بازنشستگی بدون کار خسته کننده قبل از هولوکاست تعطیلات

یک روند نسبتا جدید در ایجاد جدید سود تله توریستی در حال برنامه ریزی به اصطلاح زایش تعطیلات. این تخفیف ویژه

توسط MINERALNEWS در 17 دی 1398

یک روند نسبتا جدید در ایجاد جدید سود تله توریستی در حال برنامه ریزی به اصطلاح زایش تعطیلات. این تخفیف ویژه ارائه شده توسط هتل ها برای زوج های که می خواهند اما برای برخی از دلیل می تواند باردار شدن یک کودک است. چرا حاملگی یک کودک به تازگی تبدیل به یک مانع برای بسیاری از زوج های جوان امیدوار به ایجاد یک جدید فامیل?

به عنوان شما ممکن است حدس زده اند من چند افکار نیز بر این موضوع است.

به عنوان ما در حال تغذیه به زیبایی به دنبال اما تقریبا بی مزه غذا توسط کشت غول های رنگارنگ و زیبا, مواد غذایی که با مواد شیمیایی پر است که آن را به نگاه بسیار جذاب اما طعم خیلی شیرین و مطلوب چیزی اتفاق می افتد به سلامت ما است. راز من نظریه این است که این مواد شیمیایی موجود در بسیاری از مواد غذایی ما واقعا نمی هورمون به عنوان برخی از مردم فکر می کنم که زنان مدرن و بسیار crankier و سرگرم کننده کمتر به اطراف از آنها استفاده می شود دو یا سه یا چهار دهه پیش است. هورمون ها شده اند با ما برای هزاران سال درست است ؟ این هورمون ها تغییر نکرده چه تغییر است و مسائل آنها قرار داده و در مواد غذایی که آنها در حال فروش به ما در سوپر مارکت ها در بسیاری از کشورها از این مواد شیمیایی-لادن در جهان است.

برخی از مشکلاتی که مردان نیز متصل به آنچه شیطانی شرکت های بزرگ قرار داده و در مواد غذایی ما است. من نمی هر گونه اطلاعات سخت حمایت از راز من نظریه این است که واقعا در این زمینه من (اگر چه من البته ترجمه شده یک زن و شوهر از مطالعات در این زمینه است) اما آن شناخته شده است که برای مثال تعداد اسپرم در مردان مدرن است که کمی پایین تر از آن استفاده می شود و به اعتقاد من آن توسط دانشمندان ثابت شده است که وجود دارد ارتباط بین پدیده کم بودن تعداد اسپرم و شیمیایی مملو از مواد غذایی آشغال است که ما willy-nilly مصرف.

بنابراین ارزان و بی مزه اما بسیار سودآور مواد غذایی که کشت ما را خوردن و در حال حاضر بسیار وحشتناک هر دو برای زنان و مردان و در نتیجه نیز برای آینده تمدن ما یا چه مانده از آن است.

اما این نه واقعا موضوع اصلی پست من امروز. آنچه من می خواهم به انجام امروز را نگاه آنچه که به نام بازنشستگی از یک زاویه کمی متفاوت از طریق لنز از Mad ثبت اختراع مترجم در بازنشستگی.

تا مطمئن شوید که تمام زندگی ما دیده می شود فقط به عنوان قبل از هولوکاست مرحله شروع می شود که لحظه ای که ما به دنیا می آیند. اما آن را آسان به چشم پوشی از این واقعیت تا حدودی به دلیل ما نمی دانید که بسیار در مورد هر چیزی از جمله سنگین موضوع در ابتدا تا حدودی به این دلیل است که مرحله نسبتا طولانی به طور کلی چندین برابر طولانی تر از آخرین مرحله است که صرف در بازنشستگی و آخرین اما نه کم, از آنجا که ما زندگی کاری است که معمولا از یک تعطیلات که ما معمولا مسئول دیگر مردم ما در طول زندگی پربار که بدان معنی است که ما باید به کار ما در طول بارترین سال برای حمایت از این افراد دیگر معمولا فرزندان ما عاطفی و مادی.

در طول دوران بازنشستگی بسیاری از ما در نهایت عاری از مسئولیت است که ما بر دوش با در قبل از دهه. در آخرین مرحله از زندگی ما, دیگر, مردم, معمولا فرزندان ما واقعا باید عهده دار مسئولیت مراقبت از ما در سن ما, به عنوان استفاده می شود در این مورد برای بسیاری از قرن ها در بسیاری از کشورها و فرهنگ ها. این اتفاق می افتد گاهی اوقات در برخی موارد اما من کاملا مطمئن هستم که آن را نمی خواهد اتفاق می افتد در مورد من داده که من زندگی می کنند هزاران مایل دور از فرزندان من در قاره های مختلف.

من فکر می کنم که من خوب خواهد بود حتی بدون فرزند و یا خانواده به خاطر من می تواند پرداخت برای مراقبت دراز مدت برای خود من از خود من سرمایه جدید/قدیمی کشور بدون مزاحمت هر کسی حتی من باید توقف کار به طور کامل. نکته خنده دار این است که به جای شاد بودن نیست که به کار و تحقق الزامات را بر ما توسط افراد دیگر مانند افرادی که برای ما ارسال کار ترین افراد بازنشسته سعی کنید به عنوان آنجا که ممکن است و یا حداقل تا حدی همچنین طول نهایی دوره pre-هولوکاست تعطیلات.

هنگامی که من هیچ کار در همه حال من خسته و من در تلاش برای پر کردن ساعت از صبح تا شب با چیزی معنی دار به من. هنگامی که من به کار من معمولا آن را به دلیل این واقعیت است که من نمی خواهم به کار همه که زیاد است اما هنگامی که من شروع به کار من در عنصر دوباره و احساس جوان و شاد.

هر روز صبح من حذف ایمیل های ناخواسته در صندوق پستی من به دنبال یک ترجمه جدید شغلی و من خوشحال هستم اگر من پیدا کردن یک زن و شوهر از آنها پنهان در آن وجود دارد.

برای برخی از دلیل من فقط می توانید لذت بردن از من دولچه دور niente در طول قبل از هولوکاست تعطیلات اگر من می دانم که کمی بعد از آن من خواهد شد مشغول به کار دوباره به اگر چه من واقعا نیاز به پول و اگر چه من نیاز به قبول این کار در وهله اول.

چرا از آن است که برخی از ما قادر به لذت بردن از زندگی ما مگر اینکه ما باید بیشتر کار کنم ؟ من آرزو می کنم من می دانستم که.

ترجمه مقاله

tinyurlrebrandlybitly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن