گزارش تلویزیون ایران پخش 355 اعترافات زیر شکنجه بیش از دهه

دبی, امارات متحده عربی - تلویزیون دولتی ایران پخش کرده است که مظنون به اعترافات زیر شکنجه حداقل 355 نفر در طول

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399

دبی, امارات متحده عربی - تلویزیون دولتی ایران پخش کرده است که مظنون به اعترافات زیر شکنجه حداقل 355 نفر در طول دهه گذشته به عنوان وسیله ای برای هر دو سرکوب مخالفان و ترساندن فعالان در جمهوری اسلامی ایران از طرف سرویس های امنیتی با توجه به گزارش منتشر شده در پنج شنبه.

مطالعه منتشر شده توسط عدالت برای ایران و فدراسیون بین المللی حقوق بشر برشمرد موارد از زندانی بودن مربی به خواندن از تخته سفید با تلویزیون دولتی خبرنگاران سفارش آنها را به تکرار خطوط در حالی که لبخند بر لب.

دیگران بازگو بودن مورد ضرب و شتم, تهدید به خشونت جنسی و عزیزان خود استفاده برابر آنها به عصاره شهادت نادرست بعد از پخش اخبار, مجله سبک را نشان می دهد و برنامه های تغییر ظاهر به صورت مستند در این گزارش گفت:.

تعداد کسانی که فیلم برداری به احتمال زیاد حتی بیشتر است که برخی می گویند خود اعترافات زیر شکنجه هنوز به درجه, در حالی که دیگران ممکن است فورا در دسترس محققان محمد نیری, co-مدیر عدالت برای ایران.

"آنها همیشه زندگی می کنند که با ترس از زمانی که آن را به اتفاق می افتد" نیری آسوشیتدپرس گفت. "به طوری که ترس خود را در آن موارد است و نه کمتر از این ترس و غم و اندوه و درد از کسانی که اعترافات را پخش شده است."

ایمیل های فرستاده شده به جمهوری اسلامی ایران رادیو و تلویزیون دولتی رادیو و تلویزیون شرکت می تواند تحویل داده نمی شود. ایران در سازمان ملل متحد نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.

جامعه ایران تنها دولت می تواند خود و کار های تلویزیونی و ایستگاه های رادیویی. ماهواره هر چند شایع در سراسر تهران باقی می ماند غیر قانونی است. یوتیوب و دیگر غربی جریان ویدئو خدمات مسدود شده است. است که برگ های بسیاری از تماشای صدا و سیما در سراسر آن متعدد ملی و استانی ایستگاه.

در حالی که وزارت امور خارجه کانال های تلویزیونی باقی می ماند یک نیروی عمده در سراسر بسیاری از خاورمیانه و به خصوص صدا و سیما به نظر می رسد تحت تاثیر قرار توسط دولت و سازمان های امنیتی مانند ایران وزارت اطلاعات نظامی آن و بازوی اطلاعاتی این کشور شبه نظامی پاسداران.

"صدا و سیما در عمل به عنوان یک رسانه توپی که لینک یک شبکه گسترده ای از امنیت اطلاعاتی نظامی و قضایی سازمان" در این گزارش است. "صدا و سیما است که به سادگی در یک سازمان رسانه ای و به هیچ وجه مستقل اما نه ارگان دولت سرکوب است که با استفاده از ابزار ارتباط جمعی."

که ترجمه را به تمرکز بر ایران از تولید و تمرینات به پخش اعترافات طولانی انتقاد توسط اروپا و آمریکا و همچنین گروه های حقوق بشر.

واشنگتن تحریم یک بانک در حمایت از صدا و سیما در ماه نوامبر 2018 و بعد از آن مدیر, Abdulali علی عسگری. وزارت خزانه داری ایالات متحده می گوید صدا و سیما "به طور معمول پخش نادرست اخبار و گزارش و تبلیغات از جمله اعترافات اجباری زندانیان سیاسی." ایالات متحده دادستان حتی ادعا یک صدا و سیما استخدام کارمند سابق نیروی هوایی ایالات متحده تحلیلگر اطلاعاتی برای محافظت از.

اما تحریم صدا و سیما خود شده اند چشم پوشی و هر شش ماه پس از اینکه اعمال شده توسط دولت اوباما در سال 2013 در بخش بیش از آنچه که وزارت امور خارجه است به عنوان "ایران تعهد خود را به اطمینان حاصل شود که مضر ماهواره ای دخالت نمی کند بیرون آمدن از قلمرو آن است."

استفاده از تلویزیونی اعترافات زیر شکنجه قدمت آن به هرج و مرج سال های بلافاصله پس از ایران در سال 1979 انقلاب اسلامی. تلویزیون دولتی پخش اعترافات مشکوک اعضای کمونیست و گروه های شورشی و دیگران. حتی مهدی بازرگان نخستین نخست وزیر پس از انقلاب هشدار داده در یک نقطه او می تواند بازداشت و با قرار دادن در تلویزیون "تکرار همه چیز مانند یک طوطی."

شده اند وجود دارد تعدادی از موارد از پخش اعترافات زیر شکنجه بود که خبرنگار نیوزویک مازیار بهاری که رو انگلیسی تنظیم کننده به لغو مجوز برای تلویزیون دولتی ایران به زبان انگلیسی بازوی Press TV در طول پخش خود را.

به گزارش عدالت برای ایران و فدراسیون بین المللی برای حقوق بشر توصیف جزئیات در مورد مازیار ابراهیمی که بعد از آن گفت: وزارت اطلاعات مقامات شکنجه او و 11 نفر دیگر به اعترافات زیر شکنجه به دروغ ادعا می کنند آنها ترور دانشمندان هسته ای ایران از طرف اسرائیل است.

"حتی پس از اعتراف به ترور دانشمندان هسته ای ایران, ابراهیمی هنوز شکنجه و تحت فشار به مسئولیت دیگری حل نشده مورد انفجار در موشک کارخانه در نوعی مرغابی وحشی" این گزارش گفت:.

ابراهیمی بعد آزاد شد و ایران را ترک کرده و به آلمان. پس از بی بی سی فارسی در گزارش خود داستان ایرانی سخنگوی دولت Ali Rabiei در ماه اوت به نام ابراهیمی شکنجه "غیر حرفه ای" و گفت: کسانی که مسئول خواهد بود پاسخگو باشند.

به تاریخ قرار است اعلام چنین فرضی در نظر گرفتن محل.

اما وجود دارد بسیاری از بیشتر بر اساس این گزارش از جمله کسانی که هنوز خود را برای دیدن اعترافات پخش. کسانی که به محض اعداد در طول دهه گذشته به عنوان یک شگفتی به نیری و دیگر محققان است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"این به دلیل شوک خالص از اعداد است که ما تصمیم به آن بیشتر توجه کرد. "شما آنها را با هم و تنها پس از آن شما ببینید که چگونه بزرگ مشکل است. آن است که نه فقط در هر حال حاضر و پس از آن. بدون این سیستماتیک است. این پیوسته است."

___

دنبال جان Gambrell در توییتر در www.twitter.com/jongambrellAP.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن