گزارش می گوید: برف در حال سقوط بود در طول کشنده, جاده, اتوبوس, سقوط

HARRISBURG, Pa. - نور برف در حال سقوط بود در یک سانحه رانندگی در شاهراه پنسیلوانیا که به کشته شدن پنج نفر در م

توسط MINERALNEWS در 17 بهمن 1398

HARRISBURG, Pa. - نور برف در حال سقوط بود در یک سانحه رانندگی در شاهراه پنسیلوانیا که به کشته شدن پنج نفر در ماه گذشته و اتوبوس فقط یک علامت هشدار دهنده برای حفظ زیر 55 مایل در ساعت (89 kph) در یک منحنی با توجه به مقدماتی گزارش تحقیقی پنجشنبه منتشر شد.

ملی ایمنی حمل و نقل سه صفحه گزارش گفت: تمام جنبه های از تصادف باقی می ماند تحت بررسی است.

این گزارش می گویند نیست با چه سرعتی اتوبوس رفت و آمد بود زمانی که راننده کنترل را از دست داده حدود 30 مایل (50 کیلومتر) در شرق پیتسبورگ. ارسال شده محدودیت سرعت در آن کشش 70 مایل در ساعت (113 kph) اما وجود یک نهاد مشورتی است, نشانه های قبل از محل تصادف با سرعت های پایین تر حد در این گزارش گفت:.

اتوبوس توسط Z&D Tour, Inc., تا به حال شده است سفر از Rockaway نیوجرسی به سینسیناتی زمانی که تصادف رخ داده است حدود 3:30 a. m. Jan. 5 در یک روستایی کوهستانی منطقه از جاده که آن هم Interstates 70 و 76 که کشش.

درایور شناسایی شده در این گزارش تنها به عنوان یک 58 سال, پیر مرد, در تصادف کشته شد همراه با دو اتوبوس مسافران است. دیگران کشته شدند و دو, UPS, درایور, Daniel Kepner و 53 و دنیس Kehler, 48 که از Harrisburg, پنسیلوانیا یک سخنگوی شرکت گفته است.

این گزارش گفت: تقریبا همه از 61 مسافران در Z&D تور motorcoach مجروح شدند. این گزارش گفت که اتوبوس طراحی شده برای 57 مسافران است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن