جمهوری خواهان با استثنا از مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر فشار ماسک-پوشیدن

واشنگتن - در محافل جمهوریخواه -- به استثنای مردی که منجر حزب -- بحث در مورد ماسک است که بیش از این زمان برای ق

توسط MINERALNEWS در 11 تیر 1399

واشنگتن - در محافل جمهوریخواه -- به استثنای مردی که منجر حزب -- بحث در مورد ماسک است که بیش از این زمان برای قرار دادن یک در.

به عنوان یک موج از عفونت چکش جنوب و غرب ایران با مقامات در حال هل دادن در برابر این تصور که ماسک ها در مورد سیاست به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نشان می دهد و گفتن آمریکایی ها آنها می تواند کمک به صرفه جویی در زندگی می کند.

سناتور. لامار الکساندر تنسی از حزب جمهوری خواه روز سه شنبه با صراحت به نام تهمت شروع به پوشیدن ماسک حداقل برخی از زمان برای تنظیم یک مثال خوب است.

"متاسفانه, این, ساده, نجات غریق عمل تبدیل به بخشی از یک بحث سیاسی است که می گوید: اگر شما برای مغلوب ساختن پیشی جستن شما نمی پوشیدن ماسک. اگر شما در برابر مغلوب ساختن پیشی جستن شما" الکساندر گفت.

این نادر برای جمهوری خواهان از مغلوب ساختن پیشی جستن که در اوایل این ماه گفته وال استریت ژورنال که برخی از مردم با پوشیدن ماسک به سادگی نشان می دهد که آنها رد از او. و جمهوری خواه اشاره برای عموم-و رئیس جمهور-را در آغوش ماسک-پوشیدن هستند که از تمام گوشه و مغلوب ساختن پیشی جستن و حتی از دوستانه محافظه کار رسانه ها است.

هر دو معاون رئیس جمهور مایک پنس و رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل در روزهای اخیر خواسته اند که آمریکایی ها برای پوشیدن یک زمانی که آنها قادر به حفظ فاصله اجتماعی. سناتور. میت رامنی جمهوری خواه ایالت یوتا گفت که این امر می تواند "بسیار مفید" برای مغلوب ساختن پیشی جستن به تشویق ماسک استفاده است.

"در یک ماسک قرار داده -- آن را نه پیچیده" مک کانل R-Ky., خواست آمریکایی ها در طول هفتگی خود در کنفرانس خبری روز سه شنبه.

هفته گذشته جمهوری خواه در کنگره لیز چنی از وایومینگ توییتی یک عکس از پدرش سابق معاون رئیس جمهور دیک چنی پوشیدن یک ماسک یکبار مصرف و یک کلاه کابوی. او شامل پیام: "دیک چنی می گوید پوشیدن ماسک #realmenwearmasks" یک برچسب است که تکرار کلمات گفتاری قبلا توسط دموکرات مجلس نانسی پلوسی.

استیو Doocy شرکت میزبان مغلوب ساختن پیشی جستن دوستانه صبح نمایش "فاکس و دوستان" گفت: در مصاحبه ای با خانه رهبر اقلیت کوین مک کارتی است که او نمی "دیدن هر نزولی در رئیس جمهور دیده می شود بیشتر از آن."

مک کارتی, R-کالیفرنیا پاسخ داد که برای تعطیلات آینده "ما می تواند به همه ما نشان می دهد میهن پرستی با قرمز و سفید و آبی است."

جکسون ویل فلوریدا شهر که در آن تهمت برنامه ریزی شده است به قبول خود renomination به عنوان جمهوری خواهان' نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ماه اوت اعلام کرد یک ماسک مورد نیاز برای فضاهای عمومی این هفته است. رئیس جمهور پسر بزرگتر گفت: شرایط جدید بودند و هیچ معامله بزرگ است.

"شما می دانید, من فکر نمی کنم که آن را بیش از حد پیچیده به پوشیدن یک ماسک و یا شستن دست های خود را و به دنبال بهداشت پایه پروتکل" Donald Trump Jr. گفت: فاکس کسب و کار در روز سه شنبه.

مغلوب ساختن پیشی جستن دستیاران باید در دفاع از رئیس جمهور امتناع از پوشیدن یک ماسک و اشاره کرد که او به طور منظم آزمایش coronavirus به عنوان دستیاران خود را. کسانی که خارج از دولت-از جمله کاخ سفید بازدید کنندگان و اعضای رسانه ها که در مجاورت نزدیک به او و پنس -- نیز تست شده است.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany نمی به طور مستقیم آدرس جمهوریخواه خواستار مغلوب ساختن پیشی جستن به پوشیدن ماسک در اغلب موارد اما اشاره کرد که رئیس جمهور گفت: در گذشته او هیچ مشکلی با پوشیدن یک زمانی که لازم است.

اما حتی با تدابیر ویروس پیدا کرده است راه خود را به کاخ سفید است. یک دستیار به پنس و همچنین به عنوان یک نظامی نوکر به مغلوب ساختن پیشی جستن در آزمایش مثبت برای ویروس.

هنوز ماسک استفاده باقی مانده نادر در بال غربی گفت: Rep. براد شرمن حزب دموکرات کالیفرنیا که با حضور یک هوش مطبوعاتی در کاخ سفید در روز سه شنبه با اعضای ارشد رئيس جمهور در کارکنان.

در این جلسه که او گفت: شامل حدود هشت کارکنان کاخ سفید تنها مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین عینک, ماسک, شرمن گفت. او اضافه کرد که هیچ کس در امن اتاق جلسه بود قادر به حفظ 6 فوت (1.8 متر) اجتماعی فاصله به عنوان توصیه شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

"من یاد گرفتم چیزی است که کاخ سفید یک ماسک-منطقه آزاد" شرمن گفته آسوشیتد پرس. "رئیس جمهور سازگار است. او خوب با مردم و نه با پوشیدن ماسک."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

نظرسنجی ها نشان می دهد که چگونه حزبی تقسیم بر ماسک دارای چشمانداز به افکار عمومی.

اکثریت قریب به اتفاق از دموکرات ها فکر می کنم مردم در جامعه خود باید یک ماسک زمانی که آنها در نزدیکی افراد دیگر در مکان های عمومی در حداقل ترین زمان از جمله 63% که می گویند آنها باید همیشه با توجه به نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو منتشر شده در اوایل ماه ژوئن است. در میان جمهوری خواهان 29 درصد می گویند ماسک باید پوشیده شود همیشه و 23 درصد می گویند که آنها باید پوشیده شود بیشتر از زمان. یکی دیگر از 23 درصد می گویند ماسک را باید به ندرت و یا هرگز استفاده می شود.

تهمت گرفتار شده است در دوربین یک بار پوشیدن ماسک. اما پنس و اعضای کاخ سفید coronavirus نیروی کار اغلب به نظر می رسد در پوشیدن ماسک.

"اگر شما می خواهید به بازگشت به فوتبال کالج در سال جاری پوشیدن چهره و پوشش. اگر شما می خواهید یک شانس در مدل بعدی بهار پوشیدن چهره و پوشش" جراح عمومی جروم Adams خواست آمریکایی ها.

در طول دوره بحران دولت ارسال پیام های مخلوط در ماسک. به عنوان اولین COVID-19 موارد شناسایی شده در خاک ایالات متحده آمریکا, بالا, مقامات بهداشت عمومی اصرار ماسک باید این سایت متعلق به کارگران خط مقدم.

در اوایل ماه آوریل CDC با صدور یک توصیه که مردم می پوشند پارچه پوشش صورت در تنظیمات عمومی که در آن دیگر اجتماعی فاصله اقدامات بودند دشوار است برای حفظ.

اما تهمت بلافاصله تضعیف CDC ارشاد با صراحت بیان کرد که او نمی تواند پس از آن نشان می دهد این امر می تواند نا زیبا برای فرمانده کل قوا به پوشیدن یک به عنوان او در دیدار با سران کشورها.

دیگر رهبران جهان از جمله کانادا جاستین ترودو و فرانسه از امانوئل پاکسازی را فرسوده ماسک های عمومی و خواست شهروندان خود را به انجام همان زمانی که آنها نمی تواند حفظ فاصله اجتماعی

لارنس Gostin یک متخصص سلامت در دانشگاه جورج تاون می گوید: "نگرانی های جمهوری خواه خواستار پوشیدن ماسک "ممکن است خیلی دیر است."

"عمومی دریافت کرده است از جمله پیام های مخلوط از دولت" Gostin گفت. "من از ترس ما ممکن است با گیر coronavirus تا زمانی که آن را می سوزاند از طریق جمعیت آمریکا و برگ صدها هزار نفر مرده است."

___

آسوشیتد پرس نویسندگان جیل Colvin, Darlene Superville و هانا Fingerhut در واشنگتن کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن