خبرنگار نوت بوک: رم تحت Coronavirus مستند

بزرگنمایی این تصویر در حالت عادی برابر بارها و کافه ها از پیازا Trilussa قلب روم شب زنده داری. در حا

توسط MINERALNEWS در 26 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

در حالت عادی برابر بارها و کافه ها از پیازا Trilussa قلب روم شب زنده داری. در حال حاضر تمام است که توقیف; اجاره دوچرخه ایستاده است و تنها صدا است که آبشار در چشمه. سیلویا Poggioli/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سیلویا Poggioli/NPR

شده است کمتر از یک هفته پس همراه با 60 میلیون ایتالیایی من قرار داده و تحت یک دولت-دستور قرنطینه سعی کنید برای جلوگیری از گسترش ایتالیا coronavirus شیوع بدترین خارج از آسیا است. این شعار جدید است #iostoacasa -- من ماندن در خانه.

یک شبه زندگی سراسر کشور تبدیل شده است وارونه. حتی برای کسی که گزارش از مناطق جنگی و با تجربه سه سال از بمباران ناتو در بالکان آن دلسردکننده است. من به طور مداوم با احتیاط. از چه ؟ چه کسی می داند. چیزی است کمین در اطراف من و من نمی دانم آنچه در آن است. من دست شستن مداوم — اما من شده اند از تمام روز و دیده نمی شود هر کسی.

زندگی در ایتالیا COVID-19 منطقه قرمز است مثل این است که معلق بین قرون تاریک و sci-fi آینده.

در اینجا در رم همه ناگهانی این شهر معمول پر هرج و مرج و بوق-بوق موسیقی متن فیلم تبدیل شده است. به سختی و با هر گونه ترافیک شما می توانید در واقع شنیدن جیر جیر از فرسوده درب لولا. غوغای پرندگان یک علامت اولیه از بهار است که تقریبا بیش از حد بلند.

این مستند اقدامات به شدت به اجرا گذاشته است. تمام رستوران ها و کافه ها, بارها, خرده فروشی, فروشگاه, سینما, تئاتر, موزه ها — شما نام آن را — در حال تعطیل حداقل تا 25 مارس.

تنها استثنا در فروشگاه های مواد غذایی, داروخانه ها و دکه های روزنامه فروشی. دولت می خواهد برای اطمینان از تمام شهروندان دسترسی به اطلاعات و بسیاری از مسن ایتالیایی ها هنوز هم ترجیح می دهند روزنامه به صفحه نمایش کوچک است.

با کاتولیک توده ها ممنوع, زنگ ها از Basilica di Santa Maria در Trastevere chimed برای 10 دقیقه شنبه در 8 p. m. در در نشانه ای از همبستگی و دعا برای همه درد و رنج از عواقب ناشی از کوروناویروس. سیلویا Poggioli/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سیلویا Poggioli/NPR

هر کسی که سرمایه گذاری را به همراه یک پلیس, فرم, قابل دانلود از وزارت کشور, وب سایت که در آن شما باید به "خود گواهی" چرا شما هستند. تنها مقاصد مجاز برای خرید مواد غذایی و دارو, سلامت, دلایل و شرایط اضطراری و محل کار یا بازگشت به خانه. متخلفان صورت سه ماه در زندان و یا جریمه نقدی از حدود 230.

من در زندگی Trastevere در قلب پیر رم نه چندان دور از پیازا Trilussa. مربع است که شناخته شده برای آن شب زنده داری پر جنب و جوش و معمولا پر از مردم 24/7.

دیگر نه. هر واحد نمای توقیف. دوچرخه اجاره ایستاده است. تنها صدا است که آبشار در بزرگ چشمه که غالب مربع است.

وجود دارد برخی از فعالیت های انسانی در این نزدیکی هست در Frutteria Er Cimotto یک بالا پایان تولید تازه های فروشگاه. همانطور که من راه رفتن در فدریکو Seracchiani است کیسه کنگر فرنگی برای تنهاست مشتری. من از او بخواهید آنچه در آن احساس می کند مانند در اینجا در حال حاضر.

"این محله همیشه بسته بندی شده با افراد جوان در حال حاضر هیچ کس! آن را کاملا سورئال احساس می کند مانند جهان دیگر" او می گوید. "این مستند تنها راه حل, حتی اگر آن است شدید. من فکر می کنم آن کار می کنند. حداقل من امیدوارم."

در واقع برخی از نظرسنجی ها نشان داده اند که بیش از 60 درصد از ایتالیایی ها از تصویب دولت مستند تصمیم گیری است.

به عنوان من همچنان به راه پر پیچ و خم از طریق محله من, به نظر می رسد تنها ساکنان این روزها همراه با پرندگان گربه ها و ارواح. راه رفتن در این صد ساله سنگفرشهای آن را سخت به فکر می کنم آنها قبل از این دیده ام. آن را در اینجا در امتداد رودخانه Tiber که طاعون را در سال 1656 که ادعا کرد بیش از 14,000 زندگی می کند.

در زمان عادی بازدید کنندگان برای رم به من بگویید که چگونه زده آنها از نزدیکی-عدم وجود پلیس و فراوانی از کشیش. ناگهان کشیش ناپدید شده اند و پلیس همه جا هستند — رومینگ خیابان ساخت تصادفی چک که مردم در حال حمل خود را "خود-گواهینامه" فرم.

من آماده شده است. اگر من متوقف شده توسط پلیس من به آنها می گویم من یک خبرنگار هستم و به گزارش. آن را به عنوان اتفاق افتاده است در ظهر جمعه تنها کسی که من را به فرار روزنامه نگار دیگر مارینا Garbesi.

چه ترسناک در مورد ویروس های, او به من گفت که دشمن نامرئی است.

"مثل یک کوسه شنا بسیار بسیار پایین تر از سطح بسیار خطرناک است. ما باید این استعاره در ذهن" او گفت:.

من او را پرسید که چگونه در حال ایتالیایی ها با دست زدن به قرنطینه.

"ایتالیایی ها احترام نمی گذارند قوانین. که یک کلیشه حقیقت است" او پاسخ داد. "اما آنها می دانند که چگونه به مسئولیت رسیدگی به شرایط از خطر جدی است چرا که آنها یک حس جامعه — حتی در شهرهای بزرگ مردم به یکدیگر کمک کردن."

کسانی که نیاز به کمک معنوی هستند ، کاتولیک توده های معلق به عنوان مراسم عروسی و مجالس ترحیم. اما حقیقت این است که دوران پر برکت تلفن همراه — برخی از کشیش ها جشن دسته جمعی در WhatsApp.

و برخی از رم کلیساها هنوز ارسال پیام راه قدیمی است. در 8 p. m. روز شنبه, زنگ ها از تمام کلیساها در Trastevere زنگ زد برای 10 دقیقه در نشانه ای از نزدیکی همبستگی و دعا برای همه کسانی که رنج می برند از عواقب ناشی از ویروس است.

به ضبط آن زنگ من تا به حال به سرمایه گذاری در تاریکی. من با تعجب: باید یک پلیس متوقف کند من می روم افسر در نظر ضبط زنگ کلیسا مشروع شکل کار می کند ؟ من شک دارم.

اما من رفتم به ناشناخته به هر حال. تنها برای تلفن های موبایل از شب بودند آژیر آمبولانس در فاصله و آنچه را که منتقل شد ماشین پلیس با چراغ آبی.

خیابان من ضعیف است روشن است که برای یک بار در خدمت هدف من است. من مواجه می شوند هیچ کس به من منتقل مخفیانه در امتداد دیوار و در سایه به پیازا سانتا ماریا در Trastevere شد من مخفی در یک کوچه پشت یک گیاه گلدانی تا 8 بعد از ظهر زمانی که من به خانه بازگشت و من تا به حال یکی از بهترین زنگ کلیسا ضبط شده من تا کنون ساخته شده است. اما من هم احساس به عنوان اگر من تا به حال نقض آنچه واقعا احساس می کند مانند زمان جنگ منع رفت و آمد.

در حالی که churchgoers ممکن است دلداری با chiming زنگ بیشتر سکولار ایتالیایی ها را در بر داشت یک راه متفاوت برای exorcise coronavirus شیطان. بسیاری از خانه نمایش آگهی ها با عکس از رنگین کمان و کلمات جدید دیگری شعار andrà tutto بن -- همه چیز خوب خواهد بود.

و شده است وجود دارد یک فوران موسیقی اوباش فلش از پنجره ها و بالکن ها به عنوان همسایه عضویت در ترانه — سرود ملی, پاپ, اپرا, و tarantellas.

حتی اگر خانه نشین ایتالیایی ها هستند واکنش — حداقل تاکنون — با یک مشخصه حس شوخ طبعی زندگانی و موسیقی استعداد.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن