امدادگران به دنبال 9 نفر گم شده در چین مرکزی لغزش

پکن - امدادگران در چین مرکزی جستجو شد شنبه برای افراد چپ دست رفته در یک زمین لغزش باعث شده در میان گسترده سیل

توسط MINERALNEWS در 18 تیر 1399

پکن - امدادگران در چین مرکزی جستجو شد شنبه برای افراد چپ دست رفته در یک زمین لغزش باعث شده در میان گسترده سیل در سراسر کشور است.

فاجعه رخ داد هوانگمی شهرستان در استان هوبئی در حدود 4 صبح با توجه به خدمات امداد و نجات. یکی دیگر از 40 نفر نجات داده شدند و با انتقال به پناهگاه آنها گفت.

این سال را سالانه سیل آمده است که چین به نظر می رسد که موفق به کسب حداقل یک پیروزی موقتی بیش از شیوع کروناویروس که اعتقاد بر این است که منشأ در هوبئی را در استان ووهان در اواخر سال گذشته.

سیل را ترک کرده اند بیش از 120 نفر کشته یا مفقود شده در سراسر استان های مختلف.

دولت پخش دوربین مدار بسته نشان داد صحنه های از شهرهای هولناک با سر-بالا آب در بخش هایی از استان آنهویی. آبهای گل رز بالاتر از سطح هشدار در 19 رودخانه پنج دریاچه ها و بیش از 400 مخازن در آنهویی کوهستانی مرزی منطقه فقط در غرب شانگهای و دیگر مراکز شهری در امتداد ساحل شرقی.

نزدیک به 30000 نفر تخلیه شدند در هوبئی را هوانگگنگ شهرستان پس از آب شروع به تراوش از یک مخزن باعث اضطراری کارگران به تقویت ساختار و حفاری کانال به انتشار سرریز.

جاری شدن سیل را مجبور به تغییر زمان از بخش های مهم چهار روز ملی امتحانات ورودی کالج برای برخی از دانش آموزان است. این آزمون در حال حاضر به تاخیر افتاده است برای یک ماه به دلیل شیوع کروناویروس.

آنهویی و همسایه هوبئی ظاهر شده اند در سخت ترین در این تابستان فصلی باران. خسارت برآورد شده در صدها میلیون دلار اضافه برای فشار بر اقتصاد ملی هنوز از وضعیتی وخیم از اثرات ویروس های مربوط به خاموش شدن ناگهانی و از دست دادن بازارهای خارج از کشور.

کلید توریستی در چین جنوبی را پایدار و جاری شدن سیل آسیب است که ترکیبات استرس های مالی ناشی از عظیم افت در تعداد بازدید کننده.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب