ترین مقام کاخ سفید شناخته شده به ویروس و نزدیک به مغلوب ساختن پیشی جستن. او آخرین در یک تعداد موارد شناخته شده در مغلوب ساختن پیشی جستن مدار.

در ماه مه کتی میلر — سخنگوی معاون رئیس جمهور مایک پنس که ارشد تهمت مشاور – آزمایش مثبت, آیا به عنوان یک مشاور نظامی که مشغول به کار به عنوان یک نوکر به رئیس جمهور. در ماه ژوئن هشت نفر از اعضای کمپین پیشبرد تیم از جمله دو عوامل سرویس مخفی آزمایش مثبت در Tulsa, اوکلاهما, فقط, قبل از تهمت تجمع وجود دارد. Kimberly Guilfoyle جمع آوری کمک برای مبارزه و از مغلوب ساختن پیشی جستن, پسر, Donald Trump Jr., آزمایش مثبت در اوایل ماه جولای.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن