Riverside County گزارش 209 جدید کروناویروس موارد و 10 مرگ و میر

تعداد coronavirus موارد در کنار رودخانه شهرستان شروع به پریدن کرد 209 و مرگ و میر و افزایش 10 آوردن مجموع به 2

توسط MINERALNEWS در 2 اردیبهشت 1399

تعداد coronavirus موارد در کنار رودخانه شهرستان شروع به پریدن کرد 209 و مرگ و میر و افزایش 10 آوردن مجموع به 2,847 موارد و 85 مرگ و میر با توجه به آمار و ارقام گزارش روز دوشنبه.

داده های جدید می آیند فقط یک روز پس از کانتی گزارش 36 موارد جدید در روز یکشنبه است که کمترین تعداد از موارد در یک روز از آوریل 4, زمانی که 27 گزارش شده است. وجود دارد 116 موارد تایید شده در شهرستان ریورساید زندان با توجه به سوابق.

شهر ریورساید دارای بیشترین مرگ و میر در این شهرستان با 16. Moreno Valley بعدی با 11 مرگ و میر.

تبلیغات

در طول یک خبر در جلسه جمعه دکتر کامرون قیصر شهرستان بهداشت عمومی افسر گفت که این شهرستان شاهد بوده است کمتر از موارد از ابتدا پیش بینی شده است. این شهرستان دارای "خم منحنی کمی" اما هدف این است که برای پهن کردن آن, او گفت:.

همانطور که از دوشنبه رودخانه شهرستان است که دومین شماره از موارد در دولت پس از لس آنجلس. هفته گذشته این شهرستان رتبه سوم را پشت سن دیگو.

هر چند ساکنان کالیفرنیای جنوبی شهرستان برگزار شد تظاهرات بیش از آخر هفته و Ventura County, مقامات اعلام کرد که آنها را سهولت محدودیتقیصر گفت که او قصد ندارد در لغو محدودیت در شهرستان ریورساید در هر زمان به زودی.

پانزده کارکنان در SunDate تاریخ packinghouse در Coachella, آزمایش مثبت برای COVID-19 در اوایل آوریل گفت: بروک فدریکو این شهرستان اطلاعات عمومی افسر. از این موارد یک نفر کشته در 15 آوریل. به دلیل نگرانی های حریم خصوصی هیچ جزئیات بیشتر در مورد کارکنان ارائه شد.

تبلیغات

در مارس 2, شهرستان اطلاع داده شد که دو نفر از کارکنان در SunDate تا به حال آزمایش مثبت برای رمان ویروس. آن دسته از کارمندان که به خانه فرستاده شدند به خود منزوی. آوریل 13, 15 در مجموع تا به حال کارکنان قراردادی ویروس, Federico گفت.

Federico گفت: این تسهیلات که بسته های خرما هستند که به فروش می رسد در فروشگاه های سراسر کشور نمی خواهد بسته شود چرا که وجود دارد به نظر نمی رسد که خطر "پایدار انتقال" ویروس. این بیماری کنترل تیم است که هنوز بررسی تسهیلات COVID-19 موارد است.

هیچ نماینده ای از SunDate در دسترس بود برای نظر دوشنبه ،

مقامات روز جمعه گفت که Riverside County ساکنان که نمایش داده نمی COVID-19 علائم می تواند در حال حاضر تست شده برای رمان ویروس در تمام شهرستان درایو-تا تست سایت. قبلا به دلیل عدم تست کیت تنها مردم که نشان داد علائم مانند تب بالا و یا مسائل تنفسی قادر به دریافت coronavirus آزمون.

تبلیغات

شهرستان پنجم درایو-تا تست برنامه ریزی شده است برای باز کردن چهارشنبه در بلایت Fairgrounds در بخش شرقی این شهرستان خبر داد.

کیم Saruwatari این شهرستان بهداشت عمومی مدیر گفت که بلیت تسهیلات ظرفیت آزمون حدود 400 نفر از ساکنان یک روز در این زمان. کسانی که علاقه مند در حال آزمایش باید تماس بگیرید (800) 945-6171 به برنامه قرار ملاقات. بدون هیچ هزینه ای برای آزمون و بیمه درمانی مورد نیاز نیست Federico گفت.

تست افرادی که لازم نیست COVID-19 علائم می دهد کارشناسان بهداشت و درمان یک ایده بهتر از میزان شیوع این بیماری در شهرستان ریورساید.

همانطور که از یکشنبه شب نزدیک به 31,000 تست شده بود اداره در شهرستان سوابق نشان می دهد.

تبلیغات

"ما در حال آزمایش مردم در حال حاضر زمانی که آنها بیمار, اما ما نیاز به درک چگونه COVID-19 مؤثر است افرادی که ممکن است به طور کلی احساس خوبی از جمله کودکان و نوجوانان" قیصر گفت. "این را به عنوان یک شاخص کلیدی برای درک چگونه آن را گسترش و دانستن که در آن مناطق ما از نگرانی در حال هنگامی که ما فکر می کنم اگر و چقدر به باز دوباره."

این شهرستان همچنین گزارش داد که روز شنبه 236 نفر در بیمارستان بستری هستند و به علت عوارض ناشی از COVID-19. از کسانی که 76 نفر در بخش های مراقبت ويژه. در مجموع 700 نفر بهبود یافته اند از ویروس.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن