Riverside County مقامات بهداشتی می گویند نیاز به تخت های بیمارستانی و هواکش ضروری است

تمام تخت های بیمارستانی در شهرستان ریورساید می تواند اشغال شده توسط اواسط ماه آوریل اگر محلی coronavirus موارد

توسط MINERALNEWS در 14 فروردین 1399

تمام تخت های بیمارستانی در شهرستان ریورساید می تواند اشغال شده توسط اواسط ماه آوریل اگر محلی coronavirus موارد در ادامه به افزایش در نرخ ارز با توجه به مدل سازی طرح محاسبه شده توسط جفری لئونگ ریورساید دانشگاه نظام سلامت رئیس کادر پزشکی.

بعد از ظهر سه شنبه در این شهرستان گزارش شده 371 موارد تایید شده — 80 بیشتر از قبلی روز و 13 مرگ و میر سوابق نشان می دهد.

در طول یک کنفرانس خبری پنجشنبه گذشته لئونگ گفت:, موارد COVID-19 در شهرستان ریورساید بودند دو برابر هر 4.7 روز. این به این معنی زمان 371 موارد می تواند پرش به حدود 1,500 با هفته از آوریل 12, با توجه به افزایش پیش بینی.

تعداد موارد فعلی در حال حاضر پیشی گرفته اند county اولیه پیش بینی.

تبلیغات

هر چند مقامات بهداشتی پیش بینی شده حدود 214 موارد توسط دوشنبه تعدادی از موارد به 291 بیش اصلی طرح بروک فدریکو این شهرستان اطلاعات عمومی افسر گفت:.

مقامات بهداشت گفت: خود بینی شد و بر اساس شهرستان آخرین آمار و انتظار می رود در طول زمان تغییر.

اگر موارد همچنان در این نرخ و یا سریع تر همه پایه تخت بیمارستان می تواند پر مارس 22 و تخت های مراقبت ويژه می تواند پر مارس 12, مقامات نشان داد که در Facebook صفحه. روز سه شنبه در این شهرستان گزارش شده وجود دارد 1,399 در دسترس تخت بیمارستان و 102 تخت ICU. لئونگ پیش بینی این شهرستان نیاز اضافی به 3000 تخت در اوایل ممکن است برای درمان پیش بینی افزایش تعداد COVID-19 بيمار.

در علاوه بر این به تخت بیمارستان با کمبود مقامات بهداشت پیش بینی است که این شهرستان می تواند اجرا از هواکش توسط مارس 26. شهرستان در حال حاضر دارای 172.

تبلیغات

در اوایل ممکن است گفته مقامات وجود دارد می تواند 9,000 ویروس های مربوط به بستری شدن در بیمارستان 50,000 مورد تأیید و 1 ، 000 مرگ و میر.

"این بر اهمیت تمام بیمارستان های ما با داشتن یک خروش طرح و برنامه ریزی برای گسترش خود را در تخت بیمارستان و بخش مراقبت ويژه تخت" لئونگ گفت: در طول کنفرانس خبری پنجشنبه گذشته.

برای پاسخگویی به این خواسته مقامات امیدوارند که فدرال ایستگاه های پزشکی خواهد شد کمک به کاهش استرس در بیمارستان های محلی. 125-تخت ایستگاه در Riverside County Fairgrounds در Indio انتظار می رود که عملیاتی در عرض چند روز Federico گفت. وجود دارد حدود 35 کارکنان از جمله 25 نفر از اعضای کالیفرنیا کمک های پزشکی تیم و 10 از دولت گارد ملی پزشکی strike team — در سایت.

دوم موقت بیمارستان که همچنین ارائه اضافی 125 تخت بیمارستان است و هنوز هم در آثار. Federico گفت: این شهرستان هنوز تصمیم گیری در یک مکان.

اضافی 250 تخت شامل نمی شد در لئونگ بینی, او گفت:.

روز سه شنبه در این شهرستان را اعلام کرد بهداشت عمومی توصیه برای ساکنان خود را برای پوشش بینی و دهان در هنگام خروج از خانه برای کارهای ضروری و یا قرار ملاقات. این پوشش صورت لازم نیست که به بیمارستان درجه به عنوان کسانی که باید ذخیره شود برای کارگران پزشکی لئونگ گفت. به جای یک سربند پارچه ماسک و یا گردن گتر کفایت خواهد کرد. این موارد می تواند شسته شده و مورد استفاده مجدد قرار.

"ما در حال دیدن شماره های ما افزایش حتی زودتر از پیش بینی ما و این بدان معناست که استراتژی ما باید تغییر بیش از حد" دکتر کامرون قیصر شهرستان بهداشت عمومی افسر گفت:. "پوشش صورت خود را تغییر نمی کند سفارشات همه باید پایبند به ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است و حفظ اجتماعی فاصله, اما آن را یک لایه اضافی از حفاظت است که من فکر می کنم ما نیاز به اضافه کردن."

Riverside County, به نظر می رسد برای اولین بار در کالیفرنیای جنوبی به منظور اجرای این توصیه, اگر چه مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه صریح است: افراد سالم که کار نمی کنند در بخش بهداشت و درمان و مراقبت از فرد آلوده در خانه نیست و نیاز به پوشیدن ماسک. Riverside County مقامات گفت: Cochrane, نقد و بررسی مطالعه سمان خود تصمیم به حرکت به جلو با این پیشنهاد است.

تبلیغات

"بر اساس تحقیقات ما شهرها شده اند که قادر به صاف منحنی [اجرا شده] پوشش صورت [به توسط] عموم" Federico گفت. "تعدادی از مطالعات نشان می دهد که قطرات انتقال به طور قابل توجهی کاهش می دهد" هنگامی که عموم مردم دون ماسک.

پوشش صورت نیز بازداشتن مردم از دست زدن به چهره خود آنها را تحریک به شستن دست های خود را بیشتر و آنها را تشویق به ادامه تمرین های اجتماعی فاصله مؤثر در حالی که دیگران در اطراف آنها را به انجام همان, او گفت:.

کیم Saruwatari این شهرستان مدیر بهداشت عمومی به ساکنان گفته شده است که اگر چه پیش بینی از افزایش تعداد COVID-19 موارد و مرگ و میر نگران کننده به نظر می رسید این شهرستان می تواند کمک به تعیین خود سرنوشت.

"اعداد است که دکتر لئونگ سهام ترسناک هستند هیچ شکی نیست اما این تنها یک احتمال است," او گفت: در آخرین روز پنجشنبه در کنفرانس خبری. "که ندارد به آینده ما است. با در نظر گرفتن توصیه های جدی ما می توانید با تغییر این اعداد. ما باید توانایی کنترل خود ما را در آینده به عنوان یک county, اما آن را به همه ما کار کردن با هم."

علاوه بر توصیه به پوشیدن ماسک مسئولان شهرستان درخواست که ارسال کمک های مالی از منابع از جمله ماسک (فولاد N95 یا دست ساز), قلبی مانیتور و تجهیزات حفاظت شخصی به بیمارستان. این شهرستان نیز به دنبال پزشکی بیشتر داوطلبان از جمله پزشکان و پرستاران و داروسازان دستیار و تکنسین های برای کمک به بیماران. تنها با مجوز پزشکان و یا دانشجویانی درجه در هر یک از این مناطق می تواند داوطلب.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه به داوطلب و یا اهدا لوازم سفر شهرستان سایت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن