Riverside County گزارش چهار کشته و 144 نفر از جمله یک کارگر پستی

چهار اضافی نفر در شهرستان ریورساید روز چهارشنبه از عوارض COVID-19 آوردن این شهرستان را در مجموع به 54 تلفات به

توسط MINERALNEWS در 29 فروردین 1399

چهار اضافی نفر در شهرستان ریورساید روز چهارشنبه از عوارض COVID-19 آوردن این شهرستان را در مجموع به 54 تلفات به گفته مقامات بهداشتی.

بروک فدریکو این شهرستان اطلاعات عمومی افسر گفت: مرحوم شد از Eastvale موریتا, Moreno دره و رودخانه.

در حال حاضر وجود دارد 2,105 تایید COVID-19 نفر در شهرستان از جمله 144 اخبار آنهایی که تایید چهارشنبه.

یکی از آن موارد است که ایالات متحده خدمات پستی کارمند که مشغول به کار در خدمات La Quinta, دفتر سخنگوی جان هایت را تایید کرد در یک بیانیه کتبی پنج شنبه.

تبلیغات

هایت گفت: خدمات پستی معتقد است که "کم خطر است برای کارکنان" که در لا کوئینتا, اداره پست, اما از آن خواهد شد نگه داشتن کارکنان به روز شده به عنوان جدید اطلاعات و راهنمایی های موجود می شود. از احتیاط خدمات پستی افزایش یافته تمیز کردن پروتکل در امکانات آن, او گفت:, ارائه جزئیات بیشتر در پستی کارگر.

همانطور که از شنبه شب 235 coronavirus بيماران بستری در شهرستان ریورساید, 64 از آنها در بخش مراقبت های ويژه, سوابق نشان می دهد.

از موارد مثبت تعداد 416 نفر تا به حال بهبود از رمان ویروس است که بیش از 40 گزارش در روز چهارشنبه.

تبلیغات

با توجه به بهبود تلاش های تست موارد همچنان به افزایش در این شهرستان اما دکتر مایکل Mesisca از دانشگاه ریورساید نظام سلامت گفت: که تعداد زیادی از عفونت ها بسیار کمتر از پیش بینی های اولیه.

در اوایل این ماه گفته است که آنها پیش بینی شده در مورد 65,000 موارد در اوایل ممکن است. با قاب زمان که حدود دو هفته دور از موارد در این شهرستان به میزان قابل توجهی پایین تر از حد انتظار است.

"تأمل در جایی که من فکر کردم من که قرار بود به یک هفته پیش من نمی توانست تصور می کردند که من می خواهم ایستاده حق در اینجا ارائه این پیام" Mesisca گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه.

این شهرستان با تجربه بالاترین تعداد موارد در روز سه شنبه او افزود: "اما در این فصل سرعت و بنابراین ما در حال دیدن برخی از کند. آن را به زمان بیشتر نقاط داده ها به دقیقا می دانند که در آن ما در حال رفتن به در."

تبلیغات

بیمارستان ها در حدود 50 درصد ظرفیت آن نیز کمتر از قبل پیش بینی شده توسط مقامات بهداشتی. Mesisca گفت که او "کاملا راحت و با اعتماد به نفس" است که در این شهرستان ساخته شده است زیرساخت های لازم را به سیستم بهداشت و درمان برای درمان ورودی COVID-19 بيمار اگر یک موج رخ می دهد.

این دو برابر شدن نرخ برای موارد طولانی از حدود 4.6 روز به بیش از هفت روز دکتر جفری لئونگ از دانشگاه ریورساید نظام سلامت گفت.

"این بسیار دلگرم کننده است زیرا به این معنی است که ما ممکن است ورود به یک دوره رکود و که ممکن است ما در واقع جلوگیری عمده بیمارستان خروش" لئونگ گفت. "ما اعتقاد داریم که ما در حال حاضر در یک منحنی."

لئونگ اعتبار نتایج به ساکنان شهرستان زیر stay-at-home سفارشات. اما او خواسته است که آنها همچنان به "بماند." با انجام این کار, مقامات بهداشتی می گویند این شهرستان را کاهش دهد و آینده بالقوه عفونت در اوایل ممکن است از 65,000 به 13,000 موارد است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب