گزارش: عضو هیات مذهبی مجمع می میرد از ویروس

تهران - 78 ساله عضو روحانیت بدن که انتخاب این کشور رهبر مرده است از بیماری ناشی از کروناویروس جدید, اخبار سازم

توسط MINERALNEWS در 26 اسفند 1398

تهران - 78 ساله عضو روحانیت بدن که انتخاب این کشور رهبر مرده است از بیماری ناشی از کروناویروس جدید, اخبار سازمان های گزارش روز دوشنبه. او آخرین چندین سران ایران به آلوده شده اند در بدتر شدن شیوع.

شیوع آلوده حدود 14000 نفر در ایران کشته و بیش از 700 با تلفات پریدن بیش از یک صد نفر در 24 ساعت گذشته. اعداد حقیقی ممکن است حتی بالاتر به عنوان برخی از آنها سوال دولت را گزارش کنند.

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث تنها خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه.

اکثریت قریب به اتفاق مردم بعد از بهبود از این ویروس جدید است. کسانی که با خفیف بیماری بهبود می یابند در حدود دو هفته در حالی که کسانی که با شدیدتر بیماری ممکن است سه تا شش هفته بهبود می یابند.

نیمه رسمی فارس و تسنیم آژانس های خبری گزارش داد که آیت الله هاشم Bathaei پایین-مشخصات وزش نسیم تازه عضو مجلس خبرگان رهبری درگذشت از COVID-19 بیماری است.

روحانی مجلس اختیار تعیین یا حذف رهبر ایران که حرف آخر را در تمام سیاست.

آیت الله علی خامنه ای که 80 سال پیر شده است و در قدرت پس از سال 1989 عینک دستکش یکبار مصرف در برخوردهای صورت ظاهرا به عنوان یک احتیاط.

وزرای کابینه و اعضای مجلس انقلابی از اعضای گارد و وزارت بهداشت مقامات آلوده شده اند, ترکیب, ترس, در مورد ایران, پاسخ به همه گیر جهانی است که آلوده حدود 170,000 نفر در سراسر جهان کشته و بيش از 6500.

بیش از 77,000 مردم بهبود یافته اند.

رسمی پیشرو ایران در پاسخ به این ویروس در روز یکشنبه ابراز نگرانی می کند که امکانات بهداشتی می تواند تحت الشعاع اگر میزان موارد جدید همچنان به صعود.

"اگر این روند ادامه دارد و نمی خواهد به اندازه کافی ظرفیت" علی رضا زالی که منجر به مبارزه با شیوع بیان شد که توسط دولت-اجرای خبرگزاری ایرنا.

ایران اعتقاد بر این است که در اطراف 110,000 تخت بیمارستان از جمله 30,000 در پایتخت, تهران. مقامات متعهد به راه اندازی کلینیک های سیار به عنوان مورد نیاز است.

با وجود نصب تلفات بسیاری از ایرانیان در حال مایکروسافت کردن نگرانی در مورد ویروس. خیابان های تهران شلوغ شد روز شنبه با بسیاری از مردم از خرید در فروشگاه ها با شواهد کمی از وحشت-خرید.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن