Remington تفنگ ساز فایل برای ورشکستگی برای حفاظت از 2 بار پس از سال 2018

بزرگنمایی این تصویر Bolt action rifles نشستن بر روی صفحه نمایش در Remington Arms Co. غرفه در انجمن م

توسط MINERALNEWS در 8 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Bolt action rifles نشستن بر روی صفحه نمایش در Remington Arms Co. غرفه در انجمن ملی تفنگ در جلسه مجمع 2015 در متروپلیتن گورنمنت آاف نشویللدیویدسن بالانس, Tenn. دانیل Acker/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دانیل Acker/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

Remington Arms Co. اتحاد برای ورشکستگی زمینه حفاظت در دادگاه فدرال در آلاباما به عنوان آن را به دنبال بازسازی برای دومین بار پس از سال 2018 در میان مداوم حقوقی و چالش های مالی.

204-در سال ایالات متحده تفنگ ساز در میان بهترین مارک های شناخته شده از سلاح گرم برای ثبت فصل 11 حفاظت دوشنبه در زمانی که اوج نگرانی های مرتبط با بیماری همه گیر کوروناویروس یک کاهش اقتصاد و مداوم ملی تظاهرات زیر جورج فلوید را به قتل منجر به رکورد بالا در ایالات متحده فروش تفنگ.

در واقع اف بی آی در گزارش ماه ژوئن آن را انجام 3.9 میلیون اسلحه گرم چک پس زمینه, پروکسی برای فروش تفنگ. که تحت الشعاع رکورد قبلی در ماه مارس از 3.7 میلیون کیفری چک برای دیدن اگر یک تفنگ می تواند از نظر قانونی برخوردار شده و یا خریداری شده است.

اما Remington چالش های طولانی قبل از شروع به های اخیر چشم انداز مثبت در فروش تفنگ و تشکیل پرونده ورشکستگی به نظر می رسد برای آمدن به ایران با یک خریدار بالقوه fizzled از, در هفته های اخیر.

وال استریت ژورنال گزارش داد تفنگ ساز شده بود در "پیشرفته ایران" برای فروش به ملت ناواهو اما مذاکرات فرو ریخت.

با توجه به دادگاه براده Remington برآورد آن بین 1000 و 5000 طلبکاران و هر دو لیست دارایی ها و تعهدات آن به عنوان بین $100 میلیون و 500 میلیون دلار است.

Remington قبلی تشکیل پرونده ورشکستگی آمد و دو سال پیش در طی یک دوره از افتادن فروش تفنگ. به گزارش NPR در سال 2018 اسلحه صنعت-مراقب مشاهده شد یک رکود آنها لقب "مغلوب ساختن پیشی جستن رکود" — یک پدیده است که در آن سقوط فروش به طور چشمگیری در طول دولت تصور می شود طرفدار تفنگ.

همچنین زمانی که تفنگ طرفداران ایمنی ratcheted تا فشار بر فروشندگان و سرمایه گذاران به فاصله خود را از این صنعت پس از سال 2018 روز ولنتاین تیراندازی در یک پارک فلوریدا دبیرستان است که در آن 17 دانش آموزان و کارکنان مدرسه کشته شدند.

حکم دادگاه عالی در سال 2019 اجازه داد خانواده های کشته شدگان در مدرسه ابتدایی تیراندازی در Newtown, Conn., به حرکت رو به جلو با پرونده های حقوقی علیه Remington. خانواده ها ادعا می کنند این شرکت مسئول در قربانیان مرگ و میر به عنوان تولید کننده و فروشنده از Bushmaster حمله به سبک تفنگ مورد استفاده در قتل عام 2012 که به کشته شدن شش بزرگسالان و 20 فرزند است.

در طول آن سال 2018 تشکیل پرونده ورشکستگی Remington اجازه داده شد برای ریختن $775 میلیون دلار بدهی, نیویورک تایمز گزارش داد. به عنوان بخشی از بازسازی آن کسب و کار انتقال مالکیت به سابق طلبکاران از جمله فرانکلین تمپلتون سرمایه گذاری و J. P. Morgan مدیریت دارایی اوکراین.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب