تشکر. استیو کینگ دعوا برای صندلی خود ایران را با این نسخهها کار به او فشار خارج

بزرگنمایی این تصویر تشکر. استیو کینگ در یک townhall در همپتون, آیووا در تابستان 2019. خاک رس کارشنا

توسط MINERALNEWS در 11 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

تشکر. استیو کینگ در یک townhall در همپتون, آیووا در تابستان 2019. خاک رس کارشناسی ارشد/آیووا رادیو عمومی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
خاک رس کارشناسی ارشد/آیووا رادیو عمومی

هفته قبل از سال 2018 ميان ترم جمهور تهمت ایستاده بود قبل از بسته بندی شده عرصه در کانسیل بلوففس, آیووا, و به طور خاص تشکر. Steve King — سپس در حال اجرا خود را برای نهمین دوره.

"[شاه] ممکن است جهان را محافظه کار ترین انسان" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: به جمعیت تشویق هواداران.

در حال حاضر جمهوری خواه در کنگره استیو کینگ در حال مبارزه برای آویزان بر روی صندلی خود را. رهبران جمهوری خواه محروم و او را از خود کمیته تکالیف در اوایل سال 2019 برای نژادپرستانه نظرات او در نیویورک تایمز و در حال حاضر برخی از جمهوری خواهان می ترسند اگر پادشاه برنده اصلی او خود را rock-ribbed جمهوری خواه منطقه در خطر قرار گرفتن توسط دموکرات ها ،

پادشاه دارای یک تاریخچه از نظرات توهین آمیز است. خواه عمل و Sioux City, resident عمر مارکز زندگی در کینگ منطقه. مارکز که در واشنگتن دی سی مورد استفاده قرار گیرد برای حمایت از شاه و می گوید او در دفاع از او هنگامی که از مردم پرسیده شد که چرا او نگه داشته شدن انتخاب می شوند.

"من می گویم" مردم از چهارمین منطقه مانند او که چرا'," مارکز گفت. "او ایستاده بود در اصل. شما می توانید که به دور از کنگره."

در حال حاضر مارکز می خواهد یک تغییر است. او پشتوانه جرمی تیلور سابق شهرستان سرپرست و یک روحانی در گارد ملی.

اما پادشاه گذشته اظهارات نیست قسمت اصلی بحث در این اولیه. به جای تمرکز بر شاه نفوذ.

پادشاه محروم شد از خانه خود کمیته تکالیف از جمله یک صندلی بر روی همه مهم کارگروه کشاورزی در سال 2019 پس از بازجویی که از نظر سفید ملی و سفید supremacist شد توهین آمیز در مصاحبه ای با نیویورک تایمز. در حالی که شاه هنوز هم دارای طرفداران بسیاری از بالا, آیووا, جمهوری خواهان باید او را رها. در میان آنها برجسته است آیووا اجتماعی محافظه کار و مدیر عامل از خانواده رهبر باب Vander Plaats که برش یک آگهی از طرف یکی از کینگ مخالفان.

"هر آنچه که شما فکر می کنم استیو کینگ روشن است او دیگر موثر" Vander Plaats می گوید در آگهی پرداخت برای اولویت های, Iowa. "او نمی تواند ارائه به رئیس جمهور تهمت و او نمی تواند پیشرفت ما ارزش های محافظه کار."

سفیر ایالات متحده در چین و سابق آیووا دولتی تری Branstad نیز رها پادشاه. او و Vander Plaats حمایت دولت سن. شیدا Feenstra از بدنه که تا کنون outraised کنگره.

یکی دیگر از Feenstra حامی دیوید Kochel یک توافق کمپین استراتژیست که می گوید زمان آن را برای پادشاه به رفتن.

"در طول سال را شعارهای تغییر کرده است تمرکز خود را بر مسائل تغییر کرده است و این نوع منجر به این نقطه من فکر می کنم ما در" Kochel گفت.

پادشاه تنها برنده خود را در منطقه با سه امتیاز در سال 2018 به حزب دموکرات و سیاسی تازه وارد J. D. Scholten. او دوباره در حال اجرا و به امید یک مسابقه برگشت این سال است. Kochel می گوید: این منطقه هرگز نباید در بازی برای دموکرات ها.

"این به شما می گوید که ما در معرض خطر از دست دادن صندلی اگر کنگره پادشاه نامزد" Kochel گفت.

کالیفرنیا ، کیم رینولدز به آسانی او را ضرب و شتم دموکراتیک حریف فرد Hubbell در سال 2018 در کینگ منطقه — Kochel می گوید بیش از 20 امتیاز.

اما شاه اصرار دارد کسانی که در حزب او که در حال حاضر در مخالفت با او را در حال ترس از مواجهه با انتقاد.

"هرگز Trumpers هستند که ginned این همه" پادشاه گفت: در طول یک بحث که تلویزیون در Des Moines.

ادعای پادشاه خانه رهبر اقلیت کوین مک کارتی گفت: او می تواند خود را به کمیته تکالیف عقب اگر او دوباره انتخاب شد اما مک کارتی می گوید که این درست نیست. پادشاه گفت: در بحث او قربانی از تلاش سازمان یافته برای بیرون راندن او.

"این من" پادشاه گفت:. "این است که در مردم ساخته شده است که کسانی که در تصمیم گیری ها و مردم نیاز به درک آنچه در آن است در مورد. حال نقل قول نابجا در نیویورک تایمز?"

ژوئن 2 اصلی را نشان می دهد اگر همه این کار را در درون حزب جمهوری خواه است که به اندازه کافی به فشار پادشاه خارج از کنگره. اما آمدن در سراسر به عنوان یک بحرانزده و ضد استقرار کنگره ممکن است به اندازه کافی برای به دست آوردن رای دهندگان در بازگشت به خانه به می خواهید به رول تاس در ارسال پادشاه را برای یک 10th مدت است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن