محدودیت ها و پاداش: چگونه چین در حال قفل کردن یک و نیم میلیون نفر از شهروندان

بزرگنمایی این تصویر جاده های خالی در ووهان چین, کانون شیوع کروناویروس که در آن سخت مستند از شهروندان

توسط MINERALNEWS در 2 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

جاده های خالی در ووهان چین, کانون شیوع کروناویروس که در آن سخت مستند از شهروندان در اثر است. Stringer/برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Stringer/برای NPR

چین قرار گرفته و به بیش از نیم میلیارد نفر تحت جزئی یا کلی مستند در آنچه در آن خواستار یک "جنگ مردم را" در برابر گسترش جدید کروناویروس. که معادل به محدود کردن جنبش از کل جمعیت آمریکای شمالی است.

به اجرای گسترده قرنطینه اقدامات بیش از مناطق وسیع از کشور چین تبدیل شده به یک آمیزه ای از پایین و بالا-tech اقدامات است. شهروندان نیز پاداش مالی برای گزارش کسانی که موفق به دنبال انزوا سفارشات. این روش منعکس کننده یک دهه سابقه طولانی در کنترل اجتماعی در حال حاضر بسیج در یک مقیاس بی سابقه است.

محققان می گویند آن است که خیلی زود برای تعیین اثر این اقدامات تا به حال در مهار شیوع بیماری. عدم دقیق غربالگری اقدامات و تاخیر در پاسخ به این ویروس به احتمال زیاد باید با یکدیگر اثر قرنطينه.

در اینجا برخی از راه هایی است که مقامات محلی و ملی در حال نگه داشتن شهروندان خود را در چک.

تمام عیار مستند

مستند اقدامات بوده است شدید ترین در هوبئی استان, کانون شیوع کروناویروس با نزدیک به سه چهارم از 75,000-به علاوه موارد تایید شده (از شنبه) در چین است.

در هفته های پس Jan. 23 ووهان هوبئی شهرستان پایتخت ممنوع هر کسی از ترک مقامات دولتی در سراسر استان باید به تدریج ramped تا تلاش برای نگه داشتن ساکنان در داخل خانه های خود. آپارتمان ترکیبات مجاز مردم را به رفتن در داخل و خارج از طریق یک دروازه هر خانوار می تواند تنها با ارسال یک فرد از یک بار در هر سه روز به خرید مواد غذایی و هر کس حرارت بررسی شده است پس از ورود.

اما به عنوان تعدادی از coronavirus موارد همچنان به صعود هوبئی مقامات اجرا می شدید سیاست های, در حدود 60 میلیون نفر.

در روز یکشنبه, هوبئی دولت دستور مقامات جامعه به شروع اجرای "دقیقترین around-the-clock, بسته مدیریت" از تمام مجتمع های مسکونی ممنوع کردن استفاده از اتومبیل های, نهی از ساکنان از خروج از آپارتمان خود را بدون اجازه و نیاز به خریداران دارو سرد خود را فاش متوسط, آدرس و شماره شناسایی در داروخانه. بیشتر به کاهش نیازهای مردم به ترک خانه های خود را, بسیاری از جامعه مقامات در حال حاضر خرید و تحویل مواد غذایی و دارو برای ساکنان در صلاحیت این دادگاه ها.

ارتش از مانیتور

اکثریت چین که چهره چگالی پایین تر از coronavirus موارد به مراتب کمتر شدید کنترل.

بسیاری از شهرستانها باید با استفاده از نظارت بر طرح است که در آن بزرگ محله های شکسته به کوچکتر gridlike واحد مسئول اجرای قوانین و مقررات. روش اثری به راه نظم اجتماعی نگهداری می شد در امپراتوری چین.

جامعه ایران را به یک مخلوط از کارکنان پرداخت می شود و داوطلبان عمدتا بازنشستگان — محکم نظارت بر فعالیت مانند بیرون رفتن و یا بازدید از دیگر مجتمع های مسکونی. آنها می توانند با تماس با پلیس محلی برای پشتیبان گیری اگر کسی حاضر به همکاری با حرارت چک یا انزوا سفارشات.

این مقامات شناخته شده به عنوان شبکه کارگران قرار است به صفحه نمایش هر فرد متوسط به عنوان آنها را وارد کنید — مجتمع انعکاس قوانین در ووهان — و توجه داشته باشید که آیا آنها به تازگی ترک شهرستان. برخی از محله ها حتی توزیع مجوزها برای ساکنان به طوری که تنها کسانی که زندگی می کنند وجود دارد می توانید دریافت کنید.

اما در عمل اجرای این اقدامات کنترل را می توان سهل انگاری با توجه به این که سفر سوابق عمدتا تکیه بر خود-گزارش و که همه کارگران به همان اندازه متعصب.

تعداد مطلق از شبکه کارگران اختصاص داده شده به گشت زنی در خیابان ها در تحت تاثیر قرار شهرستانها ممکن است جبران ضعف اجرای قوانین در برخی از محله ها. استان ژجیانگ که دارای یکی از بالاترین نرخ از ویروس موارد خارج از کانون در هوبئی می گوید که در حال حاضر 330,000 شبکه کارگران نظارت خانواده ها و محله ها. در استان سیچوان دولت های محلی باید افزایش تا 300,000 شبکه کارگران است.

فقط یک منطقه در پکن استخدام 2000 نفر از اعضای حزب کمونیست به کمک با شبکه کار می کنند. آنها در حال حاضر گشت دروازه های مسکونی ترکیبات ثبت نام هر کسی که با یک سفر اخیر سابقه و اجرای 14 روز خود انزوا.

پاداش برای گزارش متخلفان

علاوه بر بهره گرفتن از شبکه کارگران مقامات محلی هستند و پاداش هر کسی که گزارش همسایگان و دوستان برای حضور در گردهمایی های اجتماعی و یا امتناع خود منزوی پس از سفر. کسی که سرپیچی از این قوانین ممکن است در معرض بازداشت و جریمه برای اخلال در نظم اجتماعی یک اتهام مجازات تحت چین اداری قانون است.

تقریبا تمام شهرها ممنوع است گروه فعالیت های چنین به عنوان شام احزاب برای جلوگیری از توده عفونت است. در یکی فوجیان ایجاد کرد یک مرد به خانه بازگشت از ووهان با حضور در چندین سال جدید قمری جشن قبل از اینکه تشخیص داده COVID-19; به عنوان یک نتیجه بیش از 4000 نفر بودند نیز در این حوادث مجبور شدند به انزوا.

فولاد تولید توپی از Shijiazhuang می گوید دولت های محلی را به شهروندان به RMB2,000, یا $290 برای گزارش هر سفر یا بازگشت از سفر به ووهان, که در آن شیوع آغاز شد. یکی دیگر از محله های جنوب شهر نانچانگ در نزدیکی مرز این ویروس کانون خواهد پوسته RMB500 ($72) برای کسانی که به نوبه خود در مردم در حال اجرا یک تب.

یک منطقه از شهرستان سیچوان دینگ دادن است یک کشویی مقیاس پاداش به RMB1000 ($143) برای راهنمایی در مورد حتی یک تنوع وسیع تری از سوء رفتار از جمله افرادی که تجارت حیوانات وحشی, جک, تا قیمت لوازم پزشکی و میزبان اعضای خانواده که میرم سفر خارج از شهر.

محدودیت در حرکت

ساحلی استان ژجیانگ است که کاهش در مقدار زیادی از وقت مردم صرف خارج از منزل به عنوان یک راه برای سرکوب گسترش ویروس. در شهر ونژو ژجیانگ سرمایه هانگژو و سایر شهرداری های اطراف تنها یک عضو از یک خانواده می تواند ترک هر دو روز به خرید مواد غذایی. برخی مناطق در Hangzhou اوراق این رویکرد سخت گیرانه کمتر از یک هفته پس از آن در محل قرار داده شد و پس از مردم شکایت در مورد ناراحتی.

مناطق روستایی که در آن تراکم جمعیت است که معمولا بسیار کم برای مدیریت شبکه گرفته اند یک دست در رویکرد. روستا در نزدیکی مرز با استان هوبی و یا با تعداد زیاد کارگران مهاجر را به طور داوطلبانه سنگر خود را برای جلوگیری از مسافران از ورود و ساکنان از ترک.

بزرگنمایی این تصویر

داوطلبان گارد بازدید کننده ایست بازرسی در ورودی به یک روستا در هانگژو در شرق چین در استان ژجیانگ در فوریه. 3. متوجه هشدار می دهد که خارجی ها مجاز نیست به روستا. از ویژگی های چین/برکرفت رسانه ها از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
از ویژگی های چین/برکرفت رسانه ها از طریق گتی ایماژ

این محدودیت ها را نابود چین در بخش تولید است که به شدت متکی به نیروی کار این کشور را حدود 300 میلیون کارگران مهاجر. کارخانه ها در سراسر کشور باقی مانده اند توقیف و پس از 10 فوریه زمانی که مردم قرار است به بازگشت به کار بعد از سال جدید قمری وقفه.

مسدود کردن جنبش نیز رشته بدشانسی مسافران است. چندین راه دور رانندگان کامیون که در سمت چپ هوبئی در اوایل ژانویه به ارائه تولید خود را گیر در بین شهرستانها که حاضر به اجازه دهید در وسایل نقلیه با هوبئی پلاک.

اطلاعات Hoovering

چین تبدیل شده است به تعدادی از برنامه های طراحی شده به ثبت محل از میلیون ها نفر از مسافران است. برخی از شهرستانها نورد خود را ابزار دیجیتال: آنها نیاز به مسافر به ارائه نام و شماره تلفن و سفر تاریخچه به مقامات محلی قبل از پیاده از قطار یا هواپیما. در شانگهای به عنوان مثال تنها کسانی که پر کردن این فرم دیجیتال مجاز به ترک ایستگاه قطار یا فرودگاه.

برنامه های مانند شانگهای در خدمت هر دو به عنوان یک یادآوری برای مسافران که آنها نیاز به جدا در صفحه اصلی به صورت 14 روز و به عنوان یک ابزار ردیابی برای دولت در مورد هر کسی که در پایگاه داده های آلوده می شود.

برنامه های دیگر ثبت محل از ساکنان محلی است. در جنوب غربی استان یوننان هر کسی که frequents مکان های عمومی مانند رستوران ها و حمل و نقل مراکز باید اسکن یک کد QR یک نوع بارکد است که در آن یک لینک دیجیتال تعبیه شده است و ترک یک شماره تلفن. محلی مقامات بهداشت عمومی ممکن است تماس با کسانی که در تماس با یک ویروس حامل.

در استان ژجیانگ و ساکنان می توانند با پر کردن آنها سفر اخیر سابقه و هر گونه تماس با شناخته شده حامل ویروس در Alipay یک پرداخت پلت فرم متعلق به غول تکنولوژی Alibaba است. آنها پس از دریافت گرین کد که اجازه می دهد تا آنها را به حرکت آزادانه و یا زرد یا قرمز کد که نیاز به آنها را به خود جدا برای دو هفته.

یورش خواسته برای اطلاعات شخصی است که نگرانی در مورد چگونه داده ها چنین استفاده می شود و ذخیره می شود.

تا کنون یوننان ادعا می کند که محل جمع آوری اطلاعات از شهروندان خود را نابود خواهد هنگامی که شیوع بیماری می میرد. چین حمل و نقل وزارت نیز تکراری که این امر تنها آزادی مردم سفر به سوابق عمومی سازمان بهداشت و درمان.

در عین حال مردم شک و تردید باقی می ماند. "جمع آوری و استفاده از اطلاعات شخصی (تشخیص صورت, شماره تلفن, آدرس منزل) در طول شیوع این است که واقعا یک فاجعه" یکی Weibo کاربر نوشت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب