گزارش: 'زنده PD' می گوید آن را نابود تصویری از مرگ در بازداشت پلیس

بزرگنمایی این تصویر در این تصویر ساخته شده از مارس 28 2019 بدن, دوربین ارائه شده توسط اداره پلیس آست

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

در این تصویر ساخته شده از مارس 28 2019 بدن, دوربین ارائه شده توسط اداره پلیس آستین در تگزاس Williamson County نمایندگان را پایین نگه دارید خاویر Ambler به عنوان یکی از آنها را با استفاده از یک تفنگ بی حس کردن خود در طول بازداشت خود در آستین. او در نهایت درگذشت. اداره پلیس آستین از طریق AP/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اداره پلیس آستین از طریق AP/AP

تصویری گرفته شده توسط یک واقعیت تولید تلویزیون خدمه نمایش مرگ مرد سیاه و سفید در حالی که او در بازداشت ماموران اجرای قانون در تگزاس بنا به گزارش رسیده که نابود شده اند با توجه به Austin روزنامه.

این بدان معناست که فیلم "دیگر نمی تواند بیش از تبدیل به آستین محققان" گزارش Austin American-دولتمردان بود که در تماس با نمایندگان برای unscripted سری زنده PD در روز سه شنبه.

درخواست برای اظهار نظر به A&E, کابل شبکه که تولید نشان نمی شد و قبل از بازگشت NPR منتشر شده این داستان.

وحی در مورد تخریب این ویدئو می آید پس از دولتمردان و آستین بر اساس ABC وابسته KVUE گزارش این هفته در جزئیات مارس 2019 مرگ خاویر Ambler.

آنها نیز به دست آمده بدن فیلم دوربین از Austin افسر پلیس نشان Ambler لحظات پایانی.

این وقایع به نور آمده به عنوان ایالات متحده آمریکا است که مقابله با دهه از مسائل مربوط به نژادپرستی نظاممند و مزمن بدرفتاری از جوامع اقلیت توسط پلیس. مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید که ماه گذشته زمانی که یک سفید مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او برای بیش از هشت دقیقه است موجب تظاهرات در آمریکا و در سطح بین المللی.

گذشته از مرگ آنها دستگیر شده در تصویری دیگر وجود دارد شباهت ها در راه مردان درگذشت.

Austin American-Statesman YouTube

بدن دوربین فیلم نشان می دهد که مانند فلوید Ambler التماس برای رحمت و گفت Williamson County Sheriff نمایندگان او نمی تواند نفس بکشد. Ambler به ضرب گلوله کشته شد بارها و بارها با یک تفنگ بی حس کردن به عنوان اجرای قانون کار می کرد به او را مهار. Ambler همچنین به آنها گفت که او دچار نارسایی احتقانی قلب.

"او گریه" Save me "قبل از نمایندگان مستقر نهایی شوک" به دولتمردان گزارش شده است.

کاغذ یادداشت Ambler بود که 40 در زمان مرگ او کشیده شد بیش از Williamson County Sheriff نمایندگان که متوجه شده او موفق به تار SUV خود را به چراغهای جلو به ترافیک می دوزند.

نمایندگان تعقیب Ambler برای 20 دقیقه پس از او متوقف نمی شود, این دولتمرد گزارش اضافه می کند که Ambler در نهایت سقوط وسیله نقلیه خود را.

KVUE به گزارش کلانتر, اقدام به "سپر اطلاعات از آزادی پس از دریافت اولین درخواست در ماه فوریه است." آن را نیز یادداشت Ambler مرگ رد شد یک قتل.

مقامات منتخب در Williamson County, از جمله برخی از اعضای شهرستان کمیساریای دادگاه ایالتی تگزاس در کنگره جیمز Lex در حال حاضر خواستار کلانتر رابرت Chody به استعفا, عضو, ایستگاه کوت در آستین ،

"گروه خود را کشته #JavierAmbler فیلم برداری آن را به صورت یک واقعیت تلویزیون نشان می دهد و سپس آن را پوشش داده تا برای 15 ماه" Lex توییتی چهارشنبه. "من خواستار استعفای خود را به خاطر من مترقی است. من خواستار استعفای خود را از آنجا که من یک انسان است."

سوال نیز باقی می ماند در مورد آینده زندگی می کنند PD داده اتصال آن به Ambler حادثه و مشابه نشان می دهد پلیس می شود پس از 32 فصل است.

به عنوان NPR اریک Deggans گزارش یک سخنگوی A&E گفت: این ارزیابی زمانی که زنده PD ممکن است بازگشت.

کشیده شد در اوایل این ماه "از احترام به خانواده جورج فلوید و دیگران که از دست داده اند و زندگی خود را در مشورت با بخش ما به دنبال" این شبکه در بیانیه ای گفت: با توجه به سرگرمی انتشار انواع.

دن آبرامز, میزبان زندگی می کنند PD در زمان به توییتر برای tamp پایین هر نگرانی خود را از برنامه خواهد بود nixed.

"به همه شما پرسیدن که آیا #LivePD آینده. . .پاسخ مثبت است," او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب