گزارش: پلیس نیویورک سوء اغلب شامل اقلیت جوانان

نیویورک - اکثریت قریب به اتفاق از شکایت در مورد شهر نیویورک افسران پلیس' بدرفتاری از جوانان ناشی از برخورد با

توسط MINERALNEWS در 19 خرداد 1399

نیویورک - اکثریت قریب به اتفاق از شکایت در مورد شهر نیویورک افسران پلیس' بدرفتاری از جوانان ناشی از برخورد با سیاه و اسپانیایی, کودکان, بر اساس یک مطالعه جدید توسط پلیس شهر دیده بان آژانس.

نزدیک به دو سوم از جوانان شکایت به پولیس شکایت بررسی هیئت مدیره درگیر کودکان, رنگ, این گزارش می گوید از جمله برخی از "برای متوقف به ظاهر بی ضرر فعالیت هایی مانند بازی بالا fiving, در حال اجرا, حمل کوله پشتی و jaywalking."

این گزارش بر اساس بررسی بیش از 100 شکایت برجسته چند نمونه از دهها و می آید در میان نصب خواستار پلیس اصلاحات در پی مارس 25 مرگ جورج فلوید در دست پلیس مینیاپولیس. هزاران نفر از نیویورک گرفته اند به خیابان ها در اعتراض به Floyd مرگ و تماس برای پاسخگویی بیشتر.

"آن زمان برای NYPD را دوباره در نظر بگیرید که چگونه افسران پلیس و جوانان ما آدرس و نابرابری در اجرای قانون و ارتکاب به swift نظم و انضباط زمانی که افسران درگیر در سوء" فرد Davie, صندلی غیر نظامی شکایت بررسی هیئت مدیره در بیانیه ای گفت.

دیده بان آژانس توصیه می شود پلیس شهر نیویورک اقدامات برای جلوگیری از "بیش از policing" از اقلیت های اسرائیلی و شکستن آن استفاده از زور داده ها بر اساس سن و نژاد.

NYPD گفت: حتی یک مورد از سوء رفتار پلیس غیر قابل قبول است.

"اولویت کمیسیون (درموت) حاوی مجموعه ای است برای NYPD است که به reimagine انجام همه ما می توانیم برای محافظت و خدمت به شهر نیویورک کودکان و نوجوانان" این گروه در بیانیه ای گفت. "پس از بررسی دقیق ما قبول هر یک از CCRB را متفکر و سازنده توصیه — که برخی از آنها در حال حاضر در حال اجرا و همه از آن تقویت خواهد شد و ما جوانان جدید استراتژی است."

این گزارش توضیح می دهد 2018 حادثه که در آن پلیس frisked یک گروه از سیاه و اسپانیایی پسران سنین 8 تا 14 که خنده و بازی با چوب. افسران ظاهرا اشتباه کودکان برای یک گروه اسپانیایی مردان در 20s گزارش به "تعقیب و مبارزه" با یک کارد بزرگ و سنگین و یک چوب بر اساس این گزارش.

دو نفر از این کودکان از جمله یک دختر 8 ساله بودند به زندان گرفته شده برای رفتار آشوبگرانه. اما ماموران بعد از آن به "اظهارات متناقض در مورد آنچه کودکان انجام شد قبل از آنها متوقف شد" این گزارش می گوید.

غیر نظامی شکایت بررسی هیئت مدیره توصیه می شود نظم افسران و گفت آنها "آیا سوء ظن معقول به این باور هر یک از پسران مسلح بودند زمانی که آنها frisked."

مادر دختر 8 ساله گفت: پسر او تا به حال نشده است به درستی درمان, این گزارش می گوید: "و این که رویاهای خود را از یک افسر پلیس شد."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن