ریک خواننده توضیح می دهد که بسیار مورد بحث آیفون یادداشت در پذیرش کالج رسوایی

چند ماه به یک دعوای حقوقی بیش از یادداشت های خود را ویلیام "ریک" خواننده مرد در مرکز پذیرش کالج رسوایی ارائه ک

توسط MINERALNEWS در 7 اردیبهشت 1399

چند ماه به یک دعوای حقوقی بیش از یادداشت های خود را ویلیام "ریک" خواننده مرد در مرکز پذیرش کالج رسوایی ارائه کرده است توضیح خود را برای یک سری از آی فون missives او نوشت: در حالی که همکاری با تحقیقات مربوط به پول-برای-پذیرش کلاهبرداری او مرتکب یک دهه است.

به عنوان او تلاش کرد در ماه اکتبر 2018 به استنباط متهم اظهارات سابق خود مشتریان در ثبت تماس های تلفنی, خواننده نوشت: در یک توجه داشته باشید در نظر گرفته شده برای خود وکیل است که ماموران فدرال نظارت بر خود همکاری می خواست او را به "خم حقیقت" و "پرسش و بازیابی پاسخ است که دقیق نیست."

وکلای 14 برای پدر و مادر که باید التماس کرد گناه نیست به توطئه با خواننده برای ارتکاب تقلب و رشوه خواری و پول شویی را ضبط کرده و در این یادداشت ها را متهم کرده که مقامات دولتی از browbeating خواننده را به زیر نظریه خود را — که پرداخت آنها به فرزندان خود را به دانشگاه های نخبگان بودند رشوه به فاسد کارکنان مشروع نیست کمک های مالی به حساب دانشگاه.

در گرداننده', جهت, خواننده ساخته شواهد او می دانست که به نادرست وکلای مدافع متهم در درخواست ایالات متحده در منطقه قاضی ناتانیل M. Gorton به اخراج کیفرخواست. در حال حاضر هفت تن از متهمان — در میان آنها Lori Loughlin, یک بازیگر تلویزیون و همسرش, Mossimo Giannulli یک طراح مد — در حال برنامه ریزی برای شروع محاکمه Oct. 5 در بوستون. یکی دیگر از هفت قرار است به صورت آزمایشی در ژانویه.

تبلیغات

در مارس 17, Gorton گفته دادستان فدرال در بوستون به آدرس در جزئیات "جدی و نگران کننده" اتهامات مطرح شده در خواننده یادداشت ها. دادستان روز جمعه ثبت گزارش از مصاحبه آنها انجام شده و با خواننده های این هفته است. او التماس کرد گناه را به چهار جنایات و هنوز به اعدام محکوم شد.

خواننده گفت که او مقاومت کرده بود مشخص پرداخت به عنوان رشوه به دلیل او تا به حال با استفاده از کلمه قبل از. "در آن زمان" در این گزارش گفت: "او هرگز در نظر گرفته آنچه که او انجام شد رشوه و او تا به حال چندین استدلال با عوامل بیش از کلمه" رشوه.'"

برای اولین بار صورت گرفت در ماه سپتامبر سال 2018 که سه ماموران فدرال با نزدیک شدن خواننده در یک اتاق در یک هتل ماریوت در بوستون. او موافقت کرد که به همکاری اما سعی کردم به بازی کردن جنایات خود یکی از عوامل الیزابت Keating گفت: در یک قسم اظهارنامه ثبت در دادگاه روز شنبه.

در این هتل اتاق خواننده و عوامل اختلاف بیش دقیقا همان چیزی دادستان و وکلای مدافع در حال بحث در حال حاضر. خواننده نام خود را به مشتریان پرداخت "کمک های مالی;" Keating به او گفتم اهدا "شد پول را به عنوان هدیه با هیچ انتظار برای هر چیزی در عوض" با توجه به اعلام.

تبلیغات

"من متحرک بیشتر از حد معمول گفت:" کیتینگ آنها عامل دیگری به عنوان به طور معمول نرم-صحبت "از آنجا که خواننده تمایل به قبول مسئولیت برای جرم و جنایت است."

در حالی که او می دانست که آن اشتباه به جلو متقاضی با ساختگی ورزشی اعتبار همراه با شش رقم پرداختی به یک دانشگاه رسمی و یا یک حساب تحت کنترل او خواننده را باور نمی کند در آن زمان این مبلغ به یک جرم فدرال بر اساس این گزارش از مصاحبه خود. قبل از اینکه دستگیر و صحبت با وکیل خواننده "را درک نمی کنند معنای" عوض.'"

"او فکر کرد که او در انجام کاری اشتباه است اما قانونی اما نمی دانم برای مطمئن شوید که تا زمانی که خود را وکیل توضیح داد که آن را غیر قانونی" در این گزارش است.

خود گرداننده "چیزی نمی اشتباه" خواننده گفته دادستان این هفته است. "او و مامورین به اختلافات اما هر دو نیاز به یک درک بهتر از که در آن هر کس از آینده بود."

تبلیغات

در اظهارات Keating یک مامور اف بی آی و سرب دادستان در مورد رد تابع خواننده به دروغ گفتن و یا گمراه کننده بررسی این اهداف است.

اتهام پدر و مادر' اتهامات دولت سوء رفتار هستند "منفور و نادرست" استفان فرانک که نظارت دادستان اختصاص داده شده به این مورد نوشت: در درخواست Gorton به انکار حرکت برای اخراج.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب