جمهوری خواه گروه حمایت بایدن توجه. تاثیر خود را بر روی رای دهندگان کمتر روشن

بزرگنمایی این تصویر معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن ، presumptive دموکراتیک نامزد صحبت می کند در طول

توسط MINERALNEWS در 19 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن ، presumptive دموکراتیک نامزد صحبت می کند در طول یک رویداد در مورد مراقبت های بهداشتی مناسب در Lancaster Pa. در تاریخ 25 ژوئن. جاشوا رابرتز/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جاشوا رابرتز/گتی ایماژ

جان Farner نظر خود را مادام العمر جمهوری خواه. او در جورج دبلیو بوش در سال 2000 مبارزات انتخاباتی و پس از آن در زمان کار در این دولت وزارت بازرگانی.

اما Farner شک و تردید بود که او را دیدم دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مرحله بر روی GOP مرحله. و در سال 2016 او تصمیم به رای دادن برای هر نامزد ریاست جمهوری.

این نوامبر هر چند Farner می گوید متفاوت است. طی سه سال و نیم را روشن ساخته است که او نیاز به انتخاب یک طرف که دیگر کافی به سادگی به پرهیز.

"بیش از 130,000 آمریکایی کشته و بیش از 30 میلیون نفر بیکار هستند. که فقط غیر قابل قبول در حال حاضر" Farner گفت. "ما همچنان به نگاه به کاخ سفید برای رهبری است که ما در حال گرفتن نیست."

Farner یک کمیته سازماندهی عضو با یک گروه جدید به نام 43 فارغ التحصیلان برای بایدن که راه اندازی در اوایل این ماه و به ارمغان آورده است در صدها سابق بوش کارکنان. (بوش کشور را 43 جمهور است.)

در سال گذشته تعدادی از ضد مغلوب ساختن پیشی جستن طرح های فنر از منتقدان محافظه کار. این صریح جمهوری خواهان و سابق جمهوری خواهان که تصمیم آنها رای گیری برای حزب نامزد در ماه نوامبر. و در برخی موارد آنها defecting به presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن. در هفته های اخیر فارغ التحصیلان از میت رامنی در سال 2012 انتخابات ریاست جمهوری شروع به سازماندهی تلاش برای حمایت بایدن. ماه گذشته یک گروه به نام سمت راست PAC تشکیل شده برای رسیدن به سابق مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان. و در سال 2019 از هرگز مغلوب ساختن پیشی جستن ایران استراتژیست آغاز لینکلن پروژه فوق العاده PAC که به طور معمول دیوهای رئیس جمهور با تبلیغات است.

YouTube

"هدف این است که به صحبت با رای دهندگان در این هدف متحده در راه است که آنها را پوشش کمک می کند تا آن را OK برای آنها این چرخه به هم نشستن آن و یا در واقع عبور از خط و رای بایدن" گفت: سارا Lenti, the Lincoln پروژه مدیر اجرایی و یک خود توصیف سابق جمهوریخواه که کار را برای جورج دبلیو بوش و Condoleezza Rice.

Lenti می گوید: خود گروه ساخته شده است تا جمهوری خواهان که درک چگونه به صحبت به جمهوریخواهان رای دهندگان. در علاوه بر این به تبلیغات لینکلن پروژه است که به طور خاص هدف قرار دادن ناراضی رای دهندگان در نوسان کلید متحده مانند ویسکانسین و فلوریدا.

نظرسنجی نشان داده است که اکثریت قریب به اتفاق جمهوری خواهان قصد رای دادن برای مغلوب ساختن پیشی جستن گشتند. محافظه کار و مخالف به نظر می رسد بریدن از کلی رای دهندگان.

"خیلی کوچک" گفت: جان مک هنری یک جمهوری خواه ناظر انتخابات با ستاره شمال پژوهش نظر که شک و تردید است که این عربستان-برای-بایدن گروه را تحت تاثیر قرار جمهوریخواهان. "شما نمی خوای دست کشیدن رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن از می گویند 95 درصد از جمهوری خواهان را به 85 درصد از جمهوری خواهان بر این اساس برخی از تبلیغات از کارکنان سابق در دولت قبلی."

مچنری افزود: "این امر می تواند احتمالا بیشتر قانع کننده به جمهوری خواهان اگر آن زمان officeholders که مصرف این ایستاده است."

در واقع تهمت که به نام این منتقدان محافظه کار "بازنده" چهره بسیار کمی مخالفت در میان جمهوری خواهان کنگره.

"حزب جمهوری خواه در برخی واقعا راه معنی دار تبدیل به برگ برنده حزب گفت:" جولیا آذری استاد دانشگاه که نوشته است در مورد سیاسی recalibrations و realignments.

اما جمهوری خواهان برای بایدن فکر نمی کنم آنها نیاز است که بسیاری از defections. انتخابات آنها می گویند می تواند پایین آمده به تعداد کمی از رای دهندگان در نوسان متحده است.

به گزارش اخیر نیویورک تایمز/سینا کالج, رای گیری, 6 درصد از رای دهندگان در شش حیاتی میدان نبرد متحده که حمایت مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 می گویند وجود دارد "نه واقعا شانس" آنها را به عقب او را دوباره در ماه نوامبر. یکی دیگر از 2 درصد می گویند که آنها را پشتیبانی نمی کند مغلوب ساختن پیشی جستن, اما آنها هنوز مطمئن شوید که اگر آنها رای خود را برای انتخاب مجدد.

آذری می گوید وجود دارد یکی دیگر از پویا در بازی است که باعث می شود آن را دشوار است برای تعیین کمیت فقط چگونه بسیاری از رای دهندگان واقعا به این نوع از پیام لینکلن پروژه و دیگر گروه های مشابه در حال هل دادن.

"[تهمت] باقی می ماند واقعا محبوب خود شناسایی خواهان" او گفت:. "چه سخت تر به آهنگ who is a self-شناسایی جمهوریخواه که متوقف شده شناسایی راه است که در توده مردم است."

به عبارت دیگر آذری می گوید: دلیل تهمت به نظر می رسد بسیار محبوب با ایران است چرا که برخی می-تواند جمهوری خواهان دیگر شناسایی به عنوان جمهوری خواه. در آخرین نیم قرن هیچ دموکرات نامزد ریاست جمهوری موفق به کسب سفید رای دهندگان با مدرک دانشگاهی; کسانی که رای دهندگان را تشکیل وفادار ایران رای گیری بلوک. اما در چند سال گذشته آنها شروع به حرکت به دور از حزب.

"وجود دارد یک مناسب و معقول تکه از آن سفید کالج تحصیل رای دهندگان که پشتیبانی از [ایران] سیاست های آنها در حمایت از کاهش مالیات, اما شما می دانید آنها نمی شود دیوانه در مورد رئیس جمهور تهمت خواستار عذرخواهی از بابا والاس در این هفته گفت:" مک هنری با اشاره به سیاه راننده نسکار تهمت خاص در توییتر.

مچنری می گوید اگر انتخابات ریاست جمهوری در نهایت نوبت به بحث سیاست آن سفید کالج تحصیل رای دهندگان خواهد بود مجبور به انتخاب بین سیاست و تن. و آن را ممکن است سیاست برنده خواهد شد ،

اما خواهان حمایت بایدن معتقد هستند که تن و شخصیت را بیشتر.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب