بازنشسته آپولو 15 فضانورد Al Worden می میرد 88

بزرگنمایی این تصویر فضانورد بازنشسته Al Worden اذعان تشویق به او القاء به فضانورد سالن از شهرت در کی

توسط MINERALNEWS در 28 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

فضانورد بازنشسته Al Worden اذعان تشویق به او القاء به فضانورد سالن از شهرت در کیپ کاناورال فلوریدا., در سال 1997. ناسا/جیم Grossmann پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ناسا/جیم Grossmann

یکی از فضانوردان که پرواز در طول برنامه ماه درگذشت. Al Worden 88 بود فرمان ماژول خلبان که دور ماه طول آپولو 15.

خانواده اش اعلام این خبر در توییتر و ناسا مدیر جیم Bridenstine گفت: "ناسا می فرستد و تسلیت خود را به خانواده و عزیزان آپولو فضانورد Al Worden یک فضانورد که دستاوردها در فضا و زمین را نمی شود فراموش شده است." آپولو 15 در نظر گرفته شد یکی از ناسا مهم علمی ماموریت. اما پس از بازگشت خدمه آنها در مشکل برای فروش یادگاران آنها در زمان به ماه.

Al Worden در یک مزرعه بزرگ شد در دوران رکود بزرگ با حضور در آکادمی نظامی ایالات متحده در وست پوینت و بعد از آن مورد مطالعه قرار مهندسی و نه یکی بلکه دو مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه میشیگان. پس از او پیوست و نیروی هوایی شد یک آزمون آزمایشی و کار برای مشهور هوانورد Chuck Yeager.

زمانی که Worden به فضای کردم او گفت که او آماده برای آنچه که او را دیدم: "شما نمی توانید فقط آن را تصور کنید. شما نمی توانید تصور کنید که آن چیزی که نشسته در خارج وجود دارد که شی که سیاره که توپ است که در آن زندگی می کنیم."

به مدت سه روز در سال 1971 Worden دور ماه به عنوان دیو اسکات و جیم اروین مشغول به کار در سطح ماه — از جمله رانندگی یک مریخ نورد برای اولین بار. یک فرمان ماژول خلبان بوده است به نام غریب در بشریت است. در این فضاپیما به تنهایی قادر به صحبت کردن با هر کسی که کپسول بود در پشت ماه. اما Worden NPR گفت در یک سال 2016 مصاحبه "من خیلی راحت با خودم."

بزرگنمایی این تصویر

فضانورد Al Worden دور ماه طول آپولو 15 ماموریت. ناسا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ناسا

پس از اسکات و اروین بازگشت از سطح ماه و خدمه بود در راه بازگشت به خانه Worden انجام یک راهپیمایی فضایی برای نخستین بار در اعماق فضا. او جرأت خارج کپسول برای بازیابی فیلم از دوربین های علمی.

هنگامی که خدمه پخش کردن آنها به عنوان جشن قهرمانان. دیدار با رئیس جمهور در کاخ سفید است. سخنرانی به کنگره است. راهپیمایی در شیکاگو و نیویورک. سفر در سراسر جهان, ملاقات با پادشاهان و کوئینز و حتی پاپ. اما پس از آن همه پاشید. "شش ماه بعد او گفت: بسته بندی جعبه. خارج از شهر است. شما در حال اخراج" گفت: فضای مورخ فرانسیس ،

قبل از آنها به سمت چپ برای ماه فرمانده اسکات مرتب مقابله با یک تمبر فروشنده را به صدها تمبر پستی را پوشش می دهد در ماموریت خود را به فروش برساند پس از آن. Worden به خاطر آن به این ترتیب "جیم و من گفته شد که این چیزی است که اتفاق افتاده است در هر پرواز است. هیچ معامله بزرگ است. آن را تبدیل به یک معامله بزرگ است." حتی اگر قبلی خدمه تا به حال سود کردن قمری سوغاتی آن شد روابط عمومی کابوس برای ناسا. سه فضانوردان هرگز دوباره پرواز کرد. Worden گفت: او با ابراز تاسف از آنچه اتفاق افتاده است: "من فکر می کنم پرواز برای خود صحبت می کند. من فکر می کنم علم است که ما در پرواز برای خود صحبت می کند."

Worden گفت: از فضای حرفه ای "آن همه زمان. من فقط وجود دارد در زمان مناسب به یک پرواز اما نه زمان مناسب به بیش از یک" و آن زمان سال برای او به بهبود می یابند. اما او گفت: فرانسه که همکاری Worden این زندگینامه در حال سقوط به زمین. "شما واقعا منصفانه با توجه به او ساخته شده بود, به عنوان مثال," فرانسه گفت. "و بسیار در شخصیت او تصمیم گرفت اجازه نمی دهید که او را متوقف کند. او راه خود را به بیش از چند دهه ... و در حال حاضر او یکی از مهمترین و بسیار مورد احترام فضانوردان از آن دوران است."

پس از ناسا, Al Worden زد برای کنگره است. او از دست رفته در اولیه اما گفت: انتخابات نقطه بالایی از زندگی خود را. بیست و پنج سال پس از پرواز خود را به او القاء شد به ایالات متحده فضانورد سالن از شهرت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب